Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний дрібний ремонт та середній ремонт ділянками до 1000 м2)
45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (current repair of roads) (Current minor repairs and average repair in sections up to 1000 m2)
45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (current repair of roads) (Current minor repairs and average repair in sections up to 1000 m2)
Очікувана вартість
17 398 672,40 UAH
UA-2020-05-29-003902-b ● b309aa35e5f144b7b91c1107ea388053
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Оксана Смольянинова +380617171886 tend2016@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Elena Derivedmid-Pavlova +380617171878 tend2016@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Departament ifrastrukturi ta blagoustroyu Saporizkoi miskoi radi |
National ID: | 40467658 |
Contact point: |
Oksana Smolyaninova +380617171886 tend2016@ukr.net |
Additional contacts: |
Elena Derivedmid-Pavlova +380617171878 tend2016@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 12:31 |
Очікувана вартість: | 17 398 672,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 993,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 520000 UAH |
Publication date: | 29 травня 2020 14:59 |
Enquiries until: | 23 червня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 29 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 липня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 17 398 672 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 86 993 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний дрібний ремонт та середній ремонт ділянками до 1000 м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, місто
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (current repair of roads) (Current minor repairs and average repair in sections up to 1000 m2)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
з 13 липня 2020 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 11:07 |
Перелік змін 1.pdf | |
25 червня 2020 11:07 |
Додаток 7 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
25 червня 2020 11:06 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 4.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 8.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 3.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 1.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 5 ст.17.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 11.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 2.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 12.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 6.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 10.docx | |
29 травня 2020 14:59 |
Титул.pdf | |
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 9.docx |
25 червня 2020 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 червня 2020 11:07 |
Перелік змін 1.pdf
|
|||
25 червня 2020 11:07 |
Додаток 7 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
25 червня 2020 11:06 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 4.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 8.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 3.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 1.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 5 ст.17.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 11.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 2.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 12.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 6.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 10.docx
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Титул.pdf
|
|||
29 травня 2020 14:59 |
Додаток 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-29-003902-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 10 липня 2020 16:35
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію
Пропозицію ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", було відхилено з причин: "При розгляді документів учасника було виявлено, що в підтвердженні наявності зазначеної в довідці техніки були надані оригінали документів, які підтверджують право власності на неї орендатора, але замовник запрошував копії документів та під час подання документів в електрону систему закупівель учасником не було накладено електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на скановані оригінали документів, що не відповідає вимог частини 16 статті 29 Закону Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника процедури закупівлі."
В тексті Замовника про причини дискваліфікації не міститься посилання на пункт ТД, який було порушено Учасником, в зв’язку із чим відбулась дискваліфікація.
Проте зазначаємо, що документи нами були подані у відповідності до вимог ТД. Нами були надані документи, що підтверджують право власності на ТЗ Орендодавця, як в оригіналі так і завірені орендарем, надавачем послуг, копії разом із договором, щоб взагалі зняти питання щодо цих документів. Вони були надані в момент подання тендерної пропозиції, але у вимозі до учасника не було зазначено, що якісь з цих документів не підписані ЕЦП, хоча така вимога нібито є в ТД. Тобто, Замовник неправомірно висуває учаснику вимогу щодо надання документів, які вже були і так нами надані при поданні пропозиції, і, звісно, не зазначає про необхідність накладення на них ЕЦП, а потім, коли нібито вимогу нами виконано, ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» дискваліфікують за відсутність ЕЦП. Тобто Замовник розміщує вимогу, вказуючи на недоліки яких насправді немає, а потім, посилаючись на неможливість повторної вимоги просто дискваліфікує за недоліки, які Замовник повинен був зазначити ще першого разу.
Однак мусимо зазначити, що у ТД Замовника відсутні вимоги щодо накладення ЕЦП на оригінали документів, видавником яких не є Учасник. Виходячи з викладеного, просимо пояснити дії Замовника щодо розміщення вимоги про усунення недоліків яких не було та просимо зазначити пункт ТД, який передбачає накладення ЕЦП на оригінали документів, видавником яких не є Учасник. Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника, ТОВ «РЕМШЛЯХБУД», та допустити до участі у даній тендерній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В тексті Замовника про причини дискваліфікації не міститься посилання на пункт ТД, який було порушено Учасником, в зв’язку із чим відбулась дискваліфікація.
Проте зазначаємо, що документи нами були подані у відповідності до вимог ТД. Нами були надані документи, що підтверджують право власності на ТЗ Орендодавця, як в оригіналі так і завірені орендарем, надавачем послуг, копії разом із договором, щоб взагалі зняти питання щодо цих документів. Вони були надані в момент подання тендерної пропозиції, але у вимозі до учасника не було зазначено, що якісь з цих документів не підписані ЕЦП, хоча така вимога нібито є в ТД. Тобто, Замовник неправомірно висуває учаснику вимогу щодо надання документів, які вже були і так нами надані при поданні пропозиції, і, звісно, не зазначає про необхідність накладення на них ЕЦП, а потім, коли нібито вимогу нами виконано, ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» дискваліфікують за відсутність ЕЦП. Тобто Замовник розміщує вимогу, вказуючи на недоліки яких насправді немає, а потім, посилаючись на неможливість повторної вимоги просто дискваліфікує за недоліки, які Замовник повинен був зазначити ще першого разу.
Однак мусимо зазначити, що у ТД Замовника відсутні вимоги щодо накладення ЕЦП на оригінали документів, видавником яких не є Учасник. Виходячи з викладеного, просимо пояснити дії Замовника щодо розміщення вимоги про усунення недоліків яких не було та просимо зазначити пункт ТД, який передбачає накладення ЕЦП на оригінали документів, видавником яких не є Учасник. Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника, ТОВ «РЕМШЛЯХБУД», та допустити до участі у даній тендерній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 13:39
Відповідно до п.п. 1.6. п.1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі), а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Враховуючи викладене, ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" порушив вимоги Інструкція з підготовки тендерної документації в цій частині та його тендерна документація була правомірно відхилена Замовником.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі), а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Враховуючи викладене, ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" порушив вимоги Інструкція з підготовки тендерної документації в цій частині та його тендерна документація була правомірно відхилена Замовником.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 липня 2020
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 10:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" |
17 253 285,60
UAH з ПДВ
|
17 253 285,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" |
17 374 336,80
UAH з ПДВ
|
17 374 336,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" #03345018 |
Переможець |
17 253 285,60
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2021 14:09
|
Додаткова угода 6 до договору 74.20.pdf | укладений |
15 липня 2021 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 14:00
|
Додаткова угода 5 до договору 74.20.pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 15:31
|
Додаткова угода 4 до договору 74.20.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:32
|
додаткова угода 3 до договору 74.20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:07
|
додаткова угода 2 до договору 74.20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 10:56
|
додаток 1 договірна ціна договору 74.20 зміни.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 10:55
|
додаток 2 кошторис 74.20 зміни.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 10:55
|
додаткова угода 1 до договору 74.20.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 09:53
|
додаток 2 кошторис 74.20.pdf | укладений |
29 липня 2020 09:51
|
додаток 3 графік 74.20.pdf | укладений |
29 липня 2020 09:51
|
додаток 1 договірна ціна договору 74.20.pdf | укладений |
29 липня 2020 09:50
|
договір 74.20.pdf | укладений |
29 липня 2020 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування на договір зі зменшенням обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 74/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №74/20 від 29.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю щодо надання послуг на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 74/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №74/20 від 29.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі з урахуванням зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 74/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до договору №74/20 від 29.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 74/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до договору №74/20 від 29.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 74/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 5 до договору № 74/20 від 29.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 липня 2020 — 15 липня 2021 |
Сума оплати за договором: |
15 726 614,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 621 102,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Укладання договору у 2021 році за результатами процедури закупівлі |