Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби мийні – 17 найменувань
Очікувана вартість
1 130 506,00 UAH
UA-2020-05-29-003767-b ● 56352b5a92b64b0b803f5ee02a42f149
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Вебсайт: | http://www.feofaniya.org/ |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Олексійович Тукайло +380442596217 zakupivli1@feofaniya.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 1 130 506,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,02% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
Засоби мийні (за рахунок коштів Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03143, Україна, Київська область, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 14:26 |
Перелік змін в тендерній документації.doc | |
05 червня 2020 14:26 |
ЗТД - засоби мийні - 17 найм. (1).docx |
05 червня 2020 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2020 14:26 |
Перелік змін в тендерній документації.doc
|
|||
05 червня 2020 14:26 |
ЗТД - засоби мийні - 17 найм. (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 01 червня 2020 15:21
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:00
Доброго дня!
Прохання надати роз’яснення , щодо технічних вимог позицій
«Баскеа спешиал 61, 1л», «Тойлеткеа 64, 1 л», а саме характеристику «стандартне титрування»
Що вона показує? По якому нормативному документу її перевіряють?
У відкритих документах, паспортах безпеки, описах по цим продуктам відсутня така характеристика
Відповідь: Доброго дня!
Стандартне титрування – це технологія вимірювання лужності/кислотності розчину. Результатом вимірювання є кількість в мл титранту необхідного для досягненя точки переходу при додаванні титранту в 1% розчин дослідного зразка (згідно методології стандарту QATM005).Діє на ДСТУ 7258:2012 Хімічні реактиви. Методи готування розчинів для кислотно-лужного титрування та визначення їхньої молярної концентації.
Стандартне титрування – це технологія вимірювання лужності/кислотності розчину. Результатом вимірювання є кількість в мл титранту необхідного для досягненя точки переходу при додаванні титранту в 1% розчин дослідного зразка (згідно методології стандарту QATM005).Діє на ДСТУ 7258:2012 Хімічні реактиви. Методи готування розчинів для кислотно-лужного титрування та визначення їхньої молярної концентації.
Статус плательщика налога
Дата подання: 02 червня 2020 19:39
Дата відповіді: 05 червня 2020 13:04
Допускаются ли к участию ФОП, которые не являются плательщиками ндс?
Обязательно ли наличие сканированной справки с ГФС о форме налогообложения участника? Можно ли предоставить информацию с личного кабинета ГФС в электронном виде (скрин шот) с подкрепленной справкой-пояснением о причине отсутствия возможности получения оригигнала.
Спасибо!
Відповідь: Доброго дня!
Порядок розгляду пропозицій учасників відображений в додатку 2 Тендерної документації, а саме: при розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно запропонованого товару Оцінка Пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Оцінка Пропозицій учасників здійснюватиметься за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та обов’язкових платежів). Щодо довідки ви можете подати витяг з реєстру платників податків чи свідоцтво платника податку.
Порядок розгляду пропозицій учасників відображений в додатку 2 Тендерної документації, а саме: при розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно запропонованого товару Оцінка Пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Оцінка Пропозицій учасників здійснюватиметься за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та обов’язкових платежів). Щодо довідки ви можете подати витяг з реєстру платників податків чи свідоцтво платника податку.
Уточненя по документації
Дата подання: 03 червня 2020 20:41
Дата відповіді: 05 червня 2020 13:06
Добрий день! Чи можна подати гарантійний лист від офіційного дистриб"ютора виробника продукції?
Відповідь: Доброго дня!
Гарантійний лист від офіційного дистриб'ютора виробника продукції дозволяється. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Гарантійний лист від офіційного дистриб'ютора виробника продукції дозволяється. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-29-003767-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2836908214
Дата подання: 08 липня 2020 12:55
Дата подання: 08 липня 2020 12:55
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 липня 2020 18:44
Рішення від 10.07.2020 № 13400 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 18:43
інформація про перенесення розгляду скарги № 10652.pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 13:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2020 № 14380.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 12:44
Рішення від 24.07.2020 № 14380.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 21:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Гренландія |
725 127,60
UAH з ПДВ
|
725 127,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 120 254,00
UAH з ПДВ
|
1 120 254,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАКСИМОВИЧ МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ" |
1 126 856,00
UAH з ПДВ
|
1 126 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Відхилено |
725 127,60
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 15:21
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 червня 2020 15:07
|
ФОП "КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2836908214 |
Відхилено |
1 120 254,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 13:17
|
|
ФОП "МАКСИМОВИЧ МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ" #2230902973 |
Відхилено |
1 126 856,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 15:33
|
Інформація про відміну
Дата відміни
30 червня 2020 15:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі