Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021-2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (Світильник Kanlux LESTRA 228-SR)
Очікувана вартість
11 694,00 UAH
UA-2020-05-29-002943-b c2f1758391a148359a024522ea840659
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єпіфанова Ольга

+380952153548
+380554973534
uskk.dz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Північно-Кримського каналу
Код ЄДРПОУ: 01034656
Місцезнаходження: 74988, Україна , Херсонська обл., м. Новая Каховка, м. Таврійськ, вул. Незалежності,11
Контактна особа: Єпіфанова Ольга
+380952153548,+380554973534
uskk.dz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:50
Очікувана вартість: 11 694,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Світильник Kanlux LESTRA 228-SR
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74988, Україна, Херсонська область, м.Нова Каховка м.Таврійськ, вул.Незалежності, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:38
Оголошення.doc
29 травня 2020 13:38
пропозиція.doc
29 травня 2020 13:38
Технічні та якісні характеристики ПЗ.doc
29 травня 2020 13:38
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогів
Дата подання: 30 травня 2020 10:35
Дата відповіді: 01 червня 2020 10:27
Чи можливо запропонувати вітчизняний аналог під 2 світлодіодні лампи потужністю 16-18Вт, але з тим же світловим потоком на рівні 2600Лм від кожної лампи? Корпус - метал з порошковою покраскою, розсіювач пластик.
Відповідь: Аналоги розглядатися не будуть

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-002943-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3208106017
Дата подання: 12 червня 2020 11:37
ВИМОГА ПЕРЕГЛЯДУ РІШЕННЯ!
Шановний замовнику!! ВИМАГАЄМО переглянути рішення і НЕ ПОРУШУВАТИ закон. З 19 квітня 2020 року, набула чинності нова редакція Закону “Про публічні закупівлі”. Одним із головних нововведень є ОБОВЯЗОК замовника звернутися до участника через систему торгів з повідомленням про усунення допущених помилок або уточнення поданим участником у скаладі пропозиції. А саме пункт 16 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій стаття 29 закону в якій чітко це прописано: Вирізка з закону пункт 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією НЕМАЄ ЗНАЧЕННЯ ФОРМА ТОРГІВ СПРОЩЕНА ПРОЦЕДУРА Чи інша , він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ВИХОДЯЧИ з цих обставин не РОЗУМІЄМО чому ви порушуєте так грубо закон і відразу приймаєте рішенні про невідповідність пропозиції умовам закупівлі. ВИМАГАЄМО перегляду рішенні згідно ЗАКОННИХ ПІДСТВАВ!!!! Головний крітерій процедури закупівлі є ЦІНА. Наша пропозиція найвигідніша, разниця в цині 892 грн. Чекаємо на рішення!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2020 13:56
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) передбачає такі конкурентні процедури (ст..13 Закону) як відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог, переговорну процедуру (застосовується як виняток).
Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Проведення спрощеної закупівлі здійснюється згідно ст.14 Закону.
Щодо п.9 статті 26 Закону на яку Ви посилаєтесь щодо завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей це відноситься до конкурентних процедур (у відкритих торгах, конкурентному діалозі). Про це можете ознайомиться на сайті https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-v-prozorro.
Додатково інформуємо, що технічно не можливо Замовнику опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель при проведення спрощеної закупівлі.
Тому ваша пропозиція була відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-002943-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3208106017
Дата подання: 12 червня 2020 14:56
Стосовно відповіді на вимогу перегляду рішення!
Шановний замовнику! Цитую закон про публічні закупівлі
Стаття 3. Сфера застосування Закону

1. Цей Закон застосовується:

1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;

2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;

САМЕ ГОЛОВНЕ

3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють СПРОЩЕНІ ЗАКУПІВЛІ відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті.

а в законі окремим пунктом прописана норма про 24 години на виправлення а саме пункт16 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій стаття 29.

Не нужна крутить закон на свое усмотрение!!! ВИМАГАЄМО не порушувати закон, ПЕРЕГЛЯНУТИ рішення, дати нам довантажити сертифікат! НЕМОЖЕ буди бумажка важніша за ціну!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2020 15:31
Шановний Учаснику. Замовник забезпечує виконання Закону України «Про публічні закупівлі» та не порушує його. В СПРОЩЕНІЙ закупівлі не передбачено завантаження уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Це можливо лише у відкритих торгах та в конкурентному діалозі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ 10 998,00
UAH з ПДВ
7 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ КРАФТ" 9 952,80
UAH з ПДВ
8 491,20
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ КРАФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
#3208106017
Відхилено 7 600,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 11:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ КРАФТ"
#39622148
Переможець 8 491,20
UAH з ПДВ
16 червня 2020 11:37

Документи

12 червня 2020 11:15
Електронний підпис

Документи

16 червня 2020 11:37
Електронний підпис
16 червня 2020 11:35
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ КРАФТ"
#39622148
8 491,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 11:37
Електронний підпис
16 червня 2020 11:35
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 09:34
Договір 334.pdf укладений
19 червня 2020 09:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 491,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 415,20 UAH)