Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

‟Капітальний ремонт дороги по вул. Машиністів у с. Мостиська Другі Мостиського району Львівської області” (Коригування)
Очікувана вартість
5 504 868,00 UAH
UA-2020-05-29-002840-b 807c019a77964cc3823abb7d6a16aede
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалик Іван Богданович

+380677110926 volicaotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волицька сільська рада Мостиського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41746966
Місцезнаходження: 81324, Україна , Львівська обл., село Волиця, вул.Дружби, 22
Контактна особа: Ковалик Іван Богданович
+380677110926
volicaotg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:24
Очікувана вартість: 5 504 868,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 524,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27524.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника:орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
‟Капітальний ремонт дороги по вул. Машиністів у с. Мостиська Другі Мостиського району Львівської області” (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, вул. Машиністів у с. Мостиська Другі Мостиського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10-ти робочих днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2020 17:47
Дата відповіді: 29 травня 2020 22:53
Доброго дня. Просимо загрузити документи тендерної документації! Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація опублікована та знаходиться у вільному доступі
Уточнення документації
Дата подання: 31 травня 2020 02:07
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:24
Красавчікі! Дякуємо, що опублікували документацію.
Відповідь: Шановний учаснику. ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру". У вашому зверненні відсутнє будь-яке прохання надати роз"яснення чи усунути порушення. Просимо дотримуватись норм ЗУ "Про публічні закупівлі" та формулювати чіткі питання або зауваження, що мають безпосереднє відношення до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М-КОМСЕРВІС" 4 769 096,40
UAH з ПДВ
4 769 096,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" 5 096 500,00
UAH з ПДВ
5 096 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ" 5 184 235,09
UAH з ПДВ
5 184 235,09
UAH з ПДВ
Документи
ПП АРКА-ЛЬВІВ 5 503 123,00
UAH з ПДВ
5 503 123,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 16:56
Електронний підпис
18 червня 2020 16:55
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 16:55
Технічна специфікація.pdf
18 червня 2020 16:55
Проект договору.pdf
18 червня 2020 16:55
Опис оригінал.pdf
18 червня 2020 16:55
Ліцензія ДБАр.pdf
18 червня 2020 16:55
Договірна ціна.rar
18 червня 2020 16:55
Довідка терм.дії 90д. ТД.pdf
18 червня 2020 16:55
Довідка згідно ст.17.pdf
18 червня 2020 16:55
Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2020 16:55
Виписка з ЄДРПУ копіія.pdf
18 червня 2020 16:55
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 16:55
7.7Довіреність_скан.pdf
18 червня 2020 16:55
7.6Ліцензія_скан.pdf
18 червня 2020 16:55
7.5Рейтинг_Скан.pdf
18 червня 2020 16:55
7.4Рейтинг.zip
18 червня 2020 16:55
7.3Лiцензiя.zip
18 червня 2020 16:55
7.2Довiренiсть_Рижий.zip
18 червня 2020 16:55
7.1Гарантия_3758.zip
18 червня 2020 16:55
6.2Ліцензія Континент.pdf
18 червня 2020 16:55
6.1Виписка Континент.pdf
18 червня 2020 16:55
5.13Сертифікат КББ Озон.pdf
18 червня 2020 16:55
3.12Лист-відгук Винники.pdf
18 червня 2020 16:55
3.11Лис-відгук від ОНУР.pdf
18 червня 2020 16:55
3.10Фото звіт Любінь.pdf
18 червня 2020 16:55
3.9Фото звіт Дроздовичі.pdf
18 червня 2020 16:55
3.5Договір Любінь час.2.pdf
18 червня 2020 16:55
3.4Договір Любінь час.1.pdf
18 червня 2020 16:55
3.3Договір ОНУР +КБ-3.pdf
18 червня 2020 16:55
3.2Договір Виннки+ КБ-3.pdf
18 червня 2020 16:55
2.9Договір ЦПХ.pdf
18 червня 2020 16:55
2.5Договір ЦПХ..pdf
18 червня 2020 16:55
1.13Тех.паспорт Причіп.pdf
18 червня 2020 16:55
1.11Договір оренди мтб.pdf
18 червня 2020 16:55
1.7Тех.паспорт коток.pdf
18 червня 2020 16:55
1.6Тех. паспорт MAN.pdf
18 червня 2020 16:55
1.5тех.пас. PEUGEOT.pdf
18 червня 2020 16:55
1.3Договір 008 та тех.пас..pdf
18 червня 2020 16:55
1.2Договір 15 та тех.пас..pdf

Публічні документи

18 червня 2020 19:43
Електронний підпис
18 червня 2020 19:20
5.2. Гарантійний термін.pdf
18 червня 2020 19:20
5.1. Технічне завдання.pdf
18 червня 2020 19:20
4. Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 19:20
Підписаний_Лицензия.pdf
18 червня 2020 19:20
Підписаний_G0620-8100-GL_tender.pdf
18 червня 2020 19:20
Підписаний_dovidka.pdf
18 червня 2020 19:20
inquiry_print (3).pdf
18 червня 2020 19:20
3.16. Декларація з ОП.PDF
18 червня 2020 19:20
3.15-1. Дозвіл.PDF
18 червня 2020 19:20
3.14-1. Ліцензія.PDF
18 червня 2020 19:20
3.11. Проект договору.pdf
18 червня 2020 19:20
3.9. Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2020 19:20
3.7. Опис документів.pdf
18 червня 2020 19:20
3.6. Копія Статуту.PDF
18 червня 2020 19:20
2.5. Довідка про офшори.pdf
18 червня 2020 19:20
2.1. Довідка щодо ст_17.pdf
18 червня 2020 19:20
1.14. Штатний розпис.pdf
18 червня 2020 19:20
1.13. Звіт 1ДФ.pdf
18 червня 2020 19:20
1.6. Техпаспорти.pdf
18 червня 2020 19:20
1.1. Мат. тех. база.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 12:29
довідка1.pdf
29 липня 2020 14:51
довідка.pdf
18 червня 2020 18:46
Електронний підпис
18 червня 2020 18:43
банківська гарантія.rar
18 червня 2020 18:43
ліцензія і дозвіл.pdf
18 червня 2020 18:43
проєкт договору.pdf
18 червня 2020 18:43
технічна специфікація.pdf
18 червня 2020 18:43
копія статуту.pdf
18 червня 2020 18:42
довідка по ст. 17 Закону.pdf
18 червня 2020 18:42
листи-відгуки.pdf
18 червня 2020 18:42
штатний розпис.pdf
18 червня 2020 18:42
свідоцтва на техніку.pdf
18 червня 2020 18:42
договори на техніку.pdf
18 червня 2020 18:42
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:40
Електронний підпис
12 червня 2020 16:35
у разі перемоги.pdf
12 червня 2020 16:35
ліцензія.pdf
12 червня 2020 16:35
охорона праці.pdf
12 червня 2020 16:35
лист-гарантія ст.17.pdf
12 червня 2020 16:35
проект договору.pdf
12 червня 2020 16:35
довідка про доходи.pdf
12 червня 2020 16:35
Рішення Засновника 14.pdf
12 червня 2020 16:35
Декларація.pdf
12 червня 2020 16:34
право підпису.pdf
12 червня 2020 16:34
відгуки.pdf
12 червня 2020 16:34
Акти Чорнушовичі.pdf
12 червня 2020 16:34
акти Сороки-Львівські.pdf
12 червня 2020 16:34
Акти Вільшаник.pdf
12 червня 2020 16:34
Договір Чорношовичі.pdf
12 червня 2020 16:34
Договір Вільшаник.pdf
12 червня 2020 16:34
техпаспорт каток.pdf
12 червня 2020 16:34
Техпаспорт екскаватор.pdf
12 червня 2020 16:34
Техпаспорт ДАФ.pdf
12 червня 2020 16:34
договір ДАФ.pdf
12 червня 2020 16:34
обладнанння.pdf
12 червня 2020 16:34
штатний розпис.pdf
12 червня 2020 16:34
1 дф.pdf
12 червня 2020 16:34
наявність працівників.pdf
12 червня 2020 16:34
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М-КОМСЕРВІС"

ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"

ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ"

ПП АРКА-ЛЬВІВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М-КОМСЕРВІС"
#40949645
Відхилено 4 769 096,40
UAH з ПДВ
03 липня 2020 20:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 15:52
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"
#41275610
Відхилено 5 096 500,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 20:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 19:51
ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ"
#40943182
Переможець 5 184 235,09
UAH з ПДВ
17 липня 2020 17:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Учаснику відкритих торгів ТОВ "М-КОМСЕРВІС" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - ‟Капітальний ремонт дороги по вул. Машиністів у с. Мостиська Другі Мостиського району Львівської області” (Коригування) (ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-29-002840-b) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. ПЕРША НЕВІДПОВІДНІСТЬ. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: - У поданій у складі Вашої тендерної пропозиції довідці обладнання, матеріально-технічну базу, відсутня інформація про найменування орендодавця (надавача послуг тощо). 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо) (у формі електронного документа або сканований з оригіналу)». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити в електронну систему) Довідку про обладнання, будівельні машині і механізми, в якій вказати найменування орендодавця (надавача послуг тощо) (у формі електронного документа або сканований з оригіналу). 2. ДРУГА НЕВІДПОВІДНІСТЬ. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: - У складі тендерної пропозиції відсутні технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію на Екскаватор JCB 8030, Екскаватор JCB 8045, Фреза навісна на базі МТЗ. Натомість подано свідоцтво про реєстрацію екскаватора-навантажувача JCB 3СХ, який не вказаний у довідці та у договорі про надання послуг. Також у Договорі про надання послуг №15 (у специфікації) відсутня інформація про те, що будуть надаватися послуги бульдозером ДЗ-42Г, який вказано у довідці 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «1.3. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні транспортні засоби, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (в зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник). (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). - технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, які орендуються / надаються послуги тощо (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії)..». 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити в електронну систему) технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, які орендуються / надаються послуги тощо на наступну техніку: Екскаватор JCB 8030, Екскаватор JCB 8045, Фреза навісна на базі МТЗ. (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). Надати (завантажити в електронну систему) договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування бульдозером ДЗ-42Г. 3. ТРЕТЯ НЕВІДПОВІДНІСТЬ. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: - У довідці про наявність працівників відсутня інформація та не підтверджено наявності в учасника головного інженера та виконавця робіт. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У п. 2.1. та 2.4. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «2.1. Довідка складена у формі таблиці, про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників, в тому числі головного інженера, інженера-кошторисника, інженера з охорони праці, виконавця робіт) та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, із зазначенням інформації: про кількість таких працівників, прізвище, ім’я, по батькові, посада таких працівників, відомості про освіту (чи спеціальність) та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. Дана довідка також має включати інформацію про наявність спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. (у формі електронного документа або сканований з оригіналу). «2.4. Для підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються нижченаведені документи: - звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період ( 1-й квартал 2020 р.) з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) та штатний розпис (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). У разі, якщо котрийсь з працівників був прийнятий на роботу після подачі звіту 1-ДФ, Учасник подає повідомлення про прийняття на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо).» 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити в електронну систему) довідку про наявність в учасника головного інженера та виконавця робіт. Оскільки, згідно поданих у складі пропозиції наказах про прийняття на роботу відсутні такі працівники як головний інженер та виконавець робіт та у разі, якщо котрийсь з працівників був прийнятий на роботу після подачі звіту 1-ДФ – надати повідомлення про прийняття на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо). 4. ЧЕТВЕРТА НЕВІДПОВІДНІСТЬ 4.1. перелік виявлених невідповідностей: - у поданих листах-відгуках відсутня інформація про строки виконання робіт. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У п. 3.4. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «3.4. Відгуки від замовників по кожному аналогічному договору згідно довідки, з інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, перелік робіт, строки виконання робіт згідно договору; відповідність виконаних робіт вимогам договору. Відгук має бути завірений уповноваженою особою Замовника, а також виданий – після дати оголошення процедури закупівлі (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). 4.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити в електронну систему) відгуки від замовників по кожному аналогічному договору згідно довідки, з усією необхідною інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, перелік робіт, строки виконання робіт згідно договору; відповідність виконаних робіт вимогам договору. Відгук має бути завірений уповноваженою особою Замовника, а також виданий – після дати оголошення процедури закупівлі (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). Голова тендерного комітету, І.Б. Ковалик 02.07.2020 року

Документи

03 липня 2020 20:49
Електронний підпис
03 липня 2020 20:31
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Учаснику відкритих торгів ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - ‟Капітальний ремонт дороги по вул. Машиністів у с. Мостиська Другі Мостиського району Львівської області” (Коригування) (ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-29-002840-b) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. ПЕРША НЕВІДПОВІДНІСТЬ. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: - У поданій у складі Вашої тендерної пропозиції довідці про наявність основних спеціалістів та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, відсутня інформація про наявність ПРАЦІВНИКА (на умовах трудового договору) інженера-кошторисника. Оскільки, згідно Податкового кодексу України «14.1.195. ПРАЦІВНИК – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем ТРУДОВИМ ДОГОВОРОМ (контрактом) відповідно до закону». Також і ЗУ «Про охорону праці» (від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII) передбачає, що працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з ТРУДОВИМ ДОГОВОРОМ (контрактом). Регулювання відносин сторін трудового договору (роботодавця та працівника), відбувається згідно трудового законодавства. Всупереч зазначеним нормам чинного законодавства України та вимозі тендерної документації, у довідці вказано залучення інженера-кошторисника згідно ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОГО ДОГОВОРУ, А НЕ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 2.1., п. 2.4. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «2.1. Довідка складена у формі таблиці, про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних ПРАЦІВНИКІВ, в тому числі головного інженера, інженера-кошторисника, інженера з охорони праці, виконавця робіт) та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, із зазначенням інформації: про кількість таких ПРАЦІВНИКІВ, прізвище, ім’я, по батькові, посада таких працівників, відомості про освіту (чи спеціальність) та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. Дана довідка також має включати інформацію про наявність спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. (у формі електронного документа або сканований з оригіналу).». «2.4. Для підтвердження наявності ПРАЦІВНИКІВ, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються нижченаведені документи: - звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період ( 1-й квартал 2020 р.) з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) та штатний розпис (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). У разі, якщо котрийсь з працівників був прийнятий на роботу після подачі звіту 1-ДФ, Учасник подає повідомлення про прийняття на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо)». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити в електронну систему) Довідку складена у формі таблиці, про наявність основних спеціалістів та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, зокрема вказавши ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЯВНІСТЬ САМЕ НА УМОВАХ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ ПРАЦІВНИКА – інженера-кошторисника. У разі, якщо такий працівник (інженер-кошторисник) був прийнятий на роботу після подачі звіту 1-ДФ, надати повідомлення про прийняття на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо). Голова тендерного комітету, І.Б. Ковалик 10.07.2020 року

Документи

16 липня 2020 20:13
Електронний підпис
16 липня 2020 20:10
Протокол відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ" #40943182

№ рішення у справі

63/115- р/к

Дата рішення у справі

06.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ"
#40943182
5 184 235,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:03
додаткова 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:59
додаткова 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:56
Договір укладений
04 серпня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність фінансування у 2021 році, тому необхідно продовжити термін виконання робіт до 31.12.2022p.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність фінансування у 2021 році, тому необхідно продовжити термін виконання робіт до 31.12.2022p.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML