Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання: секцій, шаф, осередків, тумб з кольоровими шухлядами
Очікувана вартість
1 841 400,00 UAH
UA-2020-05-29-002523-b b8fcc21423514106a928f22d37bc7903
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 11:02
Очікувана вартість: 1 841 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 207,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
372 шт
Придбання: секцій, шаф, осередків, тумб з кольоровими шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м.Київ, заклади освіти ПРДА відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 15:21
84_зміни.pdf
10 червня 2020 15:21
проєкт договору_меблі.docx
10 червня 2020 15:21
меблі_зміни.doc
10 червня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 15:21
84_зміни.pdf
10 червня 2020 15:21
проєкт договору_меблі.docx
29 травня 2020 12:52
Додаток.docx
10 червня 2020 15:21
меблі_зміни.doc
29 травня 2020 12:52
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Колір ламінованого ДСП
Дата подання: 03 червня 2020 10:55
Дата відповіді: 03 червня 2020 11:30
Шановний Замовник. Просимо надати розяснення, які саме кольори ламінованого ДСП повинні бути використані при виготовленні товарів.
Відповідь: в складі технічних вимог даної закупівлі є кольорове зображення товарів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-002523-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 02 червня 2020 11:30
Невідповідність вимог Замовника нормам Закону України “Про публічні закупівлі”
Шановний Замовник.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
В тендерній документації п.1.7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містяться наступні вимоги: «1.7. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*.
*Примітка: у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає (завантажує) в електронну систему закупівель замовнику тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.»
Також додатком №3 (останній абзац) до тендерної документації вказані вимоги: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»

Ви вимагаєте підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Вказаний факт підтверджується також на офіційному сайті Прозоро. https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya

Відповідно, вимагаємо виключити з тендерної документації наступні вимоги, які не відповідають нормам Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
1. п.1.7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «1.7. Тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*.
*Примітка: у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає (завантажує) в електронну систему закупівель замовнику тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.»;
2. Останній абзац додатку №3 до тендерної документації вказані вимоги: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»

В разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Також просимо пояснити необхідність встановлення таких вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 12:04
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що його розглянуто та будуть внесені зміни в тендерну документацію з дотриманням вимог чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-002523-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 04 червня 2020 14:58
Внесення змін до ТД
Шановний замовник.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та встановлено наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм, також забороняється замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
В п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вказані вимоги про надання копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або сертифікати якості на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості на предмет закупівлі). В документі повинно обов’язково бути зазначено, що сфера застосування: оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Ви вимагаєте обов’язковість зазначення в документі: «оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.». Враховуючи, що при наданні учасником висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, формулювання в якому щодо сфери застосування можуть несуттєво відрізнятись (формально) від вимог вказаних до такого формулювання у тендерній документації, але в повній мірі відповідати необхідним вимогам замовника, наприклад мати сферу застосування: «Для навчальних шкільних та дошкільних закладів. Приміщення вищих навчальних закладів» або інші формулювання які будуть підтверджувати можливість застосування товару в сфері відповідно вимог замовника та мати відповідність ДСТУ ГОСТ 22046:2004, відповідно надання такого документу учасником буде підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції такого учасника.
Також незрозуміло в якому саме документі повинна бути зазначена сфера застосування

Вважаємо, вищевказані вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель та звужують коло підприємств, які мають бажання брати участь у закупівлі та мають необхідний досвід та відповідні підтверджуючі документи щодо сфери застосування товару для виконання договору про закупівлю.
Відповідно, вимагаємо:
1. В п. 1 Додатку 1 до тендерної документації виключити фразу: «В документі повинно обов’язково бути зазначено, що сфера застосування: оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.» або замінити її на іншу, наприклад: «Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 09:50
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що його розглянуто та будуть внесені зміни в тендерну документацію з дотриманням вимог чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Розком 1 215 510,00
UAH з ПДВ
1 194 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 1 248 246,00
UAH з ПДВ
1 194 114,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" 1 272 240,00
UAH з ПДВ
1 194 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 1 305 162,00
UAH з ПДВ
1 212 906,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комутатор 1 823 497,50
UAH з ПДВ
1 823 497,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 14:00
Електронний підпис
25 червня 2020 11:09
Електронний підпис
25 червня 2020 11:08
субпідрядник.pdf
25 червня 2020 11:08
Статут_оригінал_копія.pdf
25 червня 2020 11:08
ст. 17.pdf
25 червня 2020 11:08
МВС.pdf
25 червня 2020 11:08
ДФС.pdf
22 червня 2020 14:50
Електронний підпис
22 червня 2020 14:49
Лист згода на обробку.pdf
22 червня 2020 14:47
Електронний підпис
22 червня 2020 14:46
Лист згода на обробку.pdf
17 червня 2020 08:26
Електронний підпис
17 червня 2020 08:26
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 08:26
Субпідрядник.pdf
17 червня 2020 08:26
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
17 червня 2020 08:26
Проект договору.pdf
17 червня 2020 08:26
ПОДАТКОВІ документи.pdf
17 червня 2020 08:26
Копія СТАТУТУ.pdf
17 червня 2020 08:26
Кольорове фото.pdf
17 червня 2020 08:26
договір №112 +вн+відгук.pdf
17 червня 2020 08:26
Довідка ліцензування.pdf
17 червня 2020 08:26
Довідка екологія.pdf
17 червня 2020 08:26
ГЛ зразки.pdf
17 червня 2020 08:25
Витяг ЄДРПОУ + копія.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 16:26
Електронний підпис
17 червня 2020 16:26
8.Інші документи.pdf
17 червня 2020 16:26
5.Цінова пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:26
4.Повноваження.pdf
17 червня 2020 16:26
3.Технічні вимоги.pdf
17 червня 2020 16:25
2.Стаття 17.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 13:09
Електронний підпис
17 червня 2020 13:05
УкрСЕПРО 30.04.2020.pdf
17 червня 2020 13:05
Технічна специфікація.pdf
17 червня 2020 13:05
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 13:05
Сертифікати ISO.pdf
17 червня 2020 13:05
Проєкт договору.pdf
17 червня 2020 13:05
Персон. дані.pdf
17 червня 2020 13:05
Довідка по ст. 17.pdf
17 червня 2020 13:05
Довідка МТБ.pdf
17 червня 2020 13:05
Довідка (про товар).pdf
17 червня 2020 13:05
Дислокація.pdf
17 червня 2020 13:05
Декларація якості.pdf
17 червня 2020 13:05
Висновок ДСЕЕ 1253.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 16:06
Електронний підпис
17 червня 2020 15:51
28. Статут (копія) + ОПИС.pdf
17 червня 2020 15:01
Електронний підпис
17 червня 2020 14:58
25. Витяг 16,06,2020 року.pdf
17 червня 2020 14:58
24. Опис товару.pdf
17 червня 2020 14:58
23. Проект договору.pdf
17 червня 2020 14:58
22. Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 14:58
21. Дислокація.pdf
17 червня 2020 14:58
19. Довкілля.pdf
17 червня 2020 14:58
18. фото товару (1).pdf
17 червня 2020 14:58
17. Новий товар.pdf
17 червня 2020 14:58
12.3 ISO 14001 та 9001 (копія).pdf
17 червня 2020 14:58
12.2. Сертифікати ISO.pdf
17 червня 2020 14:58
12. Сертифікати (копія).pdf
17 червня 2020 14:58
11. Технічне завдання.pdf
17 червня 2020 14:58
10. Субпідряд.pdf
17 червня 2020 14:58
8. ст.17.pdf
17 червня 2020 14:58
7.2. Договір 495.pdf
17 червня 2020 14:58
7.1 Договір 359.pdf
17 червня 2020 14:58
7. Аналогічні.pdf
17 червня 2020 14:58
6.1. Штатний розпис.pdf
17 червня 2020 14:58
6. Довідка працівники.pdf
17 червня 2020 14:58
4. Ненадання.pdf
17 червня 2020 14:58
2.1 Паспорт керівника.pdf
17 червня 2020 14:58
1. Довідка Санкції.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 15:10
Електронний підпис
17 червня 2020 15:08
Довідки.pdf
17 червня 2020 15:08
Довідка аналог. дог..pdf
17 червня 2020 15:08
Лист субпідрядника.pdf
17 червня 2020 15:07
Витяг ПДВ-compressed.pdf
17 червня 2020 15:07
Витяг ПДВ-compressed.pdf
17 червня 2020 15:07
Витяг ЭДРПОУ-compressed.pdf
17 червня 2020 13:39
Електронний підпис
17 червня 2020 13:37
Проект Договору-compressed.pdf
17 червня 2020 13:37
Додаток _2-compressed.pdf
17 червня 2020 13:37
Додаток _ 1-compressed.pdf
17 червня 2020 13:37
Довідка ст.17-compressed.pdf
17 червня 2020 13:37
Висновок. Rehau-compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Розком

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВ Комутатор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Розком
#32210799
Переможець 1 194 110,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 12:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 14:32

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації на підтвердження права підпису тендерної пропозиції: 1) відсутність згоди суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів; 2) відповідно до р. ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 3) надати згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3.3. "Інша інформація" р. V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Розком
#32210799
1 194 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:31
214.pdf укладений
06 липня 2020 09:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 194 110,00
UAH (в тому числі ПДВ 199 018,33 UAH)