Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання: секцій, шаф, осередків, тумб з кольоровими шухлядами
Очікувана вартість
1 841 400,00 UAH
UA-2020-05-29-002523-b ● b8fcc21423514106a928f22d37bc7903
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна +380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 1 841 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 207,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
372 шт
Придбання: секцій, шаф, осередків, тумб з кольоровими шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, м.Київ, заклади освіти ПРДА відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 15:21 |
84_зміни.pdf | |
10 червня 2020 15:21 |
проєкт договору_меблі.docx | |
10 червня 2020 15:21 |
меблі_зміни.doc |
10 червня 2020 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2020 15:21 |
84_зміни.pdf
|
|||
10 червня 2020 15:21 |
проєкт договору_меблі.docx
|
|||
10 червня 2020 15:21 |
меблі_зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Колір ламінованого ДСП
Дата подання: 03 червня 2020 10:55
Дата відповіді: 03 червня 2020 11:30
Шановний Замовник. Просимо надати розяснення, які саме кольори ламінованого ДСП повинні бути використані при виготовленні товарів.
Відповідь: в складі технічних вимог даної закупівлі є кольорове зображення товарів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-29-002523-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 02 червня 2020 11:30
Невідповідність вимог Замовника нормам Закону України “Про публічні закупівлі”
Шановний Замовник.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
В тендерній документації п.1.7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містяться наступні вимоги: «1.7. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*.
*Примітка: у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає (завантажує) в електронну систему закупівель замовнику тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.»
Також додатком №3 (останній абзац) до тендерної документації вказані вимоги: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»
Ви вимагаєте підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Вказаний факт підтверджується також на офіційному сайті Прозоро. https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Відповідно, вимагаємо виключити з тендерної документації наступні вимоги, які не відповідають нормам Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
1. п.1.7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «1.7. Тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*.
*Примітка: у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає (завантажує) в електронну систему закупівель замовнику тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.»;
2. Останній абзац додатку №3 до тендерної документації вказані вимоги: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»
В разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Також просимо пояснити необхідність встановлення таких вимог.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
В тендерній документації п.1.7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містяться наступні вимоги: «1.7. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*.
*Примітка: у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає (завантажує) в електронну систему закупівель замовнику тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.»
Також додатком №3 (останній абзац) до тендерної документації вказані вимоги: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»
Ви вимагаєте підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Вказаний факт підтверджується також на офіційному сайті Прозоро. https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Відповідно, вимагаємо виключити з тендерної документації наступні вимоги, які не відповідають нормам Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
1. п.1.7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «1.7. Тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*.
*Примітка: у випадку дискваліфікації учасника, тобто відхилення пропозиції, яку за результатами оцінки (аукціону) визначено найбільш економічно вигідною (за ціною), та розгляду наступної пропозиції, учасник, пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною, надає (завантажує) в електронну систему закупівель замовнику тендерну пропозицію (за формою згідно Додатку № 2 до тендерної документації), протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною.»;
2. Останній абзац додатку №3 до тендерної документації вказані вимоги: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»
В разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Також просимо пояснити необхідність встановлення таких вимог.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 12:04
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що його розглянуто та будуть внесені зміни в тендерну документацію з дотриманням вимог чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-002523-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 04 червня 2020 14:58
Внесення змін до ТД
Шановний замовник.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та встановлено наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм, також забороняється замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
В п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вказані вимоги про надання копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або сертифікати якості на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості на предмет закупівлі). В документі повинно обов’язково бути зазначено, що сфера застосування: оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Ви вимагаєте обов’язковість зазначення в документі: «оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.». Враховуючи, що при наданні учасником висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, формулювання в якому щодо сфери застосування можуть несуттєво відрізнятись (формально) від вимог вказаних до такого формулювання у тендерній документації, але в повній мірі відповідати необхідним вимогам замовника, наприклад мати сферу застосування: «Для навчальних шкільних та дошкільних закладів. Приміщення вищих навчальних закладів» або інші формулювання які будуть підтверджувати можливість застосування товару в сфері відповідно вимог замовника та мати відповідність ДСТУ ГОСТ 22046:2004, відповідно надання такого документу учасником буде підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції такого учасника.
Також незрозуміло в якому саме документі повинна бути зазначена сфера застосування
Вважаємо, вищевказані вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель та звужують коло підприємств, які мають бажання брати участь у закупівлі та мають необхідний досвід та відповідні підтверджуючі документи щодо сфери застосування товару для виконання договору про закупівлю.
Відповідно, вимагаємо:
1. В п. 1 Додатку 1 до тендерної документації виключити фразу: «В документі повинно обов’язково бути зазначено, що сфера застосування: оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.» або замінити її на іншу, наприклад: «Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та встановлено наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм, також забороняється замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
В п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вказані вимоги про надання копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або сертифікати якості на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості на предмет закупівлі). В документі повинно обов’язково бути зазначено, що сфера застосування: оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Ви вимагаєте обов’язковість зазначення в документі: «оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.». Враховуючи, що при наданні учасником висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, формулювання в якому щодо сфери застосування можуть несуттєво відрізнятись (формально) від вимог вказаних до такого формулювання у тендерній документації, але в повній мірі відповідати необхідним вимогам замовника, наприклад мати сферу застосування: «Для навчальних шкільних та дошкільних закладів. Приміщення вищих навчальних закладів» або інші формулювання які будуть підтверджувати можливість застосування товару в сфері відповідно вимог замовника та мати відповідність ДСТУ ГОСТ 22046:2004, відповідно надання такого документу учасником буде підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції такого учасника.
Також незрозуміло в якому саме документі повинна бути зазначена сфера застосування
Вважаємо, вищевказані вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель та звужують коло підприємств, які мають бажання брати участь у закупівлі та мають необхідний досвід та відповідні підтверджуючі документи щодо сфери застосування товару для виконання договору про закупівлю.
Відповідно, вимагаємо:
1. В п. 1 Додатку 1 до тендерної документації виключити фразу: «В документі повинно обов’язково бути зазначено, що сфера застосування: оснащення приміщень дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти та виготовлено у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004.» або замінити її на іншу, наприклад: «Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 09:50
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що його розглянуто та будуть внесені зміни в тендерну документацію з дотриманням вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2020 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Розком |
1 215 510,00
UAH з ПДВ
|
1 194 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
1 248 246,00
UAH з ПДВ
|
1 194 114,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" |
1 272 240,00
UAH з ПДВ
|
1 194 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
1 305 162,00
UAH з ПДВ
|
1 212 906,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Комутатор |
1 823 497,50
UAH з ПДВ
|
1 823 497,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Розком #32210799 |
Переможець |
1 194 110,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 12:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 09:31
|
214.pdf | укладений |
06 липня 2020 09:28
|