Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 745 Деснянського району міста Києва, просп. Володимира Маяковського, 18-Б.
Очікувана вартість
963 190,00 UAH
UA-2020-05-29-002407-b 7ed044a56507419fb21cd12108bd0fac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 12:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 12:43
Очікувана вартість: 963 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 816,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 745 Деснянського району міста Києва, просп. Володимира Маяковського, 18-Б.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:39
Проєкт Договору.docx
29 травня 2020 12:39
Тех.вимоги.docx
29 травня 2020 12:39
Оголошення 745 кап.рем. груп.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" 948 600,00
UAH з ПДВ
948 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 11:12
Електронний підпис
11 червня 2020 11:00
Сертифікати.pdf
11 червня 2020 10:59
Сертифік..pdf
10 червня 2020 19:35
23. Листи- згода (2).pdf
10 червня 2020 19:32
21. Лист (6).pdf
10 червня 2020 19:32
20. Довідка Банку (3).pdf
10 червня 2020 19:25
7. МТБ.rar
10 червня 2020 19:22
7. МТБ.rar
10 червня 2020 19:20
4. Витяг з реєстру.pdf
10 червня 2020 18:59
КД формату doc.rar
10 червня 2020 17:39
9. Фінзвіт.rar
10 червня 2020 17:39
12. Дозволи.rar
10 червня 2020 17:38
10. Ліцензія.rar
10 червня 2020 17:38
5. 4-ОПП, ПДВ.rar
10 червня 2020 17:30
24. Інші довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
Переможець 948 600,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:08

Документи

18 червня 2020 16:08
прот 66.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
948 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 16:08
прот 66.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 18:01
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:29
ДУ _3 до Дог. _113.PDF зміни до договору
17 серпня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 16:01
ДУ 2 до Дог. 113.PDF зміни до договору
21 липня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 14:25
ДУ 1 до Дог. 113.PDF зміни до договору
23 червня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 14:18
Дог. 113.PDF укладений
23 червня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 922 234 грн. 50 коп. (дев’ятсот двадцять дві тисячі двісті тридцять чотири грн. 50 коп.) в тому числі ПДВ 20% 153 705 грн. 75 коп. (сто п’ятдесят три тисячі сімсот п’ять грн. 75 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.2. Договору та викласти його в наступній редакції : "2.2.1Сторони вирішили викласти Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" в новій редакції, що додається.. 2. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджуються щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 922 234,50
UAH (в тому числі ПДВ 153 705,75 UAH)