Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна дошка, проектор, ноутбук
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2020-05-29-001371-c 3aa91dccef1d4b709ae5f079bd015bc4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочервей Марина Олександрівна

+380485591402 MARINA.KOCHERVEJ@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 35348209
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Кочервей Марина Олександрівна
+380485591402
MARINA.KOCHERVEJ@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Місце поставки: за адресою підпорядкованих закладів Замовника, згідно Дислокації; категорія замовника: згідно п 1 ч 4 ст 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
38 шт
проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
38 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:58
Тендерна дркументація.docx
29 травня 2020 16:58
Додаток 2 до тендерної документації.docx
29 травня 2020 16:58
Додаток 1 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-001371-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 01 червня 2020 19:56
Усунення дискримінаційних технічних вимог
Відповідно до Технічного завдання вами встановлено дискримінаційні технічні вимоги, яким за сукупністю характеристик відповідають лише 1 модель інтерактивної дошки, а саме: Intboard UT-TBI80I-ST та 1 модель проектору, а саме Vivitek DX28ASTAA. Вимагаємо змінити такі вимоги задля забезпечення відповідності щонайменше 2х моделей від 2х різних виробників, а саме: 1. Інтерактивна дошка - видалити обмеження максимального розміру "Розмір електронної дошки не більше : 1792x1290 мм"; видалити "«Гарячі» клавіші: не менше 22 клавіш з кожного боку на українській мові." або замінити "або віртуальні клавіші, реалізовані за допомогою спеціалізованого ПЗ"; 2. Проектор: змінити "рівень контрасту - не менше 20000:1"; "термін роботи лампи - не менше 6000 годин в стандартному режимі (Normal)"; змінити "Динамік - не менше 2 Вт".
Також зазначимо, що обраний формат співвідношення сторін дошки і проектора - 4:3 - є застарілим і не відповідає формату ноутбука - 16:9 - який є джерелом зображення. Доцільним є використання в комплекті із сучасними ноутбуками дошок формату 16:9 або 16:10, що не призведе до "обрізання" зображення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2020 10:36
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ є Замовником закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ 03.04.2020 року оголошено закупівлю відкриті торги за предметом: ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна дошка; проектор; ноутбук) (номер закупівлі UA-2020-05-29-001371-c) на 2020 рік.
Частиною 1 статті 24 Закону встановлено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.»

Інформуємо, що тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою. Пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовами тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Виходячи з вищезазначеного, вами, як потенційним учасником, може бути запропонований еквівалент товару, проте всі характеристики, що вимагаються, мають бути не гіршими або кращими.
Враховуючи вищезазначене, Нами було сформована технічне завдання на відповідність необхідної техніки, тому Вами може бути подана пропозиція яка відповідає технічному завданню який викладений в Додатку 1 або еквівалент товару але має бути не гіршими або навіть кращим.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яновський М. О. 1 549 640,00
UAH з ПДВ
1 549 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2020 17:08
Електронний підпис
13 червня 2020 17:07
Свідоцтво МОН К-82.pdf
13 червня 2020 17:07
Декларація INTECH.pdf
13 червня 2020 17:07
Висновок СЕС.pdf
13 червня 2020 17:07
Сертифікат INTECH по ПЗ.pdf
13 червня 2020 17:07
ISO14001 Intech.pdf
13 червня 2020 17:07
ISO9001 Intech.pdf
13 червня 2020 17:07
ISO 14001 Vivitek.pdf
13 червня 2020 17:07
ISO 9001 Vivitek.pdf
13 червня 2020 17:07
ЯНОВСКИЙ паспорт.pdf
13 червня 2020 17:07
тех вимоги.pdf
13 червня 2020 17:07
проект дог.pdf
13 червня 2020 17:07
повноваження.pdf
13 червня 2020 17:07
навчання.pdf
13 червня 2020 17:07
мат. база.pdf
13 червня 2020 17:06
код.pdf
13 червня 2020 17:06
згода персон дані.pdf
13 червня 2020 17:06
договір аналог2.pdf
13 червня 2020 17:06
Договір аналог1.pdf
13 червня 2020 17:06
довкілля.pdf
13 червня 2020 17:06
довідка рахунок.pdf
13 червня 2020 17:06
дов санц.pdf
13 червня 2020 17:06
гар лист ст17.pdf
13 червня 2020 17:06
гар лист новий товар.pdf
13 червня 2020 17:06
витяг єдр.pdf
13 червня 2020 17:06
Витяг ДПІ.pdf
13 червня 2020 17:06
Виписка ЄДР.pdf
13 червня 2020 17:06
Авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яновський М. О.

Інформація про відміну

Дата відміни
15 червня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій