Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку Березанського ЗЗСО І-ІІІ ст.)
Очікувана вартість
333 340,00 UAH
UA-2020-05-29-001293-b 02e78c7c6c7549cfac3e80f1cd020450
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Степанець

+380665138668 pochta.pochta.pochta.2000@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42501854
Місцезнаходження: 57401, Україна , Миколаївська обл., с.м.т. Березанка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА буд. 68
Контактна особа: Тетяна Степанець
+380665138668
pochta.pochta.pochta.2000@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 333 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 333,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку Березанського ЗЗСО І-ІІІ ст.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57401, Україна, Миколаївська область, смт.Березанка, вул.Центральна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару «Розрахунки за товар здійснюються з дотриманням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата здійснюється на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів, після пред’явлення Учасником рахунку на оплату товару (далі – рахунок) та видаткової накладної, підписаної Сторонами. До рахунка додаються: видаткова накладна, підписана Сторонами, інші документи, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений товар в межах бюджетного фінансування на 2020 рік з відстрочкою платежу за поставлений товар. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.». Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Караяніді Світлана Петрівна 303 000,00
UAH з ПДВ
303 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 16:25
19 Інформація (довідка).PDF
12 червня 2020 16:25
17 Персон.данні.PDF
12 червня 2020 16:25
16_2 Проект договору.PDF
12 червня 2020 16:25
16_1 Довідка-згода.PDF
12 червня 2020 16:25
15 Довідка про cубпідр.PDF
12 червня 2020 16:25
13_5 Дов_Походження.PDF
12 червня 2020 16:25
13_4 Г_Л гарант.PDF
12 червня 2020 16:25
13_3Гар-Лист Вир.pdf
12 червня 2020 16:25
13_2 Г_Л дост.PDF
12 червня 2020 16:25
13_1 Г_Л ціна.PDF
12 червня 2020 16:25
12 Ст.17.PDF
12 червня 2020 16:25
10 паспорт копия 2.PDF
12 червня 2020 16:25
08_1 Витяг_един.PDF
12 червня 2020 16:25
07 Витяг_ЄДР.PDF
12 червня 2020 16:25
08_2 Витяг_един.PDF
12 червня 2020 16:25
06 Сплата_єд.податок.PDF
12 червня 2020 16:25
05_2 Подат декл ФОП.pdf
12 червня 2020 16:25
04_2 Досвід_ докум..PDF
12 червня 2020 16:25
04_1 Досвід-довідка.PDF
12 червня 2020 16:25
03 Працівники.PDF
12 червня 2020 16:25
02 МТБ.PDF
12 червня 2020 16:25
01 Цін.пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Караяніді Світлана Петрівна

Інформація про відміну

Дата відміни
15 червня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій