Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
462 391,00 UAH
UA-2020-05-29-001284-c f2d7bd1ca29b4bb08262d9e1a34ed30f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 12:38
Очікувана вартість: 462 391,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16100, Україна, Чернігівська область, Сосницький район, смт Сосниця, вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:08
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
29 травня 2020 16:08
Схема Сосниця Незалежності.rar
29 травня 2020 16:08
ТЗ Сосниця Незалежності.rtf
29 травня 2020 16:08
ТД Сосниця Незалежності.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-09-000028 ● c3e62062eb274a5bb81d06d3b1bd3d77
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.12.2020 № 456

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-29-001284-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-29-001284-c: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ст. 10 Закону інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім такого, повідомляємо, що п.2 та п. 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення. Таким чином Замовником не було порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. Разом з тим повідомляємо, що в майбутньому під час оголошення процедур закупівель, з метою недопущення подібних ситуацій, інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій буде зазначено у полі «Примітки».

2020-12-16 15:26:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРШАКЯН СУРІК ХАЧІКОВИЧ 461 274,13
UAH з ПДВ
461 274,13
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕВОРГЯН ГЕВОРГ ВАГРИГОВИЧ 462 315,29
UAH з ПДВ
462 315,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 10:11
Електронний підпис
23 червня 2020 10:11
довідка ДФС.pdf
23 червня 2020 10:06
Електронний підпис
23 червня 2020 10:06
Dovidka_20161332920350994088.pdf.p7s
23 червня 2020 10:06
Dovidka_20161332920350994088.pdf
23 червня 2020 10:06
Довідка 2.pdf
23 червня 2020 10:05
Довідка 1.pdf
19 червня 2020 15:16
Електронний підпис
19 червня 2020 12:55
Електронний підпис
15 червня 2020 09:51
Електронний підпис
15 червня 2020 08:54
Розрахунки.pdf
15 червня 2020 08:54
3.imd
15 червня 2020 08:54
+Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 08:54
+Лист щодо санкцій.pdf
15 червня 2020 08:54
+Копія паспорту.pdf
15 червня 2020 08:54
+Довідка ст.17.pdf
15 червня 2020 08:54
+Витяг.pdf
15 червня 2020 08:54
+Банківська гарантія.rar

Публічні документи

15 червня 2020 02:07
Стаття 17_1.pdf
15 червня 2020 02:07
Розрахунки, банк інше.rar
15 червня 2020 02:07
Про Достов_рн_сть.pdf
15 червня 2020 02:07
Про дозволи.pdf
15 червня 2020 02:07
Персональн_ дан_.pdf
15 червня 2020 02:07
Паспорт 3.pdf
15 червня 2020 02:07
Паспорт 2.pdf
15 червня 2020 02:07
Паспорт 1.pdf
15 червня 2020 02:07
п.2 Стаття 44_1.pdf
15 червня 2020 02:07
Лист.pdf
15 червня 2020 02:07
Лист 1.pdf
15 червня 2020 02:07
Догов_р 3.pdf
15 червня 2020 02:07
Догов_р 2.pdf
15 червня 2020 02:07
Догов_р 1.pdf
15 червня 2020 02:07
Виписка 2.pdf
15 червня 2020 02:07
Виписка 1.pdf
15 червня 2020 02:07
В_домост_ про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРШАКЯН СУРІК ХАЧІКОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕВОРГЯН ГЕВОРГ ВАГРИГОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРШАКЯН СУРІК ХАЧІКОВИЧ
#2110621311
Переможець 461 274,13
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 12:07

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Аршакян Сурік Хачікович з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)». Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації вимагає усунути виявлені невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, у якій зазначено перелік інженерно-технічних працівників та працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження працівника, зазначеного у п. 6 довідки (інженер будівельник Куліш Валерій Олексійович) надано трудовий договір від 15 червня 2020 року №1 та наказ від 12 червня 2020 року №1 про прийняття даного працівника на посаду інженера-будівельника. Відповідно до наданих підтверджуючих документів даний працівник є штатним, що суперечить інформації зазначеній у довідці (найманий). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, з достовірною інформацією щодо п. 6.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРШАКЯН СУРІК ХАЧІКОВИЧ
#2110621311
461 274,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 09:58
26_1.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 09:40
26 укладений
03 липня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 451 322,07
UAH