ДК 021:2015 - 44210000-5 - (Будівля вокзалу навчального місця “Залізнична станція” з монтажем)
Очікувана вартість
1 414 000,00 UAH
UA-2020-05-29-001240-c ab9654843a9049f39b75969292892bb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Військова частина А1890
Код ЄДРПОУ: 08335007
Місцезнаходження: 57116, Україна , Миколаївська обл., Миколаївський район с Михайлівка, Військова частина А1890
Контактна особа: Євдокимов Анатолій Анатолійович
+380507114299
A1890@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 11:20
Очікувана вартість: 1 414 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Будівля вокзалу навчального місця “Залізнична станція” з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57116, Україна, Миколаївська область, Миколаївський район, село Михайлівка, військова частина А1890
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
Дата подання: 01 червня 2020 09:56
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:09
Доброго дня! Просимо надати роз`яснення Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. чи лише документально підтвердженої інформації про їх кваліфікаційн критеріям які наведено у Додатку № 2? Оскільки в ТД вищезаначена інформація може трактуватися двозначно, то просимо надати роз`яснення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 5.1. розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації викладені загальні вимоги ст. 16 Закону.
Конкретні вимоги до Учасників наведено у пункті 5.2. розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації:
5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям які наведено у Додатку № 2.
Отже кваліфікаційні критерії до Учасників наведено у Додатку № 2 до тендерної документації.
Для уникнення двозначного трактування пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником будуть внесені зміни.
УТОЧНЕННЯ ПО АНАЛОГІЧНОМУ ДОГОВОРУ
Дата подання: 01 червня 2020 09:58
Дата відповіді: 01 червня 2020 10:58
Доброго дня! 1. Для підтвердження виконання аналогічного договору потрібно надати «накладну оформлену належним чином». Просимо уточнити, якщо учасник передавав товар за декількома накладними, то чи буде вважати ся помилкою надання декількох накладних, а не одної, які підтверджують поставку товару в повному обсязі? 2. Просимо уточнити, чи буде вважатися аналогічним договір, предметом якого є поставка товару – Мобільного збірно-розбірного модулю спеціального призначення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Кількість накладних не має значення - Учаснику необхідно підтверити поставку товару в повному обсязі, а поставка товару може бути і декількома партіями, а отже і декілька накладних.
2. У Додатку №5 ТД визначено, що Макет залізничної станції це - Збірно-розбірний двоповерховий металевий блок-модуль, ... Тому так поставка товару – Мобільного збірно-розбірного модулю спеціального призначення - це аналогічний договір.
Дах
Дата подання: 01 червня 2020 11:09
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:15
В технічному завданні відображена схема з пласким дахом. Дана схема відображає загальне чи обов'язкове бачення замовником встановлення макету? Чи може учасник запропонувати свою схему даху (двоскатну) виходячи з власного досвіду та вимог ДСТУ?
Відповідь: Так може.
Технічні питання по кімнатам (приміщенням)
Дата подання: 01 червня 2020 17:19
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:27
Доброго дня! Відповідно до Додатку № 5 ТД на першому поверсі блок модуля облаштовуються 6 кімнат (план додається). Але згідно наданого плану будівля має 5 кімнат (приміщень). Просимо пояснити дану розбіжність.
Відповідь: Для усунення вказаної невідповідності Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до ТД.
Двері
Дата подання: 02 червня 2020 14:26
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:23
Вітаємо! У додатку № 5 тендерної документації міститься план макету залізничної станції, на якому відображено дві двері - одна з фасадної частини, друга з задньої частини будівлі. Але на картинці Фасаду макету залізничної станції відображаються двері з фасадної частини та з торцевої частин будівлі. Просимо надати роз’яснення вищезазначеній розбіжності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до плану залізничної станції сплановано два пройоми під двері. Один з фасадної частини, а інший з задньої частини.
На картинці показано приблизний вигляд макету.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-19-000019 ● f60e308ff5284e2a86eb2ed3884f6b77
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-19 15:04:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.06.2020 № 179

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-29-001240-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ 1 265 000,00
UAH з ПДВ
1 265 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЧЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 1 357 400,00
UAH з ПДВ
1 357 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 15:25
sign.p7s
23 червня 2020 13:32
sign.p7s
23 червня 2020 13:31
Довідка п. 12 ч. 1 ст 17 ЗУ.pdf
22 червня 2020 10:07
sign.p7s
19 червня 2020 10:44
sign.p7s
19 червня 2020 10:42
Несудимість
12 червня 2020 15:40
sign.p7s
12 червня 2020 14:46
sign.p7s
09 червня 2020 15:49
sign.p7s
09 червня 2020 15:47
1. Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2020 15:32
14. Атестат з додатком .rar
09 червня 2020 15:32
13. Лист-пояснення.pdf
09 червня 2020 15:32
12. Сертифікат на товар.pdf
09 червня 2020 15:32
4. Накладні.pdf
09 червня 2020 15:32
3. Відгук ЗРМБ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ
#39279490
Переможець 1 265 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ
#39279490
1 265 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 липня 2020 16:57
Договір укладений
06 липня 2020 16:55

Актуальні тендери

До пошуку