Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, Бензин А-95
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Очікувана вартість
6 399 980,94 UAH
UA-2020-05-29-001140-a 9f3b6e65611148438cd03269974c2375
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 15:32
Очікувана вартість: 6 399 980,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 191999 UAH
Publication date: 29 травня 2020 16:18
Enquiries until: 29 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 399 981 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Бензин А-92, Бензин А-95
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
193727 л.
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Бензин А-92
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020
104835 л.
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Бензин А-95
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:20
4010 ТД бензин_нова редакція_від 01.07.2020.docx
01 липня 2020 14:20
Зміни 4010 від 01.07.2020.doc
22 червня 2020 16:38
Зміни до тендеру 4010 22 06 2020.doc
18 червня 2020 15:36
Зміни до тендеру 4010 18 06 2020.doc
29 травня 2020 16:15
Додаток №9.doc
01 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:20
4010 ТД бензин_нова редакція_від 01.07.2020.docx
22 червня 2020 16:38
4010 ТД бензин нова редакція 22 06 2020.docx
18 червня 2020 15:36
4010 ТД бензин нова редакція 18 06 2020.docx
29 травня 2020 16:15
4010 ТД бензин.docx
01 липня 2020 14:20
Зміни 4010 від 01.07.2020.doc
22 червня 2020 16:38
Зміни до тендеру 4010 22 06 2020.doc
18 червня 2020 15:36
Зміни до тендеру 4010 18 06 2020.doc
29 травня 2020 16:15
Додаток №9.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-001140-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 15 червня 2020 11:05
Вимога щодо усунення порушення
Детальніше у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 15:52
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-29-001140-a Вами розміщено вимогу при закупівлі нафти і дистилятів (Бензин А-92, Бензин А-95). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва»
АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-001140-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 19 червня 2020 14:43
Вимога щодо усунення порушення
Детальніше у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 17:25
1. Щодо вимоги здійснити закупівлі палива через мережі АЗС за талонами або виокремити частину закупівлі палива за паливними картками в окремі лоти (чи процедури) – Замовник не вважає необхідним відокремлювати закупівлю за картками або талонами в окремі лоти.
2. Щодо вимоги виключити умови, згідно з якими паливні картки і талони мають бути єдиного уніфікованого зразка, замість цього дозволити можливість запропонувати талони різних брендів (мереж АЗС), різних зразків – Замовник повідомляє, що технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різного бренда не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.
3. Щодо вимоги розділити закупівлі на лоти за принципом – «одна область – окремий лот» – наразі процедури закупівлі розділені за територіальним принципом кожної Регіональної філії та Філій, Замовник не вважає доцільним додатково розділяти процедури закупівлі.
4. Щодо вимоги виключити умови щодо конкретної мінімальної кількості АЗС, які повинен мати учасник в певній конкретній адміністративній одиниці (області, місті тощо) – кількість АЗС на їх місце розташування визначено замовником з метою забезпечення економії коштів Товариства за рахунок зменшення додаткових витрат, пов’язаних з переміщенням транспортних засобів.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-001140-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 25 червня 2020 17:55
Вимога
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, підпункт 5.1 пункту Додатку №2 до Тендерної документації («Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону»), містить наступну вимогу: «Копії паливних карток та талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива.»
Вважаємо, що виділена вимога Тендерної документації є дискримінаційною, оскільки, у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі паливних карток чи талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережу АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон та паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС.
Наявність у тендерній документації вищевказаної вимоги ставить учасників даної закупівлі у нерівні умови, обмежуючи коло учасників закупівлі лише тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС та унеможливлюючи перемогу тих учасників, які реалізовують паливо через партнерські АЗС.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю видалити з підпункту 5.1 пункту 5 Додатку №2 до Тендерної документації, дискримінаційну умову, відповідно до якої «паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива», або змінити це речення таким чином, щоб учасники, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС, мали можливість приймати участь у закупівлі на рівних з учасниками умовах, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 14:52
Технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різних брендів не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону та паливної картки. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.

Документи подані скаржником

15 червня 2020 11:05
вимога.docx
15 червня 2020 11:05
вимога.docx(1).p7s

Документи подані скаржником

19 червня 2020 14:43
вимога.docx
19 червня 2020 14:43
вимога.docx(4).p7s

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-15-000006 ● ed6e30c010ce4684bf89c7c59ddfd07b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2021 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

15.02.2021 № 91


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 лютого 2021 року № 91

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-05-29-001140-a від 29.05.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-15 15:59:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин А-92, Бензин А-95» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-001140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
1) Чи виконано договір від 14.08.2020 № ЦЗВ-14-06120-01 в повному обсязі? Якщо так, то надайте копію документу (-ів), що підтверджують здійснення розрахунків (оплату) за договором.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-18 16:47:39

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 15.02.2021 (15:59:29), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Бензин А-92, Бензин А-95 (Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 6 399 980,94 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-001140-a) та повідомляє наступне.
1. Замовником здійснені всі розрахунки за поставлену продукцію за договором поставки від 14.08.2020 № ЦЗВ-14-06120-01. В якості документу, що підтверджує оплату по даному договору надаємо акти звірок взаєморозрахунків (Додаток № 2 в форматі PDF файлу з назвою «акт звірки 4010»).

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-001140-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 лютого 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Бензину А-92, Бензину А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-05-29-001140-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1 Щодо порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. Замовник повідомляє про те, що ним було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору за зазначеною процедурою та в подальшому зобов’язується не допускати таких порушень.

2021-03-03 16:57:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

.

2021-03-10 16:13:48

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2020
UA-2020-05-29-001140-a9f3b6e65611148438cd03269974c2375
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 17:07

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 22:25
Електронний підпис
06 серпня 2020 22:24
пропозиція 1140.pdf
03 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:38
КІО_.pdf
03 серпня 2020 15:38
КІО_.p7s
03 серпня 2020 15:38
КІО.zip
03 серпня 2020 15:38
довідки.pdf
03 серпня 2020 15:38
Довідка.pdf.p7s
03 серпня 2020 15:38
Довідка.pdf
03 серпня 2020 15:38
довідка з банку.pdf
03 серпня 2020 15:38
ССС_.pdf
03 серпня 2020 15:38
ССС_.p7s
03 серпня 2020 15:38
ССС.zip
03 серпня 2020 15:38
пропозиція 1140.pdf
03 серпня 2020 15:38
завірені установчі.pdf
03 серпня 2020 15:38
ДФС до 06.08.pdf
08 липня 2020 23:58
Електронний підпис
08 липня 2020 23:58
Електронний підпис
08 липня 2020 23:57
забезпечення.7z
08 липня 2020 14:51
Електронний підпис
08 липня 2020 14:51
Електронний підпис
08 липня 2020 14:50
Установчі документи.7z
08 липня 2020 14:50
Інші документи.7z
08 липня 2020 14:50
забезпечення.7z
08 липня 2020 14:50
тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 14:50
Технічна частина.7z

Документи

Публічні документи

08 липня 2020 18:13
Електронний підпис
08 липня 2020 18:13
Електронний підпис
08 липня 2020 18:13
Електронний підпис
08 липня 2020 18:12
Статут.pdf
08 липня 2020 18:12
01 10 договор ВПМ.zip
08 липня 2020 18:12
Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2020 18:12
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
08 липня 2020 18:12
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
08 липня 2020 18:12
Наказ Йоржик.pdf
08 липня 2020 18:12
Витяг з ЄДР.pdf
08 липня 2020 18:12
Наказ Бойко СЛ.pdf
08 липня 2020 18:12
Сертифікат ІСО.pdf
08 липня 2020 18:12
Довіреність.pdf
08 липня 2020 18:12
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
08 липня 2020 18:12
Дог№78.pdf
08 липня 2020 18:12
Договір 2001000081.pdf
08 липня 2020 18:12
Лист відгук.pdf
08 липня 2020 18:12
Довідка про учасника.pdf
08 липня 2020 18:12
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2020 18:12
Лист відгук УДЦР.pdf
08 липня 2020 18:12
Гарантійний лист ВПМ.pdf
08 липня 2020 18:12
Цінова пропозиція.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-05-29-001140-a на закупівлю Бензину А-92, Бензину А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) учасника ТОВ «Лівайн Торг»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці, складеній у довільній формі зазначена контактна особа: Заєць Сергій Олександрович, директор. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: - п.п. 1.1. Додатку 2 Тендерної документації вимагається надання довідки, складеній у довільній формі, яка повинна містити, в тому числі, інформацію про керівництво та/або уповноважену особу учасника на підписання пропозиції та договору про закупівлю. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка, складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Довідка має містити відомості про юридичну особу, а саме: а) реквізити (місцезнаходження (місце проживання), телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво та/або уповноважена(і) особа(и) учасника на підписання пропозиції та договору про закупівлю (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. Заступник голови тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» Д.В.Нікішин

Документи

Публічні документи

21 липня 2020 17:18
Електронний підпис
21 липня 2020 17:18
28 Про підприємство.pdf
09 липня 2020 09:12
Електронний підпис
09 липня 2020 09:12
Електронний підпис
09 липня 2020 09:12
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 липня 2020 09:12
Установчі документи.pdf
09 липня 2020 09:12
Техначна чатисна.pdf
09 липня 2020 09:12
Протокол НР.7Z
09 липня 2020 09:12
Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 липня 2020 09:12
Листи.pdf
09 липня 2020 09:12
Лист-згода.pdf
09 липня 2020 09:12
Лист для клієнтів.7z
09 липня 2020 09:12
ІНФОРМАЦІЯ 17.pdf
09 липня 2020 09:12
Дані на товар.pdf
09 липня 2020 09:12
Гарантія 5554-20.7z
09 липня 2020 09:12
Витяг із Статуту.7z
09 липня 2020 09:12
Банківська ліцензія.7z
09 липня 2020 09:12
_ АЗC.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 6 047 996,64
UAH з ПДВ
5 624 357,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 6 243 134,40
UAH з ПДВ
5 628 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 6 054 286,74
UAH з ПДВ
6 054 286,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 22:25
Електронний підпис
06 серпня 2020 22:24
пропозиція 1140.pdf
03 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:38
КІО_.pdf
03 серпня 2020 15:38
КІО_.p7s
03 серпня 2020 15:38
КІО.zip
03 серпня 2020 15:38
довідки.pdf
03 серпня 2020 15:38
Довідка.pdf.p7s
03 серпня 2020 15:38
Довідка.pdf
03 серпня 2020 15:38
довідка з банку.pdf
03 серпня 2020 15:38
ССС_.pdf
03 серпня 2020 15:38
ССС_.p7s
03 серпня 2020 15:38
ССС.zip
03 серпня 2020 15:38
пропозиція 1140.pdf
03 серпня 2020 15:38
завірені установчі.pdf
03 серпня 2020 15:38
ДФС до 06.08.pdf
08 липня 2020 23:58
Електронний підпис
08 липня 2020 23:58
Електронний підпис
08 липня 2020 23:57
забезпечення.7z
08 липня 2020 14:51
Електронний підпис
08 липня 2020 14:51
Електронний підпис
08 липня 2020 14:50
Установчі документи.7z
08 липня 2020 14:50
Інші документи.7z
08 липня 2020 14:50
забезпечення.7z
08 липня 2020 14:50
тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 14:50
Технічна частина.7z

Публічні документи

21 липня 2020 17:18
Електронний підпис
21 липня 2020 17:18
28 Про підприємство.pdf
09 липня 2020 09:12
Електронний підпис
09 липня 2020 09:12
Електронний підпис
09 липня 2020 09:12
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 липня 2020 09:12
Установчі документи.pdf
09 липня 2020 09:12
Техначна чатисна.pdf
09 липня 2020 09:12
Протокол НР.7Z
09 липня 2020 09:12
Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 липня 2020 09:12
Листи.pdf
09 липня 2020 09:12
Лист-згода.pdf
09 липня 2020 09:12
Лист для клієнтів.7z
09 липня 2020 09:12
ІНФОРМАЦІЯ 17.pdf
09 липня 2020 09:12
Дані на товар.pdf
09 липня 2020 09:12
Гарантія 5554-20.7z
09 липня 2020 09:12
Витяг із Статуту.7z
09 липня 2020 09:12
Банківська ліцензія.7z
09 липня 2020 09:12
_ АЗC.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 18:13
Електронний підпис
08 липня 2020 18:13
Електронний підпис
08 липня 2020 18:13
Електронний підпис
08 липня 2020 18:12
Статут.pdf
08 липня 2020 18:12
01 10 договор ВПМ.zip
08 липня 2020 18:12
Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2020 18:12
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
08 липня 2020 18:12
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
08 липня 2020 18:12
Наказ Йоржик.pdf
08 липня 2020 18:12
Витяг з ЄДР.pdf
08 липня 2020 18:12
Наказ Бойко СЛ.pdf
08 липня 2020 18:12
Сертифікат ІСО.pdf
08 липня 2020 18:12
Довіреність.pdf
08 липня 2020 18:12
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
08 липня 2020 18:12
Дог№78.pdf
08 липня 2020 18:12
Договір 2001000081.pdf
08 липня 2020 18:12
Лист відгук.pdf
08 липня 2020 18:12
Довідка про учасника.pdf
08 липня 2020 18:12
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2020 18:12
Лист відгук УДЦР.pdf
08 липня 2020 18:12
Гарантійний лист ВПМ.pdf
08 липня 2020 18:12
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 5 624 357,46
UAH з ПДВ
30 липня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
5 624 357,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 15:54
ЦЗВ-14-06120-01.pdf укладений
18 лютого 2021 15:54
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 18:09
ЦЗВ-14-06120-01.pdf укладений
18 серпня 2020 18:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 624 357,46
UAH (в тому числі ПДВ 937 392,91 UAH)