Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 6 399 987,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 999,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 191999 UAH |
Publication date: | 29 травня 2020 16:10 |
Enquiries until: | 22 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 28 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 399 987 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2020 16:56 |
4007 ТД бензин нова редакція 22 06 2020.docx | |
22 червня 2020 16:56 |
Зміни до тендеру 4007 22 06 2020.doc | |
29 травня 2020 16:07 |
Додаток №9.doc |
22 червня 2020 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 червня 2020 16:56 |
4007 ТД бензин нова редакція 22 06 2020.docx
|
|||
22 червня 2020 16:56 |
Зміни до тендеру 4007 22 06 2020.doc
|
|||
29 травня 2020 16:07 |
Додаток №9.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Щодо вимоги виключити умови, згідно з якими паливні картки і талони мають бути єдиного уніфікованого зразка, замість цього дозволити можливість запропонувати талони різних брендів (мереж АЗС), різних зразків – Замовник повідомляє, що технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різного бренда не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.
3. Щодо вимоги розділити закупівлі на лоти за принципом – «одна область – окремий лот» – наразі процедури закупівлі розділені за територіальним принципом кожної Регіональної філії та Філій, Замовник не вважає доцільним додатково розділяти процедури закупівлі.
4. Щодо вимоги виключити умови щодо конкретної мінімальної кількості АЗС, які повинен мати учасник в певній конкретній адміністративній одиниці (області, місті тощо) –
кількість АЗС на їх місце розташування визначено замовником з метою забезпечення економії коштів Товариства за рахунок зменшення додаткових витрат, пов’язаних з переміщенням транспортних засобів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-15-000005 ● 2f083eba5141415d81d1873f3bb7d1c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2021 15:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.02.2021 № 91
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 лютого 2021 року № 91
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-05-29-001128-a від 29.05.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-15 16:00:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин А-92, Бензин А-95» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-001128-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
1) Чи виконано договір від 14.08.2020 № ЦЗВ-14-06720-01 в повному обсязі? Якщо так, то надайте копію документу (-ів), що підтверджують здійснення розрахунків (оплату) за договором.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-18 16:43:29
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 15.02.2021 (16:00:54), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Бензин А-92, Бензин А-95 (Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 6 399 987,24 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-001128-a) та повідомляє наступне.
1. Замовником здійснені всі розрахунки за поставлену продукцію за договором поставки від 14.08.2020 № ЦЗВ-14-06720-01. В якості документу, що підтверджує оплату по даному договору надаємо акти звірок взаєморозрахунків (Додаток № 1 в форматі PDF файлу з назвою «акт звірки 4007»).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-001128-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 лютого 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Бензину А-92, Бензину А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-05-29-001128-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. Замовник повідомляє про те, що ним було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору за зазначеною процедурою та в подальшому зобов’язується не допускати таких порушень. 2. Щодо порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Згідно з висновком ДАСУ, учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не підтвердив наявність достатньої кількості АЗС в Івано-Франківській області (не менше 16 АЗС), та наявність АЗС у м. Долина Івано-Франківської області, що не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції перелік АЗС у листі за формою, згідно з додатком №1 із зазначенням назви АЗС або бренду, та адрес їх розташування. Учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у складі тендерної пропозиції надав файли «АЗС.pdf» та «Техначна чатисна.pdf», із сукупних даних яких можна встановити наявність необхідної кількості АЗС у зазначених регіонах. Також, відповідно до пункту 5.1 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема відноситься зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника. Отже, тендерний комітет на підставі інформації, що міститься у файлах «АЗС.pdf» та «Техначна чатисна.pdf» встановив наявність у учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» необхідної кількості АЗС.
2021-03-03 16:55:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:30
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
6 052 502,16
UAH з ПДВ
|
5 642 495,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
5 642 867,10
UAH з ПДВ
|
5 642 867,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
6 061 211,48
UAH з ПДВ
|
6 061 211,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
5 642 495,52
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 16:09
|
ЦЗВ-14-06720-01.pdf | укладений |
18 лютого 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 15:36
|
ЦЗВ-14-06720-01.pdf | укладений |
19 серпня 2020 15:36
|