Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Громадський проект № 379 «Дозвілля з LEGO, модерновий спортзал та пральня на території 125 садочку ( ДНЗ, вул. Лаврухіна, 13Б)» Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
325 670,00 UAH
UA-2020-05-29-000995-a 83ec3713050440b2a58b45c9ec30d349
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 15:26
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 15:26
Початок аукціону: 19 червня 2020 12:03
Очікувана вартість: 325 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 628,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Громадський проект № 379 «Дозвілля з LEGO, модерновий спортзал та пральня на території 125 садочку ( ДНЗ, вул. Лаврухіна, 13Б)» Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує кінцеву вартість прийнятих від Підрядника робіт після відшкодування Підрядником за спожиту електроенергію та воду, на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" 303 018,10
UAH з ПДВ
303 018,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІНЕРАЛ ЦЕС" 304 000,00
UAH з ПДВ
304 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 11:23
Електронний підпис
25 червня 2020 11:22
довідки переможця.pdf
17 червня 2020 23:10
Електронний підпис
17 червня 2020 23:09
цінова пропозиція.pdf
17 червня 2020 23:09
статутні.pdf
17 червня 2020 23:09
сертифікати.pdf
17 червня 2020 23:09
проект договору.pdf
17 червня 2020 23:09
Підпис МВС.p7s
17 червня 2020 23:09
паспорт Беседин.pdf
17 червня 2020 23:09
Довідки різне.pdf
17 червня 2020 23:09
Довідка МВС.pdf
17 червня 2020 23:09
Довідка ДФС.pdf
17 червня 2020 23:09
витяг ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 23:09
аналог дог 2.pdf
17 червня 2020 23:09
аналог дог 1.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 20:44
договір та довідки.pdf
17 червня 2020 20:44
цінова пропозиці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ"

ТОВ "МІНЕРАЛ ЦЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ"
#41689987
Переможець 303 018,10
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ"
#41689987
303 018,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:10
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:19
ДУ _4 до Дог. _132.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:56
ДУ _3 до Дог. _132.PDF зміни до договору
17 серпня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 14:33
ДУ 2 до Дог. 132.PDF зміни до договору
22 липня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 10:11
ДУ 1 до Дог. 132.PDF зміни до договору
10 липня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 09:13
Дог. 132.PDF укладений
10 липня 2020 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 17.1 розділу 17 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток№ 3 ) та складає: 296 075 грн. 30 коп. (двісті дев’яносто шість тисяч сімдесят п’ять грн. 30 коп.) в тому числі ПДВ 20% 49 345 грн. 88 коп. (сорок дев’ять тисяч триста сорок п’ять грн. 88 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 2921 грн. 56 коп. в тому числі ПДВ 20% - 486,93 грн. 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції : "3.1 Вартість робіт за цим Договором зазначена у Договірній ціні (Додаток №3 ) та складає : 293 153 грн. 74 коп. в тому числі ПДВ 20% - 48 858,96 грн.
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1/ Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.2.Договору та викласти його в новій редакції."2.2. Строки надання послуг до 25.08.2020 року
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.2. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.2. Строк надання послуг- до 31.08.2020р.».
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 293 153,74
UAH (в тому числі ПДВ 48 858,96 UAH)