Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівельні товари, код 44420000-0 за ДК 021:2015 (драбини алюмінієві)»
Очікувана вартість
232 752,49 UAH
UA-2020-05-29-000800-c 893789a33375443fb7516fa923c20b04
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Олена Василівна

044 238 58 68 O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Гончарук Олена Василівна
044 238 58 68
O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 13:34
Очікувана вартість: 232 752,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87 шт
Драбини алюмінієві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:46
ТД.doc
29 травня 2020 13:46
Додаток 3.doc
29 травня 2020 13:46
Додаток 2.doc
29 травня 2020 13:46
Додаток 7.doc
29 травня 2020 13:46
Додаток 6.doc
29 травня 2020 13:46
Додаток 5.doc
29 травня 2020 13:46
Додаток 4.doc
29 травня 2020 13:46
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА" 189 700,56
UAH з ПДВ
183 519,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лук'ян Михайло Федорович 195 990,30
UAH з ПДВ
183 519,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДДЕРС СІСТЕМС ЕНД СОЛЮШНС" 220 305,00
UAH з ПДВ
220 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 14:50
Електронний підпис
17 червня 2020 14:47
Цінова пропозиція .pdf
17 червня 2020 14:47
Умови пропозицій.pdf
17 червня 2020 14:47
Проект договору.pdf
17 червня 2020 14:47
Паспорт Мінаєв Д.О. (1).pdf
17 червня 2020 14:47
опис документів.pdf
17 червня 2020 14:47
Лист-відгук і.pdf
17 червня 2020 14:47
Копія СТАТУТУ.pdf
17 червня 2020 14:47
ІПН Мінаєв Д.О..pdf

Публічні документи

16 червня 2020 17:09
Умови пропозиції.pdf
16 червня 2020 17:09
Технічна специфікація.pdf
16 червня 2020 17:09
Паспорт П.pdf
16 червня 2020 17:09
Паспорт КМ.pdf
16 червня 2020 17:09
Лист-відгук.pdf
16 червня 2020 17:09
Довіреність.pdf
16 червня 2020 17:09
Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 09:55
Наказ по директору (2).pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт 4х5.pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт Dopplo.pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт 3х10.pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт 3х14.pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт 3х6.pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт 4х4.pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт Corda 8.pdf
17 червня 2020 14:24
Виписка ЄДР.pdf
17 червня 2020 14:24
Висновок СЕС.pdf
17 червня 2020 14:24
Витяг ПДВ.pdf
17 червня 2020 14:24
Довідка Стаття 17.pdf
17 червня 2020 14:24
Статут.pdf
17 червня 2020 14:24
Доручення.pdf
17 червня 2020 14:24
Лист відгук.pdf
17 червня 2020 14:24
Наказ про призначення.pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт Corda 3.pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт Corda 5.pdf
17 червня 2020 14:24
Паспорт Corda 6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"

ФОП Лук'ян Михайло Федорович

ТОВ "ЛЕДДЕРС СІСТЕМС ЕНД СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"
#32327296
Відхилено 183 519,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 14:28
ФОП Лук'ян Михайло Федорович
#2604312359
Відхилено 183 519,96
UAH з ПДВ
01 липня 2020 14:34
ТОВ "ЛЕДДЕРС СІСТЕМС ЕНД СОЛЮШНС"
#41262224
Відхилено 220 305,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 14:28

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІЦЕНТР КВІТКА» (далі – Учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (далі – вимога), а саме: - довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з формою, встановленою в тендерній документації; - лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На виконання даної вимоги Учасником в інформаційно - телекомунікаційній системі «Prozorro» завантажено файли: «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» (лист від 15.06.2020 №3380/3) та «Лист-відгук і.pdf» (лист від 15.06.2020 №20/53). В листі від 15.06.2020 №3380/3, в графі «Номер та дата укладеного договору» таблиці, учасником вказано: «ЮТ-0000265 від 25.01.20». При цьому, в листі від 15.06.2020 №20/53, контрагентом зазначено: «… згідно договору ЮТ-0000265 від 04.04.18…». Тобто, вказана дата договору в таблиці не відповідає зазначеній в листі-відгуку. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник пропонує Учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Документи

25 червня 2020 16:59
Електронний підпис
18 червня 2020 14:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

01 липня 2020 14:34
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕДДЕРС СІСТЕМС ЕНД СОЛЮШНС» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. Замовником в підпункті 6.1 пункту 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (далі – вимога), а саме: «…для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням права на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність». В складі тендерної пропозиції учасником надано доручення від 03.02.2020 №1/02 та наказ від 29.05.2017 №2 на Задарейка О.С., при цьому, в електронній системі закупівель на виконання вимоги тендерної документації не завантажено документи, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник пропонує учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Документи

14 липня 2020 15:17
Електронний підпис
07 липня 2020 14:57
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
14 липня 2020 15:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі