Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії ЗПСМ з житлом в с. Ізки Міжгірського району, Закарпатської області
Очікувана вартість
9 525 868,00 UAH
UA-2020-05-29-000545-b 3bf5b2b329eb426e87db0d02e1b8f549
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Петрович Рубець

+380975952541 rubetsv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міжгірський Центр первинної медико-санітарної допомоги Міжгірської районної ради Закарпатської області»
Код ЄДРПОУ: 38466285
Місцезнаходження: 90000, Україна , Закарпатська обл., смт. Міжгір'я, вул. Возз'єднання, буд. 4
Контактна особа: Віктор Петрович Рубець
+380975952541
rubetsv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 09:51
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 09:51
Початок аукціону: 16 червня 2020 12:43
Очікувана вартість: 9 525 868,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 629,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування-кошти державного та місцевих бюджетів
На 2020 рік передбачено фінансування у розмірі - 6 485 288,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії ЗПСМ з житлом в с. Ізки Міжгірського району, Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90020, Україна, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Ізки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Для придбання матеріалів проводиться авансування робіт в сумі 30% від договірної ціни на 2020 рік, але не більше ніж на 90 календарних днів. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 09:51
Додаток 2 Кваліфікаційні_документи.docx
29 травня 2020 09:51
Додаток 10 Технічне завдання.rtf
29 травня 2020 09:51
Додаток 9 Проект договору.docx
29 травня 2020 09:51
ТД_ЦПМСД_АМБУЛАТОРІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання внести зміни.
Дата подання: 29 травня 2020 20:29
Дата відповіді: 02 червня 2020 17:45
Щоб ми мали достойну пенсію держава встановлює граничну ціну на зарплату не нижчу 9954,78грн, а у Вас написано не більшу 9954,78грн, Просимо такі речі не вписувати , нехай учасники самі вивчають закони України. ЛИСТ від 31 січня 2019 року N 78 Директорам філій ДП "Укрдержбудекспертиза" (за списком) ДП "Укрдержбудекспертиза" надсилає інформацію щодо кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 "Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів" (зареєстровано в Мін'юсті 11.11.2016 за № 1469/29599) та враховуючи дані Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності "Будівництво" за період з початку року у 2019 році і прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019року №555 розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954.78 грн. (де: 9356.00 гривень середньо місячна зарплата в будівництві за 2019рік- дані Держстату, 106.4 відсотків - індекс споживчих цін).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого запитання надаємо відповідь:
згідно НАКАЗУ 20.10.2016 № 281 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів" ПОРЯДКУ розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів встановлено: "Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000023 ● e89cd7c35a174c4ba918469090888c07
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 14:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

02.06.2020 № 22

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 02.06.2020 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-05-29-000545-b 29.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи результати аналізу Західного офісу Держаудитслужби (Закарпатська обл.), було запропоновано членам тендерного комітету відкриті торги по предмету закупівлі «Будівництво амбулаторії ЗПСМ з житлом в с. Ізки Міжгірського району, Закарпатської області» (ідентифікатор закупівлі:UA-2020-05-29-000545-b закупівля на prozorro.gov.ua; ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2020-05-29-000247-b) відмінити, керуючись частиною 1 статті 32 Закону «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути)

2020-06-06 16:22:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-06-09 09:16:00

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 06 червня 2020 14:55
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
06 червня 2020 14:00
Протокол 73.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 06 червня 2020 16:15
Кінець періоду оскарження: 17 червня 2020 00:00
Дата відміни: 17 червня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
06 червня 2020 16:15
Електронний підпис
06 червня 2020 14:58
Протокол 73.pdf