Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з модернізації модуля програмного продукту ВІС для забезпечення належного функціонування системи з оформлення дипломатичних/службових паспортів, паспортів громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи на повернення в Україну, консульського обліку. Створення API для взаємодії з іншими інформаційними системами. (ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних»)
Services on modernization of Passport Information System (IS) in order to support proper functioning on issuing diplomatic and service passports, passports of the citizen of Ukraine for traveling abroad, certificate for return to Ukraine, consular registration. Development of an API to provide data exchange with ISs of competent authorities. (ДК 021:2015: 72320000-4 «Database services»)
Очікувана вартість
8 000 851,35 UAH
UA-2020-05-28-007382-b daf8f639c1a64799be92a1a657e5f87f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Абальмасова

+380442381869 inna.abalmasova@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська область обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Контактна особа: Інна Абальмасова
+380442381869
inna.abalmasova@mfa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Maksym Kuvyklin
+380442381867
maksym.kuvyklin@mfa.gov.ua
Максим Кувиклін
+380442381867
maksym.kuvyklin@mfa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Ministry of Foreign Affairs of Ukraine
National ID: 00026620
Contact point: Inna Abalmasova
+380442381869
inna.abalmasova@mfa.gov.ua
Additional contacts: Maksym Kuvyklin
+380442381867
maksym.kuvyklin@mfa.gov.ua
Максим Кувиклін
+380442381867
maksym.kuvyklin@mfa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 травня 2020 19:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 8 000 851,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 017,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Publication date: 28 травня 2020 19:24
Enquiries until: 20 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 8 000 851 UAH including VAT
Minimal lowering step: 160 017 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою.
Language (s) in which Tender Proposals should be prepared. All documents prepared by the participants are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з модернізації модуля програмного продукту ВІС для забезпечення належного функціонування системи з оформлення дипломатичних/службових паспортів, паспортів громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи на повернення в Україну, консульського обліку. Створення API для взаємодії з іншими інформаційними системами. (ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, м.Київ, Михайлівська площа, 1
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Services on modernization of Passport Information System (IS) in order to support proper functioning on issuing diplomatic and service passports, passports of the citizen of Ukraine for traveling abroad, certificate for return to Ukraine, consular registration. Development of an API to provide data exchange with ISs of competent authorities. (ДК 021:2015: 72320000-4 «Database services»)
Розгорнути Згорнути
CPV: 72320000-4
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяплата після прийняття Замовником Послуг згідно з Календарним планом на підставі Акту приймання-передачі наданих Послуг протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Акту. У разі відсутності бюджетного фінансування Замовник здійснює розрахунки за Договором протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 09 червня 2020 10:19
Дата відповіді: 12 червня 2020 14:46
Щодо підпункту 10 пункту 5.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в редакції «юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)». Просимо надати роз'яснення, чи буде достатнім підтвердженням виконання підпункту 10 пункту 5.3. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» надання учасником процедури закупівлі Довідки в довільній формі з інформацією про те, що відповідно до п. 10 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що вартість закупівлі не перевищує 20 мільйонів гривень, юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно ознайомившись з запитанням повідомляємо наступне. Так, зазначеної Вами довідки в довільній формі буде достатньо.
Тендерна документація
Дата подання: 09 червня 2020 10:22
Дата відповіді: 12 червня 2020 14:46
Щодо підпункту 14 пункту 5.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в редакції «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі». Просимо надати роз'яснення, чи буде достатнім підтвердженням виконання п.14 пункту 5.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» надання Учасником процедури закупівлі Довідки в довільній формі з інформацією про повне виконання учасником процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю, який укладався раніше з Замовником із зазначенням того, що договір про закупівлю був виконаний у строки, визначені в ньому, і до Учасника процедури закупівлі (Виконавця) не застосовувались санкції у вигляді штрафу та/або відшкодування збитків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно ознайомившись з запитанням повідомляємо наступне. Так, зазначеної Вами довідки в довільній формі буде достатньо.
Тендерна документація
Дата подання: 09 червня 2020 10:25
Дата відповіді: 12 червня 2020 14:46
Щодо підпункту 4 пункту 5.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в редакції «суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів». У зв’язку з тим, що форма документального підтвердження відповідності учасників вимозі, встановленій у пункті 3 частини першої статті 17 Закону України «Про державні закупівлі», законодавством не визначена, просимо уточнити перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі. Просимо надати роз’яснення, чи буде достатнім підтвердженням виконання підпункту 4 пункту 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації надання Учасником процедури закупівлі Довідки в довільній формі з інформацією про те, що на сайті АМКУ (www.amc.gov.ua) відсутня інформація про рішення його органів щодо визнання вчинення суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також стосовно можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно ознайомившись з запитанням повідомляємо наступне. Так, зазначеної Вами довідки в довільній формі буде достатньо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій