Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратний матеріал для забору та обстеження крові та її компонентів (лейкопластир бактерицидний - код НК 024:2019 - 47378 «Антибактерійний лейкопластир для поверхневих ран», серветка марлева стерильна - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», серветки для швидкої дезінфекції та очищення - код НК 024:2019 - 47631 «Засіб дезінфікуючий для медичних виробів», серветки просочені спиртовим розчином - код НК 024:2019 - 47237 «Серветка для очищення шкір», серветки марлеві одноразового використання - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», бинт медичний - код НК 024:2019 - 48127 «Бинт марлевий, стерильний», серветка марлева стерильна - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», бахіли одноразові - код НК 024:2019 - 61937 «Бахіли хірургічні», комплект для забору капілярної крові - код НК 024:2019 - 63061 «Система збору капілярної крові IVD»)
Очікувана вартість
380 450,00 UAH
UA-2020-05-28-007339-b 93bec90b0a8846aeb9ab077b9764d45f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мулярчук Оксана

380444671842 kmck20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові" виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42427142
Місцезнаходження: 04060, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, будинок 12
Контактна особа: Мулярчук Оксана
380444671842
kmck20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 11:13
Очікувана вартість: 380 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 804,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305000 штуки
Витратний матеріал для забору та обстеження крові та її компонентів (лейкопластир бактерицидний - код НК 024:2019 - 47378 «Антибактерійний лейкопластир для поверхневих ран», серветка марлева стерильна - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», серветки для швидкої дезінфекції та очищення - код НК 024:2019 - 47631 «Засіб дезінфікуючий для медичних виробів», серветки просочені спиртовим розчином - код НК 024:2019 - 47237 «Серветка для очищення шкір», серветки марлеві одноразового використання - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», бинт медичний - код НК 024:2019 - 48127 «Бинт марлевий, стерильний», серветка марлева стерильна - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», бахіли одноразові - код НК 024:2019 - 61937 «Бахіли хірургічні», комплект для забору капілярної крові - код НК 024:2019 - 63061 «Система збору капілярної крові IVD»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:56
Протокол №40.pdf
02 червня 2020 15:55
Додаток 2 (Вимоги) Витрат матер нов.pdf
28 травня 2020 19:00
Додаток 2 (Вимоги) Витрат матер.pdf
28 травня 2020 19:01
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника) Витрат матер.pdf
28 травня 2020 19:00
Додаток 4 (Проект договору) Витрат матер .pdf
28 травня 2020 19:00
Додаток 3 (Документи після акцепту) Витрат матер.pdf
28 травня 2020 18:59
Додаток 1 (Кваліфікація) Витрат матер.pdf
28 травня 2020 18:59
ТД.pdf
28 травня 2020 18:59
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 29 травня 2020 10:17
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:41
Шановний Замовнику, просимо завантажити ТД у форматі ворд, для зручності та правильного оформлення та подання тендерної документації для Учасника. Дякуємо за співпрацю.
Відповідь: Добрий день!
Для зручності та отримання ТД у форматі WORD надсилайте запит на електронну адресу kmck20@ukr.net
Дякуємо за розуміння.
Уточнення
Дата подання: 01 червня 2020 17:31
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:00
Доброго дня, шановний Замовнику. Виходячи з наданої документації, а саме "Додаток 2 (Вимоги) Витрат матер.pdf" в п.3 Ви зазначаєте Серветки для швидкої дезінфекції та очищення та в колонці Вимоги зазначаєте "14. Упаковка м»яка кількістю не менше 120 серветок." і також на підтвердження МТВ п.2 Просите надати Гарантійний лист виробника (представництва, філії......).... Також передившись Вашу історію ми побачили, що даний тендер Ви повторно видаєте, але уже внізши корективи по кількості, найменуванню товару і його характеристикам. Оськільки минулого разу Ви просили ці ж самі серветки, але уже не зазначаючи яка має бути упаковка та вказавши лише кількість упаковки, що відповідає по характеристикам салфеткам в тубі. Але Учасник ТОВ ТД Волєс запропонував Вам цей же товар, але в м'якій упаковці і кількість, така яку ви зазначаєте в даному тендері, що від 28.05.20р. Отже це Ви просто чекаєте лише одного і того ж Учасника і тим самим Ви суперечите ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо звернути на це увагу та внести відповідні зміни в ТД стосовно п.3 Серветки для швидкої дезінфекції та очищення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
В ТД в додаток 2 (п. 3) внесено зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 343 450,00
UAH з ПДВ
343 450,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Григорук Ірина Василівна 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 10:51
Електронний підпис
01 липня 2020 10:50
документи переможця.pdf
18 червня 2020 19:59
Електронний підпис
15 червня 2020 14:52
Електронний підпис
15 червня 2020 14:48
10 Установчі документи.pdf
15 червня 2020 14:48
20 документи на бинт.pdf
15 червня 2020 14:48
28 проект договору.pdf
15 червня 2020 14:48
27 лист - умови договору.pdf
15 червня 2020 14:48
21 документи бахіли.pdf
15 червня 2020 14:48
7 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

Фізична особа-підприємець Григорук Ірина Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
Переможець 343 450,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 11:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. Відповідно до тендерної документації (п. 3 Додатку № 1 ТД) Учасник на підтвердження факту виконання аналогічного договору документального повинен надати відскановані видаткові накладні або акту прийому-передачі товару, лист-відгук про співпрацю та фактичне виконання договору від контрагентів.). Учасник не надав та/або надав частково: - фактичне виконання аналогічного договору (відскановані видаткові накладні). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції: - фактичне виконання аналогічного договору (відскановані видаткові накладні).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
343 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2021 17:08
Звіт Волес 252446,50.docx укладений
09 січня 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 14:45
Повід зміни до Дог №2220_8 від 06.07.2020.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 14:24
Дод угода до Дог №2220_8 від 06.07.2020 ТОВ ТД Волес.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 12:04
Дог ВОЛЕС № 2220_8 від 06.07.2020.pdf укладений
06 липня 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 2220/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 252 446,50
UAH (в тому числі ПДВ 16 515,20 UAH)