Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-05-28-007247-b ● 7d2bd37a71974fbfb6bb6b25482f74e9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146096 |
Вебсайт: | http://osvita-zm.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., Зміїв, Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна, 12 |
Контактна особа: |
Маковецька Ірина Олексіївна 0574733663 ZMIEV_VO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 18:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 18:20 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 15:02 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63404, Україна, Харківська область, Зміїв, вул. Адміністративна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги Виконавця проводиться Замовником у безготівковому порядку, протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 18:11 |
Оголошення ПКД 28.05.20.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-28-007247-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УА-СИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:41210946
Дата подання: 22 червня 2020 11:22
Заперечення дискваліфікації
Проаналізувавши умови закупівлі та надану тендерну пропозицію повідомляємо,
що відхилення нашої пропозиції з боку Замовника було необґрунтованим.
В обґрунтування відхилення нашої пропозиції Замовником у Протоколі №9 від 18.06.2020 року зазначено, що на його думку наданий нами документ «Інвентаризаційна відомість» не задовольняє вимоги п.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі в частині підтвердження права власності та/або права користування на окремі об’єкти, зазначені у довідці №1089 від 09.06.2020 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Заперечуючи це, маємо звернути увагу на наступне:
- Умовами закупівлі не встановлено конкретного переліку обладнання, який є необхідним
для виконання робіт та надання послуг
- умовами закупівлі не передбачено що підтверджувальні документи мають бути на кожний об’єкт, передбачений у довідці
Стверджуємо, що наданої інформації та підтверджувальних документів достатньо, аби встановити можливість надання нами послуг/виконання робіт що є предметом закупівлі із використанням матеріально-технічної бази,зазначеної у Інвентаризаційному описі.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ»
2. Скасувати рішення про оголошення переможцем ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс»
3. Визнати переможцем закупівлі ТОВ «УА-СИСТЕМИ»
Розгорнути
Згорнути
що відхилення нашої пропозиції з боку Замовника було необґрунтованим.
В обґрунтування відхилення нашої пропозиції Замовником у Протоколі №9 від 18.06.2020 року зазначено, що на його думку наданий нами документ «Інвентаризаційна відомість» не задовольняє вимоги п.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі в частині підтвердження права власності та/або права користування на окремі об’єкти, зазначені у довідці №1089 від 09.06.2020 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Заперечуючи це, маємо звернути увагу на наступне:
- Умовами закупівлі не встановлено конкретного переліку обладнання, який є необхідним
для виконання робіт та надання послуг
- умовами закупівлі не передбачено що підтверджувальні документи мають бути на кожний об’єкт, передбачений у довідці
Стверджуємо, що наданої інформації та підтверджувальних документів достатньо, аби встановити можливість надання нами послуг/виконання робіт що є предметом закупівлі із використанням матеріально-технічної бази,зазначеної у Інвентаризаційному описі.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ»
2. Скасувати рішення про оголошення переможцем ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс»
3. Визнати переможцем закупівлі ТОВ «УА-СИСТЕМИ»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2020 14:30
Доброго дня!
Згідно додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника, та передбачено документи, які повинен надати останній у складі пропозиції для їх підтвердження.
Пунктом 1 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності вказаній вимозі учасник повинен був надати у складі пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору та документи, що підтверджують право власності або право користування на матеріально - технічну базу.
У складі пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ» на підтвердження зазначеної вище вимоги надало довідку № 1089 від 09.06.2020р. в якій зазначило вичерпний перелік обладнання за допомогою якого останні будуть надавати послуги у відповідності до предмету закупівлі.
В свою чергу, ТОВ «УА-СИСТЕМИ» на виконання вимог встановлених Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, повинні були надати документи, що підтверджують право власності на обладнання, яке зазначено в довідці № 1089 від 09.06.2020р.
Разом з тим, вивченням наданої ТОВ «УА-СИСТЕМИ» інвентаризаційної відомість встановлено, що останнім на праві власності, із зазначеного у вищевказаній довідці обладнання, належить лише МФУ ХЕROX, WorkCenter3335 та МФУ CANON, i-sensys MF421dw.
Отже, Замовник вважає, що «ТОВ УА-СИСТЕМИ» не може належним чином виконати роботи за наявності лише двох МФУ, які ними були вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджуються інвентаризаційною відомістю.
ТОВ «УА-СИСТЕМИ» при подані своєї тендерної пропозиції не були обмежені в надані переліку обладнання, однак, останні вказали у довідці № 1089 від 09.06.2020р. обладнання на яке відсутні будь-які документи, що підтверджують право власності.
Отже, вимога ТОВ УА-СИСТЕМИ щодо скасування рішення не підлягає задоволенню.
Згідно додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника, та передбачено документи, які повинен надати останній у складі пропозиції для їх підтвердження.
Пунктом 1 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності вказаній вимозі учасник повинен був надати у складі пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору та документи, що підтверджують право власності або право користування на матеріально - технічну базу.
У складі пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ» на підтвердження зазначеної вище вимоги надало довідку № 1089 від 09.06.2020р. в якій зазначило вичерпний перелік обладнання за допомогою якого останні будуть надавати послуги у відповідності до предмету закупівлі.
В свою чергу, ТОВ «УА-СИСТЕМИ» на виконання вимог встановлених Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, повинні були надати документи, що підтверджують право власності на обладнання, яке зазначено в довідці № 1089 від 09.06.2020р.
Разом з тим, вивченням наданої ТОВ «УА-СИСТЕМИ» інвентаризаційної відомість встановлено, що останнім на праві власності, із зазначеного у вищевказаній довідці обладнання, належить лише МФУ ХЕROX, WorkCenter3335 та МФУ CANON, i-sensys MF421dw.
Отже, Замовник вважає, що «ТОВ УА-СИСТЕМИ» не може належним чином виконати роботи за наявності лише двох МФУ, які ними були вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджуються інвентаризаційною відомістю.
ТОВ «УА-СИСТЕМИ» при подані своєї тендерної пропозиції не були обмежені в надані переліку обладнання, однак, останні вказали у довідці № 1089 від 09.06.2020р. обладнання на яке відсутні будь-які документи, що підтверджують право власності.
Отже, вимога ТОВ УА-СИСТЕМИ щодо скасування рішення не підлягає задоволенню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УА-СИСТЕМИ #41210946 |
Відхилено |
110 374,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 11:57
|
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс #43144635 |
Переможець |
149 144,16
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:35
|
Договір №172 Охорона Мастерс Сервіс.pdf | укладений |
01 липня 2020 20:19
|