Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-05-28-007247-b 7d2bd37a71974fbfb6bb6b25482f74e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маковецька Ірина Олексіївна

0574733663 ZMIEV_VO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146096
Вебсайт: http://osvita-zm.org.ua/
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., Зміїв, Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Контактна особа: Маковецька Ірина Олексіївна
0574733663
ZMIEV_VO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 18:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:20
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:02
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, Зміїв, вул. Адміністративна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги Виконавця проводиться Замовником у безготівковому порядку, протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 18:11
Оголошення ПКД 28.05.20.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-007247-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УА-СИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:41210946
Дата подання: 22 червня 2020 11:22
Заперечення дискваліфікації
Проаналізувавши умови закупівлі та надану тендерну пропозицію повідомляємо,
що відхилення нашої пропозиції з боку Замовника було необґрунтованим.

В обґрунтування відхилення нашої пропозиції Замовником у Протоколі №9 від 18.06.2020 року зазначено, що на його думку наданий нами документ «Інвентаризаційна відомість» не задовольняє вимоги п.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі в частині підтвердження права власності та/або права користування на окремі об’єкти, зазначені у довідці №1089 від 09.06.2020 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Заперечуючи це, маємо звернути увагу на наступне:
- Умовами закупівлі не встановлено конкретного переліку обладнання, який є необхідним
для виконання робіт та надання послуг
- умовами закупівлі не передбачено що підтверджувальні документи мають бути на кожний об’єкт, передбачений у довідці
Стверджуємо, що наданої інформації та підтверджувальних документів достатньо, аби встановити можливість надання нами послуг/виконання робіт що є предметом закупівлі із використанням матеріально-технічної бази,зазначеної у Інвентаризаційному описі.


ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ»
2. Скасувати рішення про оголошення переможцем ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс»
3. Визнати переможцем закупівлі ТОВ «УА-СИСТЕМИ»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2020 14:30
Доброго дня!
Згідно додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника, та передбачено документи, які повинен надати останній у складі пропозиції для їх підтвердження.
Пунктом 1 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності вказаній вимозі учасник повинен був надати у складі пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору та документи, що підтверджують право власності або право користування на матеріально - технічну базу.
У складі пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ» на підтвердження зазначеної вище вимоги надало довідку № 1089 від 09.06.2020р. в якій зазначило вичерпний перелік обладнання за допомогою якого останні будуть надавати послуги у відповідності до предмету закупівлі.
В свою чергу, ТОВ «УА-СИСТЕМИ» на виконання вимог встановлених Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, повинні були надати документи, що підтверджують право власності на обладнання, яке зазначено в довідці № 1089 від 09.06.2020р.
Разом з тим, вивченням наданої ТОВ «УА-СИСТЕМИ» інвентаризаційної відомість встановлено, що останнім на праві власності, із зазначеного у вищевказаній довідці обладнання, належить лише МФУ ХЕROX, WorkCenter3335 та МФУ CANON, i-sensys MF421dw.
Отже, Замовник вважає, що «ТОВ УА-СИСТЕМИ» не може належним чином виконати роботи за наявності лише двох МФУ, які ними були вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджуються інвентаризаційною відомістю.
ТОВ «УА-СИСТЕМИ» при подані своєї тендерної пропозиції не були обмежені в надані переліку обладнання, однак, останні вказали у довідці № 1089 від 09.06.2020р. обладнання на яке відсутні будь-які документи, що підтверджують право власності.
Отже, вимога ТОВ УА-СИСТЕМИ щодо скасування рішення не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 110 374,00
UAH з ПДВ
110 374,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс 149 144,16
UAH з ПДВ
149 144,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 09:50
Електронний підпис
10 червня 2020 09:48
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 09:48
Сертифікат Яковлєв.pdf
10 червня 2020 09:48
Право на власність.pdf
10 червня 2020 09:48
Сертифікат Тєльнова.pdf
10 червня 2020 09:48
Протокол_26.05.2017.pdf
10 червня 2020 09:48
Кошторис.pdf
10 червня 2020 09:48
Договір 30-08-ПР-1 ЖД.pdf
10 червня 2020 09:48
Копія витягу з ЄДР.pdf
10 червня 2020 09:48
Довідка Статистика.pdf
10 червня 2020 09:48
Довідка про досвід.pdf
10 червня 2020 09:48
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 09:48
Договір 30-08-ПР-3 ЖД.pdf
10 червня 2020 09:48
Виписка з ЄДР.pdf
10 червня 2020 09:48
Договір 30-08-ПР-2 ЖД.pdf
10 червня 2020 09:48
Акт обстеження Зміїв.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 14:55
Електронний підпис
10 червня 2020 14:53
Статутні та повноваж.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ТОВ Охорона Мастерс Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
Відхилено 110 374,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 11:57
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс
#43144635
Переможець 149 144,16
UAH з ПДВ
19 червня 2020 11:52

Документи

18 червня 2020 11:57
Електронний підпис
18 червня 2020 11:56
Протокол №9.pdf

Документи

19 червня 2020 11:52
Електронний підпис
19 червня 2020 11:52
протокол №10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс
#43144635
149 144,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2020 11:52
Електронний підпис
19 червня 2020 11:52
протокол №10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:35
Договір №172 Охорона Мастерс Сервіс.pdf укладений
01 липня 2020 20:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 144,16
UAH