Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов’язані з технічною підтримкою та звіркою роботи GPS трекерів
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2020-05-28-005989-b 4cd70343adaf4dc6a09b27ba86dfc5d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Лупко

+380445916946 tender@dap.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Контактна особа: Михайло Лупко
+380445916946
tender@dap.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:08
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 послуга
Послуги пов’язані з технічною підтримкою та звіркою роботи GPS трекерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані Послуги, здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з дати виставлення рахунку-фактури Виконавцем на підставі Акта наданих послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:58
Оголошення зі змінами.docx
02 червня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:58
Оголошення зі змінами.docx
28 травня 2020 15:57
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилки
Дата подання: 29 травня 2020 21:41
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:48
Шановний замовник! В таблиці додатку 4 вказана загальна кількість встановлених трекерів 47 шт. (35+4+6+2). В таблиці на сторінці 9 вказана загальна кількість 48 шт. В таблиці з загальною кількістю послуг вказано 282 послуги. В чому полягає одна послуга? Надання доступу до системи монітоирнгу для одного об'єкту впродовж 1 місяця? Відповідно, якщо 282 послуги / 47 автомобілів = 6 місяців. Чи вірно, що замовник закуповую послуги на 6 місяців 47 автомобілів? Чи входить у вартість послуги - оплата SIM-карток мобільного зв'язку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Найближчим часом буде внесено зміни до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ" 47 398,85
UAH з ПДВ
46 438,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛ СЕК'ЮРІТІ" 47 865,60
UAH з ПДВ
46 905,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 13:08
Статут.jpg
15 червня 2020 13:08
scan 2.jpg
15 червня 2020 13:08
scan 3.jpg
15 червня 2020 13:08
scan 4.jpg
15 червня 2020 13:08
scan 5.jpg
15 червня 2020 13:08
scan 6.jpg
15 червня 2020 13:08
scan 7.jpg
15 червня 2020 13:08
scan 8.jpg
15 червня 2020 13:08
scan 9.jpg
15 червня 2020 13:08
scan 10.jpg
15 червня 2020 13:08
Кваліфікація.pdf
09 червня 2020 15:12
Пропозиція УСК.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 14:25
Електронний підпис
18 червня 2020 14:13
Актуальна пропозиція.pdf
11 червня 2020 06:44
Електронний підпис
10 червня 2020 22:07
Довідка 2.pdf
10 червня 2020 22:07
Довідка 1.pdf
10 червня 2020 22:07
Статут.pdf
10 червня 2020 22:07
Выписка_ПДВ.pdf
10 червня 2020 22:07
Выписка.pdf
10 червня 2020 22:07
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ"

ТОВ "ВЕЛ СЕК'ЮРІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ"
#38402593
Відхилено 46 438,85
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:48
ТОВ "ВЕЛ СЕК'ЮРІТІ"
#40091287
Переможець 46 905,60
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:17

Документи

16 червня 2020 17:48
Електронний підпис

Документи

19 червня 2020 14:17
Електронний підпис
19 червня 2020 14:16
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛ СЕК'ЮРІТІ"
#40091287
46 905,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2020 14:17
Електронний підпис
19 червня 2020 14:16
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 11:25
ДУ № 3 від 25.01.2021 до № 10026 від 01.07.2020.pdf зміни до договору
25 січня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:36
ДУ № 2 від 29.12.2020 до № 10026 від 01.07.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 09:37
ДУ № 1 від 10.12.2020 до № 10026 від 01.07.2020.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 17:25
№ 10026 від 01.07.2020.pdf укладений
01 липня 2020 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли взаємної згоди зменшити загальну вартість Договору на 2232,79 грн.
Номер договору про закупівлю: 10026
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.01.2021р.
Номер договору про закупівлю: 10026
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість послуг за цією Додатковою угодою, що надаються в період з 01.01.21 по 31.01.21 включно складає 7286,40 грн. з ПДВ за рахунок коштів Державного бюджету України , що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 10026
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 51 959,21
UAH (в тому числі ПДВ 8 659,87 UAH)