Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ювелірні вироби та супутні товари (загальний фонд)
Очікувана вартість
65 500,00 UAH
UA-2020-05-28-003379-b c07c586d218e4442a69997909adf48c1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія В'юник

+380487333633 post02ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 26614030
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, буд. 8, корпус 5
Контактна особа: Юлія В'юник
+380487333633
post02ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 11:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 12:22
Очікувана вартість: 65 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18510000-7: Ювелірні вироби та супутні товари


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ювелірні вироби та супутні товари (загальний фонд)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 47 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 475,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 червня 2020 15:31
Закінчення: 16 червня 2020 15:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

190 шт
Кокарда для кашкета ВМС металева
ДК 021:2015: 18510000-7 — Ювелірні вироби та супутні товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона 8, корп.5
Дата доставки: 06 липня 2020  —  30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРКАМ" 43 662,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР" 37 620,00
UAH з ПДВ
29 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРКАМ"

ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР"
#30018771
Переможець 29 970,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 21:23

Документи

22 червня 2020 21:23
Електронний підпис
22 червня 2020 17:11
doc233.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 21:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР"
#30018771
29 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2020 21:23
Електронний підпис
22 червня 2020 17:11
doc233.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 14:23
Вид.накл. РН-0000146 дог.31.pdf укладений
02 грудня 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 11:30
дод.угода 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 12:48
протокол 61.pdf зміни до договору
13 липня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 17:16
договор 31.pdf укладений
10 липня 2020 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): при оголошені закупівлі за процедурою відкриті торги ДК:021-2015 18510000-7 «Ювелірні вироби та супутні товари » кокарда для кашкета ВМС металева UA-2020-05-26-003379-b, а саме у пункті 7 «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг», помилково було встановлено строк поставки товару виконання робіт чи надання послуг» від 06 липня 2020 до 30 листопада 2020 року. Відповідно до вимог тендерної документації та укладеного договору № 31 від 10.07.2020 року на закупівлю ДК:021-2015 18510000-7 «Ювелірні вироби та супутні товари » кокарда для кашкета ВМС металева UA-2020-05-26-003379-b, «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» враховувати в наступній редакції: 3.Конкретна назва предмета закупівлі 4.Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі(за наявності) 5.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг 7.Строк поставки товарів,виконання робіт чи надання послуг Кокарда для кашкета ВМС металева ДК:021-2015 18510000-7- Ювелірні вироби та супутні товари 190 штуки 65029,Україна,Одеська область, м.Одеса,вул.Дідріхсона 8,корп..5 до 31.12.2020 У пункті 71 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», помилково було встановлено період оплати 7 днів та тип днів-робочі. Відповідно до вимог тендерної документації та укладеного договору № 31 від 10.07.2020 на закупівлю ДК:021-2015 18510000-7 «Ювелірні вироби та супутні товари » кокарда для кашкета ВМС металева UA-2020-05-26-003379-b, «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» враховувати в наступній редакції: Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Поставка товару Післяоплата 30 Календарні 100
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору №31 від 10.07.2020 року,а саме у п.І. «Предмет договору», п.ІІІ «Ціна договору», «Додаток №1 до договору №31 від 10.07.2020 р. (Специфікація).
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 970,00
UAH