Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розвиток інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» шляхом доповнення та розширення її функціональності – створення Модуля електронної взаємодії програмних рішень міста Києва з державними електронними інформаційними ресурсами за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Development of the information and telecommunication system "Unified city platform of electronic work, data management and services" added and expanded its functional function - the use of Modular electronic service, developed in Kyiv, is the state electronic information resources for the code DK 021: 2015 (CPV) " - 72210000-0 Software package distribution services.
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2020-05-28-002920-b b1e1f6f77e864f998e78fa79c3528b68
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380443668100 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380443668100
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Sergii Sirenko
380443668100
sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:47
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 28 травня 2020 12:13
Enquiries until: 20 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Scope of the procurement
16. Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально (детальніше в тендерній документації замовника).
The language in which tender proposals must be drafted is Ukrainian. If the Participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be notarized (more details in the tender documentation of the customer).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розвиток інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» шляхом доповнення та розширення її функціональності – створення Модуля електронної взаємодії програмних рішень міста Києва з державними електронними інформаційними ресурсами
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –
72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Development of the information and telecommunication system "Unified city platform of electronic work, data management and services" added and expanded its functional function - the use of Modular electronic service, developed in Kyiv, is the state electronic information resources for the code DK 021: 2015 (CPV) " - 72210000-0 Software package distribution services.
Розгорнути Згорнути
CPV: 72210000-0
Період постачання: по 28 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 12:20
Електронний підпис
28 травня 2020 12:16
ОГОЛОШЕННЯ_укр.pdf
28 травня 2020 12:16
INVITATION.pdf
28 травня 2020 12:15
Проект_договору_Шина.pdf
28 травня 2020 12:15
Тендерна_документацiя.pdf
28 травня 2020 12:14
додаток_4_до_тендерноi_документацii.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по ТД
Дата подання: 03 червня 2020 18:06
Дата відповіді: 09 червня 2020 10:10
Прошу надати відповіді на питання: 1. Яким чином та у які строки можливе підписання договору NDA до конкурсу для з'ясування усіх подробиць, які тим чи іншим чином виникають у питаннях? 2. Чи інсують договори між МВС і МЮ та/або афільованими субьектами цих Міністерств щодо взаємообміну та/або обміну інформацією? Якщо договірні відносини відсутні, то потрібні уточнення щодо дати появи циї договорів, а також необхідні уточнення щодо відповідних дій якщо доступи до сервісів та/або модулів відповідних реєстрів? 3. Роботи по тендеру проводяться за віддаленим доступом, чи безпосередньо на території замовника? 4. На яких серверах, та де саме територіально саме мають бути розташовані програмні комплекси? 5. Чи має Замовник розподілені територіально ЦОД для організації резервних копій для організації безперебійної роботи? 6. п.1.5. “додаток 4 до тендерної документації”. Необхідні уточнення щодо висловлювань “Корпоративна шина для взаємодії електроних сервісів КМДА” та що мається на увазі “інтеграційні моделі електронної взаємодії”? Також необхідні уточнення щодо існування “Корпоративна шина для взаємодії електроних сервісів КМДА” на основі якого має бути створений модуль електронної взаємодії електроних рішень. На основі якого програмного забезпечення створена та функціонує “Корпоративна шина для взаємодії електроних сервісів КМДА”. Якщо передбачається використання окремого від “Корпоративна шина для взаємодії електроних сервісів КМДА” програмного забезпечення, яке базується на Free and OpenSource (FOSS) рішенні, то необхідно уточнення щодо вимог основ доцільності розгляду окремого програмного забезпечення. 7. Що мається на увазі під висловлюванням “користувачі” в рамках “Прикладна програмна Платформа”. Та якщо користувачі є саме системи (не фізичні особи), то яким чином на разі виконується Розпорядження викновчого органу Київської міської ради від 03.07.2012 №1135? А також яким чином вже реалізована політика перевірки прав доступу до певного рівня ідентифікації, надання послуг ЗІС, які інтегровані з Платформою, якщо Прикладна програмна Платформа - це є єдиний комплекс прикладних програм, модулів та сірвісів, які взаємодіють між собою, із ЗІС та разом формують набір функцій. Тобто передбачається використання системних користувачів, які не є фізичними особами? Якщо так, то яким чином вже реалізовані перевірки? Або можна розуміти так, що відповідно до поняття "Корпоративная шина", - користувачі - це кількість одночасних зверненнь уніфікованих систем? 8. Якщо список нормативно-правових документів не є вичерпним, то необхідно уточнення які саме нормативні та керівні документи ще мають бути уточнені, якщо мета створення вже відома? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) Чи можна розуміти так, що Технічне завдання у процесі виконання договору щодо розробки не може бути сталим, - тому що може бути в наявності випадок набуття чинності нових державних нормативно-правових документів? 9. На протязі якого часу та коли мають бути надані Замовником усі дані та документи для складання технічного завдання Виконавцем? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) Тобто, якщо закладаємось у розробку Технічного завдання 30 робочих днів, то Замовник зобов'язується надати інформацію у продовж 14 робочих днів, останні 14 днів закладаємось на коригування та узгодження? 10. Якщо користувачі (фізичні/юридичні особи) авторизуються у модулі авторизації “Urbio Модуль авторизації”, є зрозімілим, що "Корпоративна шина" буде відповідати за запити та обробку запитів інших систем? 11. Так ж питання і щодо модулю “Urbio Модуль обліку та моніторингу”. Чи є справедливим зазначити, що на "Корпоративна шина" полягає відповідальність за авторизації систем, тобто окремій системі буде віділений декілька або один користувач, який має привілеї на виконування запитів, виклик сервісів API ? 12. Що саме мається на увазі “Якісна супровідна робоча та експлуатаційна документації”, яким саме вімируються якість робочої на експлуатаційної документації? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 13. Що мається на увазі відповідно до висловлювання “1000 користувачів”, а саме: кількість запитів від одного програмного комплексу, або від 1000 програмних комлпексів, або 1000 користувачів від 1000 програмних комплексів, або інші варіанти? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 14. Якщо передбачається використання Free рішення, то що мається на увазі під “партнерьскою угодою”? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 15. Які використовуються інструменти та/або на основі яких засобів вже реалізоване резервування інших систем або які системи прийняті за практичною частиною вже реалізованих систем? Чи є рекомендації та/або вимоги щодо інструментів та/або програмних комплексів щодо реалізації резервування систем? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 16. Які використовуються інструменти та/або на основі яких засобів вже реалізоване безперебійна робота інших систем інших систем або які системи прийняті за практичною частиною вже реалізованих систем? Чи є рекомендації та/або вимоги щодо інструментів та/або програмних комплексів щодо реалізації безперебійної роботи систем? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 17. Чи буде здійснюватися збір та зберігання персональних даних та які дії необхідно виконати, якщо Замовник не має дозволу на використання та зберігання даних, які надані іншими інформаційними системами? Чи передбачається проходження сертифікації Виконавцем щодо використання та зберігання персональних данних з посилянням на “додаток 4 до тендерної документації”.(посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 18. Необхідні уточнення щодо строків проведення конкурсу на створення, узгодження та прийняття КСЗИ. Яким ином вірішуються питання, якщо строки створення, узгодження та прийняття КСЗИ не відповідатимуть строкам основного договору?(посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 19. Відповідно до технічних вимог є поняття технічного захисту інформації? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) Який пристрій використовується, та чи проведена сертифікація? 20. Які саме прийняті на баланс та/або практику апаратно-програмні заходи щодо вимог інформаційної безпеки в рамках створення модулю/системи відповідно до “додаток 4 до тендерної документації”? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 21. Які саме використовуються засоби та/або програмне забезпечення, та/або апаратні замоби/методи щодо шифрування інформації та/або шифрування каналів зв’язку? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 22. У разі проведення ремонту та вікористання апаратно-програмного захисту інформаційної системи, чи будуть та за яким регламентом фізичний доступ персоналу Виконавця? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 23. Необхідне уточнення що мається на увазі “апаратно-технічні” та які саме прийняті на балансі та/або практиці, та/або прийняте рішення КМДА щодо використання засобів інформаційної безпеки від несанкціонованого доступу? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 24. Необхідне уточнення щодо вмонтованості механізму захисту від помилок і підтримки цілісності, а саме що мається на увазі “помилок” та “пвдтримка цілісності” в рамках вимог до ЗПЗ “додаток 4 до тендерної документації”? 25. Що мається на увазі “Кількість записів користувачів - 2 млн”? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 26. Що мається на увазі під централізованою базою даних, за що саме має бути відповідальна централізована база даних? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 27. Що саме мається на увазі від певним набором даним, шифруванням даних у централіваній базі даних? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 28. Необхідне уточнення щодо комплексу технічних асобів в рамках інформаційних, програмних, технічних, організаційно-методичних та інших необхідних засобів, що забезпечують збір, обробку, зберігання, передачу даних? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 29. Необхідне посилання на “позитивний експертний висновок Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України” безпосередньо до Платформи, яка має будти створена в рамках договору. (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 30. Які саме замоби шифрування мають бути використані у централізованій базі даних? 31. Необхідне уточнення щодо інсуючих механізмів кластеризації та віртуалізації рішеннь, прийнятих у положеннях КМДА та/або практика викростання в ГІОЦ? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 32. Необхідне надання інформації щодо концепції створення єдиного інформаційного простору в місті Києві. (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 33. Необхідна інформація щодо вимог до забезпечення надійного захисту інформації від порушення її цілісноості, витоку (за допомогою механізмів шифрування і хешування) та блокування згідно з порядком, встановленим нормативно-правовими державними актами і нормативними документами в галузі захисту інформації. Які саме передбачені вимоги? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 34. Які саме метрологічні суміснусті технічних засобів Платформи не висуваються? Та що мається на увазі у висловлюванні “технічні засоби” в конексті “Вимоги до метрологічного забезпечення”? (посилання на “додаток 4 до тендерної документації”) 35. Що саме мається на увазі “Рішення щодо методичного забезпечення повинне враховувати оптимізацію ділових (функціональних) процесів, що відображають автоматизацію цих процесів.” в рамках “Вимоги до метрологічного забезпечення”? 36. Чи має бути визначене шифрування та ліцензування у контексі "розробка технічного завдання"? 37. Передбачається необхідність фізичного доступу співробітника Виконавця до ЦОДУ, де мають бути сервери на яких встановлено ПЗ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Угода про конфіденційність чи NDA може бути підписана у строки та в порядку установлені чинними Цивільним та Господарськими кодексами України. Однак, звертаємо Вашу увагу, що до конкурсу підписання договору не можливо, оскільки підписання з Вами договору може надати перевагу перед іншими Учасниками, що несе ризик порушення принципів публічних закупівель. Тому для з’ясування всіх подробиць звертатися з відповідними запитаннями до замовника в установленому порядку – через систему публічних закупівель.
2.Так, вже є підписаним договір між МВС-МінЦифра-КМДА.
Подогджено та знаходиться на підписанні договір МЮ-МінЦифра-КМДА.
Будь-яка додаткова інформація може бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA.
3.Відповідно до умов закупівлі, технічних умов та договору.
4.Обчислювальні ресурси, необхідні для розгортання дослідного зразка, проведення попередніх випробувань та дослідної експлуатації, надаються Виконавцю (за його офіційним обгрунтуванним зверненням) на серверних майданчиках КП ГІОЦ.
5. Виконавець повинен надати пропозиції щодо відповідних технічних/архітектурних рішень.
6.Призначення “Корпоративної шини для взаємодії електронних сервісів КМДА” - для обробки/інтерпритації запитів із використанням програмних інтерфейсів, трансляції відповідей/запитів від/до систем/модулів, нормалізації та передачі певних наборів даних для створення єдиного інтеграційного простору та оптимізації використання наявних ресурсів електронних сервісів КМДА. Шина - це Універсальний Інтеграційний Сервіс, який призначений виконувати певні функції із забезпечення єдиним універсальним підходом при інтеграції типових онлайн послуг, спрощення запуску нових послуг. Це архітектурно доцільна побудова взаємозв’язків між системами, що призвана забезпечити єдиний механізм обміну інформаційними запитами та принципів інтеграції. Інформація щодо системи «Корпоративна шина для взаємодії електронних сервісів КМДА» може бути надана після підписання Договору та NDA.
7.Користувач - фізична / юридична особа, зовнішня інформаційна система ЗІС (як клієнт система - система).
Підключення користувачів та ЗІС виконується через модуль авторизації, який виконує функції регистрации идентификация авторизация автентификация (РІАА) із використанням спеціалізованих протоколів.
Порядок підключення ЗІС до систем міста Києва описаний в Розпорядженні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.07.2018 № 1135 Про затвердження Положення про забезпечення захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва або передані до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
8Мається на увазі, що в процесі створення Системи можуть набути чинності нові державні нормативно-правові документи, що безпосередньо будуть впливати на проектні рішення. Передбачити які саме нормативно-правові документи набудуть чинності Замовник на етапі проведення тендерної процедури не може.
9Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання буде надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA.
10.Опис модуля авторизації, а саме “Urbio Модуль авторизації”, може бути наданий після підписання Договору та NDA.
З попередніми вимогами можно ознайомитися на Прозоро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-05-000852-b

11.Опис модуля обліку та моніторингу, а саме “Urbio Модуль обліку та моніторингу”, може бути наданий після підписання Договору та NDA.
З попередніми вимогами можно ознайомитися на Прозоро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-05-000852-b

12.Під якістю робочої та експлуатаційної документації розуміється відповідність їх змісту та повноти наповнення розділів вимогам РД 50-34.689-90. Зміст технічного завдання на створення автоматизованої системи (інформаційно-телекомунікаційної системи) повинен відповідати вимогам ГОСТ 34.602-89.
13.З метою проведення якісного тестування на відповідність вимогам повинно генеруватися 1000 типізованих/розрізнених/розподілених запитів в секунду за певними характеристиками, наприклад, 1000 запитів від 1000 користувачів, або 1000 запитів від системи, але не обмежуючись цим.
14.До тендерної документації не вимагається "Партнерська угода"
15.Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання NDA
16.Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання NDA
17.Так, програмні комплекси працюють з персональноми даними. Дозвіл на обробку персональних даних надають іх власники на етапі регістрації у відповідних зовнішних інформаційних системах. На проходження сертифікації Виконавцем щодо використання та зберігання персональних даних дивись п.5.5 технічних вимог.
18.Строки проведення закупівлі послуг з побудови КСЗІ будуть визначені вимогами окремої
тендерної процедури, дивись п.5.5 технічних вимог.
19.Просимо уточнити питання, Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
20.Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
21.Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
22.Доступ може бути наданий за регламентом в разі необхідності згідно Заявки Виконавця.
23.В техничних вимогах не застосовується термін "апаратно-технічні" системи / забезпечення. Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
24.В тендерної документації відсутні вимоги вмонтованості механізму захисту від помилок і підтримки цілісності ЗПЗ, щодо наявності вмонтованісті механізму захисту від помилок і підтримки цілісності в розробляємом Програмном забезпеченні, то повинен буди присутний механізм автоматичної перевірки повноти та коректності вводу даних згідно шаблонів, масок, форматів. Будь-яка додаткова інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
25.Оріентировна кількість записів в базі даних
26.База Модуля предназначена для тимчасового зберігання запросів, логів та нормалізації даних
27.Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
28.Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
29.Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
30.Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
31.Будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
32.Див.розпорядження КМДА від 11.03.2020 № 409 «Про проведення дослідної експлуатації ІТС «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами»
33.Див. п.5.5 технічних вимог, Додатково будь-яка інформація щодо технічних реалізацій /інформації щодо інструментів/обладнання может бути надана тільки переможцю торгів після підписання Договору та NDA
34.Вимоги до метрологічного забезпечення не висуваються . Терміни наведені у відповідності до міждержавних стандартів: ГОСТ 34.602-89; ГОСТ 13109-97; ГОСТ 22261-94; державного стандарту ДСТУ 2226-93; методичних вказівок РД 50-34.698-90.
35.Методичне забезпечення повинно враховувати ділові (функціональні) процеси взаємодії модуля з урахуванням їх оптимізації в процесі створення рішення
36.Просимо уточнити питання щодо шифрування та ліцензування.
37.Не передбачається фізичний доступ співробітника Виконавця до ЦОДу, але доступ може бути наданий за особим регламентом за негайної обгрунтованої потреби

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 липня 2020
UA-2020-05-28-002920-bb1e1f6f77e864f998e78fa79c3528b68
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СІВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 13:10
Електронний підпис
30 червня 2020 13:10
Електронний підпис
30 червня 2020 12:52
Електронний підпис
30 червня 2020 12:52
Електронний підпис
26 червня 2020 15:24
Електронний підпис
26 червня 2020 15:24
Електронний підпис
26 червня 2020 15:20
Проект_договору_Шина.pdf
26 червня 2020 15:20
Лист щодо ПДВ.pdf
26 червня 2020 15:20
Копія трудової Ступак.pdf
26 червня 2020 15:20
Код доступу.pdf
26 червня 2020 15:20
Кінцевий бенеціфіар.pdf
26 червня 2020 15:20
Договір оренди СІВІС.pdf
26 червня 2020 15:20
аналогічний договір.pdf
26 червня 2020 15:20
акти до аналогічного.pdf
26 червня 2020 15:20
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 15:20
Сертифікат Юношева.pdf
26 червня 2020 15:20
Диплом Юношева.pdf
26 червня 2020 15:20
Диплом Ступак.pdf
26 червня 2020 15:20
Диплом Колосов.pdf

Документи

Публічні документи

29 червня 2020 17:05
Електронний підпис
29 червня 2020 17:05
Електронний підпис
27 червня 2020 09:22
11.2. Копія Статуту.pdf
27 червня 2020 09:22
6. Проект договору.pdf
27 червня 2020 09:22
4. Відповідність ТВ .pdf
27 червня 2020 09:22
13.2. Копія Витяг_280819.pdf
27 червня 2020 09:22
13.5. Відомості з ЄДР.pdf
27 червня 2020 09:22
public_doc.pdf
27 червня 2020 09:22
public_doc.p7s
27 червня 2020 09:21
12. Довідка ліцензії.pdf
27 червня 2020 09:21
10. Довідка про санкції.pdf
27 червня 2020 09:21
11.1. Опис 170818.pdf
27 червня 2020 09:21
3. Довідка ст.17_new.pdf
27 червня 2020 09:21
9.5. Рішення 97_2020 Шина_1.pdf
27 червня 2020 09:21
9.4. Довідка про згоду.pdf
27 червня 2020 09:21
7.1. Згода на обробку ПД.pdf
27 червня 2020 09:21
4.1. Довідка екобезпека.pdf
27 червня 2020 09:21
2.4. Диплом Титаренко.pdf
27 червня 2020 09:21
2.2. договор аренды Vector.pdf
27 червня 2020 09:20
2.7. Трудова Волох_копія.pdf
27 червня 2020 09:20
2.11. Відгук 4458.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом М.В. Козлов.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Волох.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Івченко.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Лякшев.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Сальніков.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Лагойко.pdf
27 червня 2020 09:19
1. Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2020 09:19
1.1. Довідка ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:03
довідка переможець.pdf
31 липня 2020 12:41
Електронний підпис
31 липня 2020 12:39
public_doc.p7s
31 липня 2020 12:39
ДПС справка.pdf
31 липня 2020 12:31
пропозиція оновлена.pdf
30 червня 2020 12:20
Електронний підпис
30 червня 2020 12:20
Електронний підпис
30 червня 2020 12:17
Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 12:17
Витяги Держмайно.pdf
30 червня 2020 12:17
Наумов Диплом1.pdf
30 червня 2020 12:17
Фінзвітність.pdf
30 червня 2020 12:17
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2020 12:17
Булигін інфо кадри.pdf
30 червня 2020 12:17
Наумов інфо кадри.pdf
30 червня 2020 12:17
Лист згода додаток 6.pdf
30 червня 2020 12:17
Копія штатний розпис.pdf
30 червня 2020 12:17
Копія статут.pdf
30 червня 2020 12:17
Копія ПДВ.pdf
30 червня 2020 12:17
копія наказ Тимошенко.pdf
30 червня 2020 12:17
Іванов інф кадри.pdf
30 червня 2020 12:17
Згода Наумов.pdf
30 червня 2020 12:17
Згода Харамінська.pdf
30 червня 2020 12:17
згода Тимошенко.pdf
30 червня 2020 12:17
Згода Онищак.pdf
30 червня 2020 12:17
Згода дані Іванова.pdf
30 червня 2020 12:17
Лист згода Булигін.pdf
30 червня 2020 12:17
Лис згода Іванов.pdf
30 червня 2020 12:17
Довідка ст 17.pdf
30 червня 2020 12:17
Довідка МТБ.pdf
30 червня 2020 12:17
Довідка МТБ 2.pdf
30 червня 2020 12:17
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf
30 червня 2020 12:17
Dovirenist_Savchenko.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
Dovirenist_Savchenko.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
Dovirenist_Savchenko.pdf
30 червня 2020 12:17
Dovidka pro nazvu.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
Dovidka pro nazvu.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
Dovidka pro nazvu.pdf
30 червня 2020 12:17
Bankivska Licenzia.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
Bankivska Licenzia.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
Bankivska Licenzia.pdf
30 червня 2020 12:17
202855_ГР_1581_100 000.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
202855_ГР_1581_100 000.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
202855_ГР_1581_100 000.pdf
30 червня 2020 12:17
Довідка Укргазбанк.pdf
30 червня 2020 12:17
Лист-відгук.pdf
30 червня 2020 12:17
Акт до Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІВІС"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" 4 965 000,00
UAH з ПДВ
4 965 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ 4 989 000,00
UAH з ПДВ
4 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІВІС" 4 995 000,00
UAH з ПДВ
4 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:03
довідка переможець.pdf
31 липня 2020 12:41
Електронний підпис
31 липня 2020 12:39
public_doc.p7s
31 липня 2020 12:39
ДПС справка.pdf
31 липня 2020 12:31
пропозиція оновлена.pdf
30 червня 2020 12:20
Електронний підпис
30 червня 2020 12:20
Електронний підпис
30 червня 2020 12:17
Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 12:17
Витяги Держмайно.pdf
30 червня 2020 12:17
Наумов Диплом1.pdf
30 червня 2020 12:17
Фінзвітність.pdf
30 червня 2020 12:17
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2020 12:17
Булигін інфо кадри.pdf
30 червня 2020 12:17
Наумов інфо кадри.pdf
30 червня 2020 12:17
Лист згода додаток 6.pdf
30 червня 2020 12:17
Копія штатний розпис.pdf
30 червня 2020 12:17
Копія статут.pdf
30 червня 2020 12:17
Копія ПДВ.pdf
30 червня 2020 12:17
копія наказ Тимошенко.pdf
30 червня 2020 12:17
Іванов інф кадри.pdf
30 червня 2020 12:17
Згода Наумов.pdf
30 червня 2020 12:17
Згода Харамінська.pdf
30 червня 2020 12:17
згода Тимошенко.pdf
30 червня 2020 12:17
Згода Онищак.pdf
30 червня 2020 12:17
Згода дані Іванова.pdf
30 червня 2020 12:17
Лист згода Булигін.pdf
30 червня 2020 12:17
Лис згода Іванов.pdf
30 червня 2020 12:17
Довідка ст 17.pdf
30 червня 2020 12:17
Довідка МТБ.pdf
30 червня 2020 12:17
Довідка МТБ 2.pdf
30 червня 2020 12:17
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf
30 червня 2020 12:17
Dovirenist_Savchenko.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
Dovirenist_Savchenko.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
Dovirenist_Savchenko.pdf
30 червня 2020 12:17
Dovidka pro nazvu.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
Dovidka pro nazvu.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
Dovidka pro nazvu.pdf
30 червня 2020 12:17
Bankivska Licenzia.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
Bankivska Licenzia.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
Bankivska Licenzia.pdf
30 червня 2020 12:17
202855_ГР_1581_100 000.pdf.p7s
30 червня 2020 12:17
202855_ГР_1581_100 000.pdf (1).p7s
30 червня 2020 12:17
202855_ГР_1581_100 000.pdf
30 червня 2020 12:17
Довідка Укргазбанк.pdf
30 червня 2020 12:17
Лист-відгук.pdf
30 червня 2020 12:17
Акт до Договору.pdf

Публічні документи

29 червня 2020 17:05
Електронний підпис
29 червня 2020 17:05
Електронний підпис
27 червня 2020 09:22
11.2. Копія Статуту.pdf
27 червня 2020 09:22
6. Проект договору.pdf
27 червня 2020 09:22
4. Відповідність ТВ .pdf
27 червня 2020 09:22
13.2. Копія Витяг_280819.pdf
27 червня 2020 09:22
13.5. Відомості з ЄДР.pdf
27 червня 2020 09:22
public_doc.pdf
27 червня 2020 09:22
public_doc.p7s
27 червня 2020 09:21
12. Довідка ліцензії.pdf
27 червня 2020 09:21
10. Довідка про санкції.pdf
27 червня 2020 09:21
11.1. Опис 170818.pdf
27 червня 2020 09:21
3. Довідка ст.17_new.pdf
27 червня 2020 09:21
9.5. Рішення 97_2020 Шина_1.pdf
27 червня 2020 09:21
9.4. Довідка про згоду.pdf
27 червня 2020 09:21
7.1. Згода на обробку ПД.pdf
27 червня 2020 09:21
4.1. Довідка екобезпека.pdf
27 червня 2020 09:21
2.4. Диплом Титаренко.pdf
27 червня 2020 09:21
2.2. договор аренды Vector.pdf
27 червня 2020 09:20
2.7. Трудова Волох_копія.pdf
27 червня 2020 09:20
2.11. Відгук 4458.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом М.В. Козлов.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Волох.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Івченко.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Лякшев.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Сальніков.pdf
27 червня 2020 09:20
2.4. Диплом Лагойко.pdf
27 червня 2020 09:19
1. Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2020 09:19
1.1. Довідка ПДВ.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 13:10
Електронний підпис
30 червня 2020 13:10
Електронний підпис
30 червня 2020 12:52
Електронний підпис
30 червня 2020 12:52
Електронний підпис
26 червня 2020 15:24
Електронний підпис
26 червня 2020 15:24
Електронний підпис
26 червня 2020 15:20
Проект_договору_Шина.pdf
26 червня 2020 15:20
Лист щодо ПДВ.pdf
26 червня 2020 15:20
Копія трудової Ступак.pdf
26 червня 2020 15:20
Код доступу.pdf
26 червня 2020 15:20
Кінцевий бенеціфіар.pdf
26 червня 2020 15:20
Договір оренди СІВІС.pdf
26 червня 2020 15:20
аналогічний договір.pdf
26 червня 2020 15:20
акти до аналогічного.pdf
26 червня 2020 15:20
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 15:20
Сертифікат Юношева.pdf
26 червня 2020 15:20
Диплом Юношева.pdf
26 червня 2020 15:20
Диплом Ступак.pdf
26 червня 2020 15:20
Диплом Колосов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ

ТОВ "СІВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
#34239034
Переможець 4 965 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 13:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
#34239034
4 965 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:09
4885 від 17.08.2020.pdf укладений
20 серпня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 965 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,66 UAH)