Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи на пам’ятки історії Меморіальний комплекс ІІ Світової війни» Донецька обл., Слов’янський район, с. Тетянівка, вул. Всехсвятська, 4 (коригування)
Очікувана вартість
1 090 000,00 UAH
UA-2020-05-28-001802-b 38a032f0820648eebbb7393dbbb93c98
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Шарабан

+380501756243 02215466@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНОГО ЗАПОВІДНИКА У М. СВЯТОГІРСЬКУ"
Код ЄДРПОУ: 02215466
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, м. Святогірськ, вул. Зарічна, буд. 3, корпус 20
Контактна особа: Світлана Шарабан
+380501756243
02215466@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 090 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Ремонтно-реставраційні роботи на пам’ятки історії Меморіальний комплекс ІІ Світової війни» Донецька обл., Слов’янський район, с. Тетянівка, вул. Всехсвятська, 4 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, Святогірськ, Зарічна, 3, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВК СОЛАР" 1 088 161,20
UAH з ПДВ
1 088 161,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2020 11:53
Електронний підпис
06 червня 2020 11:49
G7645.20.7z
06 червня 2020 11:49
49_Проект договору.pdf
06 червня 2020 11:49
21_РІШЕННЯ 14.pdf
06 червня 2020 11:49
20_Опис ТОВ ТВК СОЛАР 2019.pdf
06 червня 2020 11:49
18_Календарний графік.pdf
06 червня 2020 11:49
16_Лист-відгук.pdf
06 червня 2020 11:49
8_Диплом виконроба.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВК СОЛАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВК СОЛАР"
#41083009
Переможець 1 088 161,20
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВК СОЛАР"
#41083009
1 088 161,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 16:34
Договір 57-20 від 23.06.2020_Додаток 1 Календарний графік.pdf укладений
23 червня 2020 16:33
Договір 57-20 від 23.06.2020_Додаток 3 Договірна ціна з додатками.pdf укладений
23 червня 2020 16:33
Договір 57-20 від 23.06.2020_Додаток 2 План фінансування.pdf укладений
23 червня 2020 16:33
Договір 57-20 від 23.06.2020.pdf укладений
23 червня 2020 16:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 088 156,02
UAH (в тому числі ПДВ 181 359,34 UAH)