Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліпшення технічного стану та благоустрій паркового озера у місті Горішні Плавні Полтавської області
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-05-28-001729-c 821be9c1132e4ae1be55e6882ea7538a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Першин

+380534822941
+380672882647
2882647@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "СпецЕко"
Код ЄДРПОУ: 36965797
Місцезнаходження: 39801, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1
Контактна особа: Сергій Першин
+380534822941, +380672882647
2882647@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:31
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:31
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відсутні

Відсутні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поліпшення технічного стану та благоустрій паркового озера у місті Горішні Плавні Полтавської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником в порядку ст. 49 Бюджетного кодексу України, на підставі «Актів приймання виконаних підрядних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма КБ-3) протягом 30 робочих днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 16:22
Зміни 2.docx
11 червня 2020 16:22
ТД 2020 зі змінами 2.docx
05 червня 2020 10:13
Зміни.docx
28 травня 2020 17:08
Додаток №3 до ТД.doc
11 червня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 16:22
Зміни 2.docx
11 червня 2020 16:22
ТД 2020 зі змінами 2.docx
05 червня 2020 10:12
ТД 2020 зі змінами.docx
28 травня 2020 17:08
ТД 2020 нова редакція.docx
05 червня 2020 10:13
Зміни.docx
28 травня 2020 17:08
Додаток №3 до ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів
Дата подання: 29 травня 2020 10:42
Дата відповіді: 02 червня 2020 09:23
Просимо надати розяснення : чи можливо учаснику надати Копію Сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 90001, сертифікату системи екологічного управління на учасника торгів за стандартами ISO 14001; сертифікату системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на учасника торгів за стандартами ISO 45001. субпідрядної організації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-001729-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41267243
Дата подання: 01 липня 2020 13:52
ВИМОГА щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» умовам тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ДОБРОБУД-ІНВЕСТ»
36039, Полтавська обл., м. Полтава, вул. ГЕРОЇВ ЧОРНОБИЛЬЦІВ, буд. 9А,
код ЄДРПОУ 41267243

Вих. № В-030720/1
від 01 липня 2020 року

Уповноваженій особі КП «СпецЕко» Першину С.М.
Номер та найменування предмету закупівлі:
«Поліпшення технічного стану та благоустрій паркового озера
у місті Горішні Плавні Полтавської області від КП "СпецЕко".
ДК 021:2015 - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи». Оголошення про закупівлю з ідентифікатором UA-2020-05-28-001729-c.

ВИМОГА
щодо надання додаткової інформації про причини
відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ»

Згідно протоколу №19 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25.06.2020 р. відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів ТОВ "ДОБРОБУД-ІНВЕСТ" за предметом закупівлі: «Поліпшення технічного стану та благоустрій паркового озера у місті Горішні Плавні Полтавської області від КП "СпецЕко". ДК 021:2015 - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи». Оголошення про закупівлю з ідентифікатором UA-2020-05-28-001729-c.

ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» вважає аргументацію, зазначену у вказаному протоколі, недостатньою та на підставі ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» реалізує своє право на звернення з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.

Зокрема, інформація щодо відсутності ліцензії на будівельні та монтажні роботи за кодом 1.09.00 згідно п.п. 2 розділу 1 додатку №1 до ТД взагалі не відповідає дійсності. ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» з 2017 року активно працює в галузі будівництва, що забезпечується наявністю ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (дата видачі 28.09.2017 р.). А код 1.09.00 міститься в переліку робіт, на виконання яких видається ліцензія, та є її додатком. Вказані документи були надані ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» в складі тендерної пропозиції та розміщені в електронній системі публічних закупівель, проте, як виявляється, проігноровані замовником.

Щодо довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то в штаті ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» дійсно відсутні машиніст екскаватора, машиніст бульдозера, водій автомобілів-самоскидів. Проте, в даній довідці ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» додатково повідомляло, що машиніст екскаватора, машиніст бульдозера, водій автомобіля-самоскида залучаються до виконання робіт на підставі Договорів оренди спецтехніки в якості їх кваліфікованого екіпажу, копії яких буди надані в складі тендерної пропозиції. Даний факт підтверджується п. 3.1, п. 4.2 договору на надання послуг з ПП «АВТОЛІДЕР» № 09062020 від 09.06.2020 р.; п. 3.1, п. 4.2 договору на надання послуг з ПП «АВТОЛІДЕР ПЛЮС» № 09062020 від 09.06.2020 р.; п. 2.4, п. 5.1.1 договору про надання послуг дорожньої та спеціальної техніки з ПП «ТЕХАГРОСЕРВІС» № 022/04/20 від 22.04.2020 р., п. 6.4.2 договору оренди будівельної техніки № 01072019 від 01.07.2019 р. з ПП «ІВІС 2008»).

Щодо копії аналогічного договору, копій актів виконаних робіт КБ-2 та довідок про вартість виконаних робіт КБ-3, ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» в інформаційній довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що є складовою частиною тендерної позиції, повідомляло, що має достатню кількість виконаних договорів, що є аналогічними до предмету закупівлі та містять в обсязі виконаних робіт складові, що передбачені технічним завданням до предмету закупівлі. Так, ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» в складі тендерної пропозиції надано копії шести аналогічних договорів, актів виконаних робіт КБ-2 та довідок про вартість виконаних робіт КБ-3, в складі яких були виконані наступні роботи, передбачені Додатком 2 до Тендерної документації:
улаштування прошарку з нетканого синтетичного матеріалу (Договір субпідряду № 017/1-СУБ від 18.02.2020 р., Договір субпідряду № 017/3-СУБ від 18.02.2020 р.);
армування пiдстилаючих шарiв i на бетонок (Договір субпідряду № 017/1-СУБ від 18.02.2020 р., Договір субпідряду № 017/3-СУБ від 18.02.2020 р.);
розроблення грунту у вiдвал (Договір субпідряду № 017/1-СУБ від 18.02.2020 р., Договір субпідряду № 017/3-СУБ від 18.02.2020 р., Договір підряду № 11 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 59 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 17 від 13.11.2019 р.);
планування укосiв виїмок i насипів (Договір субпідряду № 017/1-СУБ від 18.02.2020 р., Договір субпідряду № 017/3-СУБ від 18.02.2020 р.);
розроблення грунту з навантаженням (Договір субпідряду № 017/1-СУБ від 18.02.2020 р., Договір субпідряду № 017/3-СУБ від 18.02.2020 р., Договір підряду № 11 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 59 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 17 від 13.11.2019 р.);
перевезення грунту (Договір субпідряду № 017/1-СУБ від 18.02.2020 р., Договір субпідряду № 017/3-СУБ від 18.02.2020 р., Договір підряду № 11 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 59 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 17 від 13.11.2019 р.);
засипка траншей i котлованiв з перемiщенням грунту (Договір субпідряду № 017/1-СУБ від 18.02.2020 р., Договір субпідряду № 017/3-СУБ від 18.02.2020 р., Договір підряду № 11 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 59 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 17 від 13.11.2019 р.);
ущiльнення грунту (Договір субпідряду № 017/1-СУБ від 18.02.2020 р., Договір субпідряду № 017/3-СУБ від 18.02.2020 р., Договір підряду № 11 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 59 від 11.09.2019 р., Договір підряду № 17 від 13.11.2019 р.);
розрiвнювання кавальєрів (Договір субпідряду № 017/1-СУБ від 18.02.2020 р., Договір субпідряду № 017/3-СУБ від 18.02.2020 р.).

Таким чином, ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» в повній мірі виконало всі умови та вимоги тендерної документації і має право вимагати скасування рішення щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, що міститься в протоколі №19 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25.06.2020 р.

В іншому випадку ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» буде змушене звернутись зі скаргою на дії КП «СпецЕко», що порушують положення ст. 5, ст. 29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», до Антимонопольного комітету України.


Директор ____________________ В.К. Прозапас
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 15:32
1. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає коду класифікатора ДК 021:2015 даної закупівлі, а саме: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи.
2. Наявність саме в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: машиністів екскаватора, бульдозера, водія автомобілів-самоскидів є обов’язковим кваліфікаційним критерієм даної закупівлі та підтверджується довідкою учасника в довільній формі.
3. Учасник надав лише кошторисну документацію без довідки згідно додатку №2 до тендерної документації, зокрема, не надав зобов’язань після підписання договору надати геодезичну зйомку об’єкту сертифікованим геодезистом до початку надання послуг не пізніше 3 днів (календарних), також виконавчу схему по закінченню надання послуг з розрахунком обсягів наданих послуг; зобов’язань самостійно організовувати перебазування техніки, охорону техніки, забезпечення побутовими приміщеннями персоналу з дотриманням усіх санітарно технічних умов праці.

Звертаємо Вашу увагу, що учасник не скористався своїм правом звернутись до замовника в період уточнень з вимогою про надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї в порядку ст. 24 Закону та своєчасно не виправив недоліки своєї пропозиції в порядку ст. 26 Закону.

Документи подані скаржником

01 липня 2020 13:52
ВИМОГА 01.07.2020.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" 842 151,17
UAH з ПДВ
819 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРАБУД" 1 096 813,14
UAH з ПДВ
820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 880 014,20
UAH з ПДВ
880 014,20
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА 37" 1 075 591,00
UAH з ПДВ
1 075 591,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 11:07
Електронний підпис
16 червня 2020 11:05
23 Договірна ціна.PDF
16 червня 2020 11:05
22 Охорона праці.PDF
16 червня 2020 11:05
11 фін звітність 2019.PDF
16 червня 2020 11:05
10 Сертифікати ІСО.PDF
16 червня 2020 11:05
9 Наказ директор.PDF
16 червня 2020 11:05
5 Дозвіл машини.PDF
16 червня 2020 11:05
4 Статут 27.05.2020.PDF
16 червня 2020 11:05
3 Опис 27.05.2020.PDF
16 червня 2020 11:05
2 Виписка 26.02.19.PDF
16 червня 2020 11:05
1 Ліцензія з додатком.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 09:41
Електронний підпис
25 червня 2020 15:43
Довідка про бульдозер.pdf
17 червня 2020 12:20
Електронний підпис
17 червня 2020 08:59
Цінова пропозиція.pdf
17 червня 2020 08:59
Сертифікати.pdf
17 червня 2020 08:59
Рішення засновника.pdf
17 червня 2020 08:59
Ліцензія.pdf
17 червня 2020 08:59
Дозволи.pdf
17 червня 2020 08:59
Довідка ст.16pdf.pdf
17 червня 2020 08:59
Довідка ст. 17.pdf
17 червня 2020 08:59
Довідка про бульдозер.pdf
17 червня 2020 08:59
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 13:57
Електронний підпис
18 червня 2020 13:41
Сертифікати ИСО.pdf
18 червня 2020 13:41
ЗП+Адмін.pdf
18 червня 2020 13:41
Техніка.pdf
18 червня 2020 13:41
Працівники.pdf
18 червня 2020 13:41
захист довкілля.pdf
18 червня 2020 13:41
2.ТЗ.pdf
18 червня 2020 13:41
8.3.Субпідряд.pdf
18 червня 2020 13:41
Довідка техякості.pdf
18 червня 2020 13:41
1. Довідка Ф1_ст.17.pdf
18 червня 2020 13:41
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"

ТОВ "ІНТЕРАБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

ПрАТ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА 37"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕРАБУД"
#40957279
Очікує рішення 820 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
Відхилено 819 999,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 13:08

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ №20 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Горішні Плавні «25» червня 2020 р. Керуючись статтями 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважених осіб КП «СпецЕко» та з метою організації закупівлі шляхом проведення процедури відкритих торгів, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРАБУД" в процедурі відкритих торгів на закупівлю Поліпшення технічного стану та благоустрій паркового озера у місті Горішні Плавні Полтавської області, оголошення UA-2020-05-28-001729-c, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) перелік виявлених невідповідностей: в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні працівники наступної кваліфікації (із зазначенням досвіду роботи): машиніст екскаватора, машиніст бульдозера, водій автомобілів-самоскидів. Учасник процедури закупівлі не надав копію аналогічного договору, копій актів виконаних робіт КБ-2 та довідок про вартість виконаних робіт КБ-3. В довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутні бульдозер та компресори. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1, 2, 3 розділу 1 додатку №1 до ТД. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням працівників наступної кваліфікації (із зазначенням досвіду роботи), зокрема: машиніст екскаватора, машиніст бульдозера, водій автомобілів-самоскидів. Копію аналогічного договору, копій актів виконаних робіт КБ-2 та довідок про вартість виконаних робіт КБ-3. Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, бульдозера та компресорів. ВИРІШИВ: оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа КП «СпецЕко» С.М.Першин

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ №18 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Горішні Плавні «24» червня 2020 р. Керуючись статтями 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважених осіб КП «СпецЕко» та з метою організації закупівлі шляхом проведення процедури відкритих торгів, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю Поліпшення технічного стану та благоустрій паркового озера у місті Горішні Плавні Полтавської області, оголошення UA-2020-05-28-001729-c, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) перелік виявлених невідповідностей: В довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні працівники наступної кваліфікації (із зазначенням досвіду роботи): машиніст екскаватора, машиніст бульдозера, водій автомобілів-самоскидів. Учасник процедури закупівлі не надав копію аналогічного договору, копій актів виконаних робіт КБ-2 та довідок про вартість виконаних робіт КБ-3. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2, 3 розділу 1 додатку №1 до ТД. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням працівників наступної кваліфікації (із зазначенням досвіду роботи), зокрема: машиніст екскаватора, машиніст бульдозера, водій автомобілів-самоскидів. Копію аналогічного договору, копій актів виконаних робіт КБ-2 та довідок про вартість виконаних робіт КБ-3. ВИРІШИВ: оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа КП «СпецЕко» С.М.Першин

Документи

25 червня 2020 14:00
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 06 липня 2020 08:52
Кінець періоду оскарження: 17 липня 2020 00:00
Дата відміни: 17 липня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРАБУД" в процедурі відкритих торгів на закупівлю Поліпшення технічного стану та благоустрій паркового озера у місті Горішні Плавні Полтавської області, оголошення UA-2020-05-28-001729-c, виявлена технічна описка в тендерній документації, а саме: в п.п. 3 додатку №1 до ТД зазначено необхідність подання Сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами «ISO 90001», замість вірного найменування – «ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Зазначена технічна описка в тендерній документації не може бути виправлена замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій, у зв’язку з чим пропозиції учасників не можуть бути об’єктивно розглянути відповідно до вимог ТД та Закону.
Документи:
06 липня 2020 08:52
Електронний підпис
06 липня 2020 08:52
24. Протокол відміна озеро.doc