Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Футболки, шорти, гетри, м’ячі тренувальні, м’ячі ігрові, накидки, сітка футбольна на ворота, ворота футбольні переносні (стандартні), прапорці футбольні, стійка для стінки (манекен), сумка для м’ячів
Очікувана вартість
487 400,00 UAH
UA-2020-05-28-001555-a 501aa66fc90d4869914d6e8ed535dd2e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОЖУШКО ФЕДІР ПЕТРОВИЧ

+380982578307 sdush-biathlon@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячо-юнацька спортивна школа "Янтар"
Код ЄДРПОУ: 22398767
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., місто, м. Новояворівськ, вул. Привокзальна,1
Контактна особа: КОЖУШКО ФЕДІР ПЕТРОВИЧ
+380982578307
sdush-biathlon@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:49
Очікувана вартість: 487 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 437,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37450000-7: Спортивний інвентар для полів і кортів


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
953 шт
Футболки, шорти, гетри, м’ячі тренувальні, м’ячі ігрові, накидки, сітка футбольна на ворота, ворота футбольні переносні (стандартні), прапорці футбольні, стійка для стінки (манекен), сумка для м’ячів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська обл., Яворівський район, місто Новояворівськ, вул. Привокзальна, будинок 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 15 днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:43
3-Перелік змін_що вносяться-09.06.2020.doc
09 червня 2020 17:43
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-СпортІнвентар.docx
28 травня 2020 17:35
2-ТД-СпортІнвентар.docx
09 червня 2020 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:43
3-Перелік змін_що вносяться-09.06.2020.doc
09 червня 2020 17:43
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-СпортІнвентар.docx
28 травня 2020 17:35
2-ТД-СпортІнвентар.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЦІНОВА
Дата подання: 01 червня 2020 09:00
Дата відповіді: 01 червня 2020 13:23
У ціновій пропозиції зазначати окремими позиціями футбольна форма для гравців 2008р. гравців 2009р. і тд окремими полями? чи можливо всю футбольну форму олнією позицією? Таке ж питання щодо накидок?
Відповідь: Шановний учаснику. Учасникам у цінових пропозиціях необхідно зазначати ціни по кожній позиції (окремими полями), згідно Додатку 4 Тендерної документації (футбольна форма для гравців 2008р. гравців 2009р. і тд. Це ж стосується і накидок та усіх інших найменувань товару, що закуповується).
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦЯ
Дата подання: 02 червня 2020 11:42
Дата відповіді: 04 червня 2020 16:42
В технічнвй специффкації неправелно пронумеровано позиції після п.16 одразу йде п.18. Прохання виправити помилку в технічній специффікації для правелного її заповнення
Відповідь: Шановний учаснику. Дана технічна помилка буде виправлена та буде викладено в новій редакції Тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПАНОЧКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ 420 400,00
UAH з ПДВ
389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 422 503,00
UAH з ПДВ
389 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Логвіненко Віктор Сергійович 435 764,00
UAH з ПДВ
389 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ 449 800,00
UAH з ПДВ
415 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Борисенко Ольга Володимирівна 460 020,00
UAH з ПДВ
460 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вець Богдан Євгенійович 479 455,00
UAH з ПДВ
474 563,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 17:31
Електронний підпис
16 червня 2020 17:29
01_Лист Демпінг.pdf
16 червня 2020 17:29
10_Договір аналогічний.pdf
16 червня 2020 17:29
15_ІНП.pdf
16 червня 2020 17:29
07_Працівники.pdf
16 червня 2020 17:29
05_Санкції.pdf
16 червня 2020 17:29
12_ Вимоги ст.17.pdf
16 червня 2020 17:29
19_Проект договору.pdf
16 червня 2020 17:29
02_Достовірність.pdf
16 червня 2020 17:29
18_Лист-згода.pdf
16 червня 2020 17:29
цінова пропозиція.pdf
16 червня 2020 17:29
17_ПДВ.pdf
16 червня 2020 17:29
22_ Лист поставка.pdf
16 червня 2020 17:29
06_МТБ.pdf
16 червня 2020 17:29
04_Рекламації.pdf
16 червня 2020 17:29
Лист Гарнтія.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 12:31
Електронний підпис
16 червня 2020 12:30
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 12:30
Дилерський лист.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 16:27
Електронний підпис
16 червня 2020 16:26
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
16 червня 2020 16:25
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦЯ.pdf
16 червня 2020 16:25
Офіційний представник.PDF
16 червня 2020 16:25
Лист-згода.PDF
16 червня 2020 16:25
Гарантійний лист.PDF
16 червня 2020 16:25
Відгук Спорт Сервіс.PDF
16 червня 2020 16:25
Відгук Інваспорт.jpeg
16 червня 2020 16:25
Аналогічні договори.PDF

Публічні документи

14 червня 2020 14:57
Електронний підпис
14 червня 2020 14:55
Електронний підпис
14 червня 2020 14:54
Лист про свід..pdf
14 червня 2020 14:54
Заповнений договір.pdf
14 червня 2020 14:54
Лист про ЕЦП.pdf
14 червня 2020 14:54
Тех. спец..pdf
14 червня 2020 14:54
Цінова пропозиція.pdf
14 червня 2020 14:54
Лист про сертифік..pdf
14 червня 2020 14:54
Довідка ст.17 №2.pdf
14 червня 2020 14:54
Довідка про праців..pdf
14 червня 2020 14:54
Довідка про санкції.pdf
14 червня 2020 14:54
свід. ТЗ Гринькевич.pdf
14 червня 2020 14:54
Паспорт (копія).pdf
14 червня 2020 14:54
Договір трансп..pdf
14 червня 2020 14:54
Довідка ст.17.pdf
14 червня 2020 14:54
Інд. код.pdf
14 червня 2020 14:54
Лист про пропоз..pdf
14 червня 2020 14:54
Лист про Статут.pdf
14 червня 2020 14:54
Лист згода на о.п.д..pdf
14 червня 2020 14:54
Лист згода з дог..pdf
14 червня 2020 14:54
Витяг з плат. ЄП.pdf
14 червня 2020 14:54
Довідка про мат тех..pdf
14 червня 2020 14:54
Довідка ЄДРПОУ.pdf
14 червня 2020 14:54
Довідка про аналог..pdf
14 червня 2020 14:54
Довідка про печатку.pdf
14 червня 2020 14:54
Аналог. дог..pdf
14 червня 2020 14:54
Відгук.pdf
14 червня 2020 14:54
Виписка з ЄДР (копія).pdf
14 червня 2020 14:54
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 14:40
Електронний підпис
12 червня 2020 14:33
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 14:33
Технічна специфікація.pdf
12 червня 2020 14:33
Проект договору.pdf
12 червня 2020 14:33
Право підпису.pdf
12 червня 2020 14:33
Паспорт Борисенко.pdf
12 червня 2020 14:33
Не є юридичною особою.pdf
12 червня 2020 14:33
Накладна Віто-Почт.pdf
12 червня 2020 14:33
Матеріально тех база.pdf
12 червня 2020 14:33
лист-відгук.PDF
12 червня 2020 14:33
Код Борисенко.pdf
12 червня 2020 14:33
Договір Віта Пошт.pdf
12 червня 2020 14:33
Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 12:31
Електронний підпис
16 червня 2020 10:18
витяг1.jpg
15 червня 2020 21:17
специфікація 001.pdf
15 червня 2020 21:17
цінова пропозиція 001 (1).pdf
15 червня 2020 21:17
гарантійний лист 001.jpg
15 червня 2020 21:17
проект договору 001 (1).pdf
15 червня 2020 21:17
Довідка з банку.pdf
15 червня 2020 21:17
відгук.pdf
15 червня 2020 21:17
довідка про санкції 001.jpg
15 червня 2020 21:17
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПАНОЧКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Фізична особа - підприємець Логвіненко Віктор Сергійович

ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ

ФОП Борисенко Ольга Володимирівна

ФОП Вець Богдан Євгенійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ПАНОЧКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3479811037
Відхилено 389 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:04
ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3363703914
Відхилено 389 900,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:39
Фізична особа - підприємець Логвіненко Віктор Сергійович
#3093314090
Відхилено 389 990,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:52
ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ
#3527506231
Відхилено 415 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:32
ФОП Борисенко Ольга Володимирівна
#2943915307
Відхилено 460 020,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 10:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 16:00
ФОП Вець Богдан Євгенійович
#2936712457
Відхилено 474 563,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 11:57

Вимога про усунення невідповідностей

Від 25.06.2020 р. Кому: Учасник відкритих торгів ФОП ПАНОЧКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 37450000-7 Спортивний інвентар для полів і кортів (Футболки, шорти, гетри, м’ячі тренувальні, м’ячі ігрові, накидки, сітка футбольна на ворота, ворота футбольні переносні (стандартні), прапорці футбольні, стійка для стінки (манекен), сумка для м’ячів)» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-28-001555-a) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. Перша невідповідність. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: Відсутній відгук/ рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою) (у формі електронного документа або сканований з оригіналу). 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.3 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему) відгук/ рекомендаційний лист від Виконавчого комітету Соборної районної у місті Дніпрі ради, про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою) (у формі електронного документа або сканований з оригіналу). ІІ. Друга невідповідність. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: Відсутній паспорт (всі заповнені сторінки), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки / або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами. (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб) (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.4 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації. 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему) паспорт (всі заповнені сторінки), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки / або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами. (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб) (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії).

Документи

06 липня 2020 17:07
Електронний підпис
06 липня 2020 17:04
Протокол відхилення

Документи

07 липня 2020 13:39
Електронний підпис
07 липня 2020 13:35
Протокол відхилення

Документи

07 липня 2020 13:52
Електронний підпис
07 липня 2020 13:51
Протокол відхилення
07 липня 2020 13:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

10 липня 2020 15:32
Електронний підпис
10 липня 2020 15:25
Протокол відхилення
07 липня 2020 13:52
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Від 16.07.2020 р. Кому: Учасник відкритих торгів ФОП Борисенко Ольга Володимирівна Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 37450000-7 Спортивний інвентар для полів і кортів (Футболки, шорти, гетри, м’ячі тренувальні, м’ячі ігрові, накидки, сітка футбольна на ворота, ворота футбольні переносні (стандартні), прапорці футбольні, стійка для стінки (манекен), сумка для м’ячів)» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-28-001555-a) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. Перша невідповідність. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: Відсутня інформація про наявність ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору та які мають необхідні знання та досвід. Оскільки, згідно Податкового кодексу України «14.1.195. ПРАЦІВНИК – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем ТРУДОВИМ ДОГОВОРОМ (контрактом) відповідно до закону». Також і ЗУ «Про охорону праці» (від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII) передбачає, що працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з ТРУДОВИМ ДОГОВОРОМ (контрактом). Регулювання відносин сторін трудового договору (роботодавця та працівника), відбувається згідно трудового законодавства. Всупереч зазначеним нормам чинного законодавства України та вимозі тендерної документації, у довідці не вказана інформація саме про наявність працівників. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1. Довідка в довільній формі про наявність ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору та які мають необхідні знання та досвід» 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему) довідку в довільній формі про наявність ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору та які мають необхідні знання та досвід.

Документи

21 липня 2020 10:52
Електронний підпис
21 липня 2020 10:44
Протокол відхилення
10 липня 2020 15:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

22 липня 2020 11:57
Електронний підпис
22 липня 2020 11:54
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2020 11:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі