Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичний огляд працівників Інгульської та Новокостянтинівської шахт
Очікувана вартість
500 118,90 UAH
UA-2020-05-28-001068-c 1d49429bb10a40d5aff65b10f4d13a40
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драцова Тетяна Георгіївна

+380503847607 dracova@vostgok.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Код ЄДРПОУ: 14309787
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького 2
Контактна особа: Драцова Тетяна Георгіївна
+380503847607
dracova@vostgok.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до статті 17 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. За результатами періодичних медичних оглядів у разі потреби роботодавець повинен забезпечити проведення відповідних оздоровчих заходів. Медичні огляди проводяться відповідними закладами охорони здоров'я, працівники яких несуть відповідальність згідно із законодавством за відповідність медичного висновку фактичному стану здоров'я працівника. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій розроблений на виконання статті 17 Закону України «Про охорону праці», визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року визначений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за № 846/14113. Для проходження медичного огляду працівниками шахт ДП «СхідГЗК» Управлінням здоров’я Міської Ради міста Кропивницький було визначено комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Міської ради м. Кропивницького», яке створене у відповідності до Рішення п’ятнадцатої сесії сьомого скликання міської Ради міста Кропивницького від 07 травня 2019 року № 2482 «Про створення комунального некомерційного підприємства шляхом перетворення комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда». Тарифи на платні медичні послуги, що надаються КНП «Поліклінічне об’єднання», затверджуються рішенням виконавчого комітету Кіровоградської Міської Ради. Підставою для обрання переговорної процедури є чинне законодавство України, а саме: Відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами від 19.09.2019 р. № 114-IХ можливе застосування переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 14:19
Оскарження наміру укласти договір: 08 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою та можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою (за винятком документів, викладених російською мовою). У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Медичний огляд працівників Інгульської та Новокостянтинівської шахт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 травня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» міської ради міста Кропивницького»
#36421504
Переможець 500 118,90
UAH з ПДВ
28 травня 2020 14:19

Документи

28 травня 2020 14:19
Електронний підпис
28 травня 2020 14:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 14:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» міської ради міста Кропивницького»
#36421504
500 118,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2020 14:19
Електронний підпис
28 травня 2020 14:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 08:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:42
Додаткова угода 2 від 29.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:36
Додаткова угода 2 від 19.08.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:57
Додаткова угода 1 від 19.08.2020.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:21
Договір 456-08-14П від 09.06.20.pdf зміни до договору
09 червня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 456/08/14П
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 456/08/14П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 456/08/14П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 387 570,30
UAH (в тому числі ПДВ 64 595,05 UAH)