Закупівля та встановлення розумних зупинок
Очікувана вартість
3 660 000,00 UAH
UA-2020-05-28-000753-c cec486e397ba477a819236e150e5a4ad
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа: Кучинський Андрій Євгенович
0332 777916
tender@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:03
Очікувана вартість: 3 660 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Розумна зупинка - І
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
4 шт
Розумна зупинка - ІІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником не пізніше одного місяця після отримання та встановлення Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ЕНКО" 3 618 000,00
UAH з ПДВ
3 599 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ" 3 651 045,50
UAH з ПДВ
3 614 445,50
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО" 3 660 000,00
UAH з ПДВ
3 623 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 13:54
sign.p7s
25 червня 2020 13:53
Додаток3.pdf
25 червня 2020 13:53
Додаток 3.pdf
12 червня 2020 09:11
sign.p7s
11 червня 2020 13:19
sign.p7s
11 червня 2020 13:19
sign.p7s
11 червня 2020 13:13
Якість.pdf
11 червня 2020 13:13
Уповн. особа.pdf
11 червня 2020 13:13
ТУ.pdf
11 червня 2020 13:13
Субпідряд.pdf
11 червня 2020 13:13
Структура.pdf
11 червня 2020 13:13
Статут ПрАТ.pdf
11 червня 2020 13:13
ст.17.pdf
11 червня 2020 13:13
Сертифікати.rar
11 червня 2020 13:13
Сервіс.pdf
11 червня 2020 13:13
Розрахунок навантаж..pdf
11 червня 2020 13:13
Проект договору.pdf
11 червня 2020 13:13
Погодження з умов.pdf
11 червня 2020 13:13
ПДВ.pdf
11 червня 2020 13:13
Паспорт2.pdf
11 червня 2020 13:13
Паспорт1.pdf
11 червня 2020 13:13
Обробка персонал. дан..pdf
11 червня 2020 13:13
Обладнання.pdf
11 червня 2020 13:13
Наявність прац..pdf
11 червня 2020 13:13
Наказ.pdf
11 червня 2020 13:13
Наказ 111-к.pdf
11 червня 2020 13:13
Місце.pdf
11 червня 2020 13:13
Майно.pdf
11 червня 2020 13:13
Лист гарантія!.pdf
11 червня 2020 13:13
Інфо.pdf
11 червня 2020 13:13
Зобовязання.pdf
11 червня 2020 13:13
Застосув. зах. довкл.pdf
11 червня 2020 13:13
Дозволи.pdf
11 червня 2020 13:13
Додаток 8.pdf
11 червня 2020 13:13
Додаток 5.pdf
11 червня 2020 13:13
Додаток 3.2.pdf
11 червня 2020 13:13
Додаток 3.1.pdf
11 червня 2020 13:13
Додаток 2.pdf
11 червня 2020 13:13
Довкілля.pdf
11 червня 2020 13:13
Довіреність Окуневич.pdf
11 червня 2020 13:13
Довідка.pdf
11 червня 2020 13:13
До додатку 3 гар..pdf
11 червня 2020 13:13
До дод3.pdf
11 червня 2020 13:13
Держ.реєстр.pdf
11 червня 2020 13:13
Держ акт.pdf
11 червня 2020 13:13
Гарнтуємо.pdf
11 червня 2020 13:13
Гарант строк.pdf
11 червня 2020 13:13
Відсутність підстав.pdf
11 червня 2020 13:13
Відсут. борг.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 04:01
sign.p7s
13 червня 2020 04:00
24.pdf
13 червня 2020 04:00
34.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
37.pdf
13 червня 2020 04:00
27.pdf
13 червня 2020 04:00
35.pdf
13 червня 2020 04:00
29.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
38.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
34.pdf
13 червня 2020 04:00
10.pdf
13 червня 2020 04:00
18.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
33.pdf
13 червня 2020 04:00
21.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
27.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
28.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
9.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
12.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
23.pdf
13 червня 2020 04:00
12.pdf
13 червня 2020 04:00
31.pdf
13 червня 2020 04:00
24.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
36.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
30.pdf
13 червня 2020 04:00
10.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
6.pdf
13 червня 2020 04:00
11.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
13.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
19.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 червня 2020 04:00
8.pdf
13 червня 2020 04:00
38.pdf
13 червня 2020 04:00
1.pdf
13 червня 2020 04:00
15.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
15.pdf
13 червня 2020 04:00
3.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
2.pdf
13 червня 2020 04:00
28.pdf
13 червня 2020 04:00
23.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
21.pdf
13 червня 2020 04:00
14.pdf
13 червня 2020 04:00
33.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
17.pdf
13 червня 2020 04:00
18.pdf
13 червня 2020 04:00
7.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
36.pdf
13 червня 2020 04:00
26.pdf
13 червня 2020 04:00
5.pdf
13 червня 2020 04:00
8.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
32.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
25.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
6.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
4.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
1.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
20.pdf
13 червня 2020 04:00
2.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
4.pdf
13 червня 2020 04:00
19.pdf
13 червня 2020 04:00
31.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
22.pdf
13 червня 2020 04:00
29.pdf
13 червня 2020 04:00
30.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
25.pdf
13 червня 2020 04:00
3.pdf
13 червня 2020 04:00
37.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
13.pdf
13 червня 2020 04:00
9.pdf
13 червня 2020 04:00
5.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
26.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
20.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
16.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
32.pdf
13 червня 2020 04:00
35.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
16.pdf
13 червня 2020 04:00
22.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
17.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
14.pdf.p7s
13 червня 2020 04:00
11.pdf
13 червня 2020 04:00
7.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 18:18
sign.p7s
12 червня 2020 18:10
Додаток_3_Серт_ISO-45001.pdf
12 червня 2020 18:10
Додаток_3_Серт_ISO-14001.pdf
12 червня 2020 18:10
Додаток_3_Серт_ISO-9001.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ"
#37593697
Очікує рішення 3 614 445,50
UAH з ПДВ
03 липня 2020 09:09
Приватне акціонерне товариство "ЕНКО"
#13367676
Відхилено 3 599 700,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 09:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 15:20

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство "ЕНКО" в процедурі відкритих торгів UA-2020-05-28-000753-c ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Закупівля та встановлення розумних зупинок) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. неподана довідка про наявність в учасника об’єктів матеріально-технічної бази згідно п. 2.2.1 (а) Додатку 1; 1.2. подана довідка про наявність в учасника обладнання (в тому числі машин і механізмів) не відповідає умовам п. 2.2.1. (с) Додатку 1; 1.3. подана довідка про наявність працівників не відповідає умовам п. 3.2.1. (а) Додатку 1; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. 2.2.1 (а) Додатку 1, інформаційна довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника об’єктів матеріально-технічної бази, які передбачені підпунктами (a) і (b) пункту 2.1.2 цього Додатку 1; 2.2. інформаційна довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника обладнання (в тому числі машин і механізмів), яке передбачене підпунктом (c) пункту 2.1.2 цього Додатку, з обов’язковим зазначенням щодо кожної одиниці обладнання: - типу (виду, класу) обладнання; - моделі (торгової марки), виробника обладнання; - року введення в експлуатацію або придбання; - короткої характеристики довільного змісту (функціонального призначення, продуктивності, потужності, вантажопідйомності (зазначення вантажопідйомності є обов’язковим для транспортних засобів та піднімальної техніки)); - інформації про те, на яких законних підставах обладнання використовується учасником – на праві власності, на праві оренди, на інших підставах, передбачених законодавством, або ж належить субпідряднику, якого учасник планує залучати до виконання договору про закупівлю; - ідентифікаційних даних (а саме: найменування і код ЄДРПОУ або прізвище, ім’я, по батькові та РНОКПП) власника обладнання, яке не є власністю учасника; - номер і дата договору оренди, найму, позики або іншого правочину, на підставі якого обладнання, перебуває в користуванні учасника, або номер і дата попереднього договору між учасником та субпідрядником, якого учасник планує залучати до виконання договору про закупівлю; 2.3. інформаційна довідка про наявність працівників, відповідно до вимог пунктів 3.1.1 – 3.1.2 цього Додатку, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей: - найменування посади; - прізвища, імені, по батькові; - форми працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення посад (виконання обов’язків, тощо); - дати призначення на посаду (прийняття на роботу), а також дати і номера розпорядчого рішення (наказу, розпорядження) про призначення на посаду (прийняття на роботу) / письмового трудового договору (контракту)/цивільно-правового договору щодо кожного з працівників; - спеціальність (напрям підготовки, спеціалізація) за якою здобута освіта (за наявності); - здобутий освітній рівень (освітньо-кваліфікаційний рівень) вищої освіти (за наявності); - загального стажу роботи за професією (у роках). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати (завантажити) інформаційну довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника об’єктів матеріально-технічної бази, які передбачені підпунктами (a) і (b) пункту 2.1.2 цього Додатку 1, з обов’язковим зазначенням щодо кожного об’єкта даних, які вимагаються п. 2.2.1. (а) Додатку 1; 3.2. Оновлену інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання (в тому числі машин і механізмів) відповідно до умов п. 2.2.1. (с) Додатку 1; 3.3. Оновлену інформаційну довідку про наявність працівників відповідно до умов п. 3.2.1. (а) Додатку 1, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника відомостей, які вимагаються п.3.2.1. (а) Додатку 1.

Актуальні тендери

До пошуку