Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
2 726 160,84 UAH
UA-2020-05-28-000533-a ● 0f96f2515729423fac2a1a5e14429cf1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВ ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ВОДОКАНАЛ |
Код ЄДРПОУ: | 33086713 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, вул Івана Франка буд 59 |
Контактна особа: |
Тесля Леся Богданівна +380324751581 tr_vodokanal@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 11:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 11:36 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 2 726 160,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 630,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Найменування: ТОВ "Трускавецький водоканал",місцезнаходження:вул. Ів. Франка,59 м. Трускавець, Львівська область, код ЄДРПОУ: 33086713,Кількість (обсяг) товару: 1 170 000 кВт, місце поставки: згідно додатку № 2 тендерної документації., строк поставки:01.07.2020-31.12.2020. Кінцевий строк подання тендерної документації: 12.06.2020. Мова,якою повинна подаватись тендерна пропозиція: українською мовою,вид забезпечення- банківська гарантія, розмір 1000 грн.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1170000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач протягом розрахункового періоду здійснює авансовий платіж на рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника до 30 числа місяця, що передує розрахунковому у розмірі 10% вартості договірного обсягу споживання за один розрахунковий період | Аванс | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 08:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 11:32 |
ТД електрика нов травень 2020.docx |
01 червня 2020 08:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 травня 2020 11:32 |
ТД електрика нов травень 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розподілу
Дата подання: 29 травня 2020 13:12
Дата відповіді: 29 травня 2020 15:01
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахована в складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість оплати за послугу з розподілу Оператору Системи Розподілу?
Відповідь: Ціна за 1 кВт.год не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії, які оплачуються Споживачем самостійно Оператору системи розподілу.
Щодо передачі
Дата подання: 29 травня 2020 13:12
Дата відповіді: 29 травня 2020 15:04
Доброго дня! Чи включено до очікуваної вартості закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» згідно Постанова НКРЕКП від 10.12.2019р. № 2668?
Відповідь: Ціна за 1 кВт.год включає в себе регульований тариф на передачу електричної енергії, затвердженого у встановленому порядку.
щодо мови
Дата подання: 29 травня 2020 13:14
Дата відповіді: 01 червня 2020 08:51
Шановний Замовник. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, за запитання. Зауваження прийняті до уваги.
Щодо дискримінаційних вимог Замовника
Дата подання: 29 травня 2020 13:36
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:06
При здійсненні закупівель замовники повинні дотримуватися принципів публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням; вільного переміщення товарів; свободи надання послуг. Нажаль, при вивченні тендерної документації, що оприлюднив Замовник вбачаються порушення принципів здійснення публічних закупівель, а саме порушення принципу недискримінація учасників. Так в додатку 2 до тендерної документації в розділі ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (електричної енергії) пунктом 1. передбачено надання Довідки про створення Учасником на території Львівської області власного центру обслуговування споживачів (клієнтів), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів, однак вимога щодо створення Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на відповідній території суперечать вимогам законодавчих актів України. Зазначена вимога Замовника значною мірою обмежує можливість потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі, що в свою чергу є прямим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене, з метою приведення ТД до вимог діючого законодавства, просимо видалити із вимоги щодо надання Довідки про створення Центу обслуговування споживачів (клієнтів) наступний текст: «на території Львівської області власного центру обслуговування споживачів (клієнтів)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Процес постачання електричної енергії є складним та суттєво відрізняється від процесу постачання звичайних товарів повсякденного споживання.
Порядок постачання електричної енергії споживачу врегульовано рядом нормативно-правових актів, в тому числі «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» які затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312.
Пункт 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» передбачає, що «Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником».
Пункт 8.3.17. цих Правил передбачає, що «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку».
Таким чином, у відповідності до вимог вищезазначених положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії.
Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та коштів.
При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України.
Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де від має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів.
Процес постачання електричної енергії є складним та суттєво відрізняється від процесу постачання звичайних товарів повсякденного споживання.
Порядок постачання електричної енергії споживачу врегульовано рядом нормативно-правових актів, в тому числі «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» які затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312.
Пункт 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» передбачає, що «Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником».
Пункт 8.3.17. цих Правил передбачає, що «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку».
Таким чином, у відповідності до вимог вищезазначених положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії.
Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та коштів.
При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України.
Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де від має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" #42092130 |
Переможець |
2 712 530,03
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 15:01
|
ДУ _3.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 09:54
|
ДУ 20_ 90489.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 16:07
|
Додаткова_2 від 30.11.20.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 14:00
|
Додатковий договір Львівенергозбут.pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 14:31
|
Договір електроенергія.pdf | укладений |
02 липня 2020 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | прийняття Постанови НКРЄКП від 10.12.2019 року № 2668, згідно якої регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії становить 0.24023 грн./квт. год |
Номер договору про закупівлю: | 90489 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із прийняттям Постанови НКРЄКП № 1998 "Про внесення змін до Постанови НКРЄКП від 10.12.2019 № 2668 |
Номер договору про закупівлю: | 90489 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 90489 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого законодавством регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії , на підставі ЗУ "Про ринок електричної енергії", Постанови НКРЄКП |
Номер договору про закупівлю: | 90489 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |