Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільні меблі
Очікувана вартість
264 619,00 UAH
UA-2020-05-28-000380-c eb1d6acdec1c44c3a5831fd8111f3f30
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бегаль Людмила Василівна

+380334621233 stvigselrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старовижівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333224
Місцезнаходження: 44400, Україна , Волинська обл., Стара Вижівка, вул.Незалежності,52
Контактна особа: Бегаль Людмила Василівна
+380334621233
stvigselrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 10:45
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 10:45
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:56
Очікувана вартість: 264 619,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 323,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


шкільні меблі для НУШ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169 шт
стіл учнівський 1-місний, ростова група № 4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, Стара Вижівка, Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
169 шт
стілець Т-подібний, ростова група № 4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, Стара Вижівка, Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
стіл письковий, 1-дверний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, Стара Вижівка, Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
24 шт
шафа для зберігання дидактичного матеріалу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, Стара Вижівка, Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 10:40
ТД шкільні меблі НУШ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000037 ● c6b1d15ef82e4cceacf59c9b0dd1fb68
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-28-000380-c від 28.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення : - вимог частини 2 статті 4 Закону (річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-28-000273-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника); - частини 2 статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-28-000380-с не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції). Встановлено не відповідність між умовами тендерної документації та проекту договору щодо строку поставки товару.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 168 470,00
UAH з ПДВ
168 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 207 570,00
UAH з ПДВ
207 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 18:59
Електронний підпис
11 червня 2020 18:48
29.1 фінансовий звіт.pdf
11 червня 2020 18:48
29 Фінансова звітність.pdf
11 червня 2020 18:48
28.1 Витяг ЄДР.pdf
11 червня 2020 18:48
27. Витяг 04.06. 2020.pdf
11 червня 2020 18:48
25. Довідка реєстри.pdf
11 червня 2020 18:48
24. Ненадання.pdf
11 червня 2020 18:48
22.1 ISO 14001 та 9001 (копія).pdf
11 червня 2020 18:48
22. Сертифікати ISO.pdf
11 червня 2020 18:48
21.1 Сертифікати (копія).pdf
11 червня 2020 18:48
19. Статут.pdf
11 червня 2020 18:48
17.2 495.pdf
11 червня 2020 18:48
17.1.pdf
11 червня 2020 18:48
16.1 Договір 495-01.jpg
11 червня 2020 18:48
16. Договір 359-1.jpg
11 червня 2020 18:48
3. Технічні вимоги.pdf
11 червня 2020 18:48
2.3 ст.17.pdf
11 червня 2020 18:48
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 10:12
Електронний підпис
12 червня 2020 10:11
Технічні паспорти.pdf
12 червня 2020 10:11
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 10:11
Проект договору.pdf
12 червня 2020 10:11
Листи та довідки до ТД.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Юскова.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Шатохіна.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Шатохін.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Рябікін.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Пронько.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Марченко.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Калюжний.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Дружинін.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Громов.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Волошина.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Волков.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Акименко.pdf
12 червня 2020 10:09
Техн. паспорт.jpg
12 червня 2020 10:09
Тех. паспорт.jpg
12 червня 2020 10:09
Договір Плітко.pdf
12 червня 2020 10:09
Статут.pdf
12 червня 2020 10:09
Протокол №2.pdf
12 червня 2020 10:09
Протокол №1.pdf
12 червня 2020 10:09
Паспорт Кухар.pdf
12 червня 2020 10:09
Наказ Директор.PDF
12 червня 2020 10:09
ІПН Кухар.pdf
12 червня 2020 10:09
Договір оренди.pdf
12 червня 2020 10:09
Довідка щодо ст. 17.pdf
12 червня 2020 10:09
Довідка про МТБ.pdf
12 червня 2020 10:09
Довідка НАЗК Кухар 27.05.pdf
12 червня 2020 10:09
Довідка МВС 25.05.2020.pdf
12 червня 2020 10:09
Довідка з банку 27.05.2020.pdf
12 червня 2020 10:09
Гарантійний лист 24 міс.pdf
12 червня 2020 10:09
Гарантійний лист 12 міс.pdf
12 червня 2020 10:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 червня 2020 10:09
Витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 10:09
Витяг з ЄДР 27.05.2020.pdf
12 червня 2020 10:09
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Очікує рішення 168 470,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 13:17

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 червня 2020 16:36
Кінець періоду оскарження: 30 червня 2020 00:00
Дата відміни: 30 червня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: По даній закупівлі не було усунено порушень виявлених Держаудитслужбою, згідно моніторингу.
Документи:
19 червня 2020 16:35
Електронний підпис
19 червня 2020 13:15
протокол3.docx