Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Старовижівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333224 |
Місцезнаходження: | 44400, Україна , Волинська обл., Стара Вижівка, вул.Незалежності,52 |
Контактна особа: |
Бегаль Людмила Василівна +380334621233 stvigselrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 10:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 10:45 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 264 619,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 323,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 10:40 |
ТД шкільні меблі НУШ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000037 ● c6b1d15ef82e4cceacf59c9b0dd1fb68
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-28-000380-c від 28.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення : - вимог частини 2 статті 4 Закону (річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-28-000273-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника); - частини 2 статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-28-000380-с не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції). Встановлено не відповідність між умовами тендерної документації та проекту договору щодо строку поставки товару.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Очікує рішення |
168 470,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 13:17
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 16:36 |
Кінець періоду оскарження: | 30 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 30 червня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | По даній закупівлі не було усунено порушень виявлених Держаудитслужбою, згідно моніторингу. |
19 червня 2020 16:35
|
Електронний підпис |
19 червня 2020 13:15
|
протокол3.docx |