Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту малих архітектурних форм
Очікувана вартість
7 466 756,35 UAH
UA-2020-05-27-008431-b ac72fd55b6054aabb3fdded70479da8c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: ч. 2 п. 5 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Нормативні документи: роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розміщене за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1951aed3-0ff7-4f16-bc99-9bdcca31f1a5&lang=uk-UA. (додається).
Необхідність проведення послуг: звернення мешканців м. Дніпро
Договір про закупівлю укладено на підставі проведеного тендеру за номером UA-2020-01-20-004951-c (додається).
Витяг з Edata - Єдиного веб-порталу використання публічних коштів, який підтверджує надання та сплату послуг на суму 14 933 512,73 грн. з ПДВ за договором про закупівлю від 16.03.2020 № 16/03-8, (що підтверджує неможливість виконання договору на суму меншу ніж сплачена, тобто кінцева сума договору, з урахуванням усіх змін не може бути меншою ніж 14 933 512,73 грн. з ПДВ) (додається).
За даною процедурою закуповуються послуги, які є аналогічними та надавалися за договором від 16.03.2020 16/03-8, а саме:

1. Улаштування двобічної металевої бар'єрної огоржі під час забивання стояків в асфальтобетонне покриття, відстань між стояками 1,33 м /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ м;
2. Свердлення отворiв в залiзобетонних конструкцiях, дiаметр отвору 100 мм, глибина свердлення 200 мм шт;
3. Укладання бетону невеликими обсягами м3;
4. Розбирання асфальтобетонних покриттiв вручну м3;
5. Копання ям для стоякiв i стовпiв вручну без крiплень, без укосiв, глибиною до 0,7 м, група грунтiв 2 м3;
6. Готування розчину для установлення виробів вручну м3;
7. Установлення cтовпчиків паркувальних круглого перерізу шт;
8. Установлення cтовпчиків паркувальних квадратного перерізу шт;
9. Установлення cтовпчиків на розподільних смугах шт;
10. Копання ям для встановлення стійок глибиною 0,3 м ям;
11. Монтаж металоконструкцiй оцинкованого пішохідного
огородження т;
12. Бетонування стійок огородження м3;
13. Навантаження смiття вручну т;
14. Перевезення грунту до 20 км т;
15. Перевезення сміття до 20 км т;
16. Утилізація сміття т;
17. Послуга з установлення демпферів пластикових шт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 19:57
Оскарження наміру укласти договір: 07 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Категорія замовника: 1 (органи місцевого самоврядування)
Мова, якою надавались документи від учасника з яким проведено переговори: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту малих архітектурних форм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м.Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

27 травня 2020 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 19:52
16.03-8.pdf
27 травня 2020 19:52
роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільсь.pdf
27 травня 2020 19:52
Е-дата.pdf
27 травня 2020 19:52
2 довідка працівники.pdf
27 травня 2020 19:52
1 наказ рішення.pdf
27 травня 2020 19:52
довідка субпідрядник.pdf
27 травня 2020 19:52
5 фін звітність.pdf
27 травня 2020 19:52
3 працівники накази.pdf
27 травня 2020 19:52
4.техніка_.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
Переможець 7 466 756,35
UAH з ПДВ
27 травня 2020 19:57

Документи

27 травня 2020 19:57
Електронний підпис
27 травня 2020 19:56
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 19:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
7 466 756,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2020 19:57
Електронний підпис
27 травня 2020 19:56
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:32
Ду 3 12.06-2.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:18
Ду 2 12.06-2.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 13:42
Ду 1 12.06-2.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 14:53
12.06-2.pdf укладений
12 червня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 12/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 243 519,38
UAH (в тому числі ПДВ 1 207 253,23 UAH)