Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого опалення
Очікувана вартість
2 991 407,00 UAH
UA-2020-05-27-008109-b dfb59f8e4ee74931bc47837f17184c7f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Пелих

+380487298529 tender@ogasa.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Код ЄДРПОУ: 02071033
Вебсайт: http://www.ogasa.org.ua/
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, 4
Контактна особа: Ольга Пелих
+380487298529
tender@ogasa.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ОДАБА приєднана до теплової мережі Комунального підприємства “ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ”. Транспортування та отримання теплової енергії є неможливим від інших постачальників з технічних причин. Зазначене підприємство має забезпечити ОДАБА тепловою енергією впродовж усього опалювального сезону, в іншому випадку - існує реальна перешкода для безперебійного та якісного надання однієї з життєво важливих послуг замовнику. Учасника включено до Переліку суб'єктів природних монополій, який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, режим доступу: http://amc.gov.ua., відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій». Отже, Комунальне підприємство “ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ” є єдиним постачальником послуг з централізованого опалення замовнику.
На підставі вищезазначеного та відповідно до п.2, ч.2, ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а саме: відсутності конкуренції з технічних причин, необхідно закупівлю по предмету ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги з централізованого опалення) здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з Комунальним підприємством «Теплопостачання міста Одеса»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 18:24
Оскарження наміру укласти договір: 02 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1950 гігакалорія
Послуги з централізованого опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Дігтярна,22, вул.Балківська,57, вул.Дідріхсона,4, вул.Старопортофранківська,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

27 травня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
Переможець 2 991 407,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 18:24

Документи

27 травня 2020 18:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 18:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ"
#34674102
2 991 407,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2020 18:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:18
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 12:54
Додаткова угода 4_2118_8.pdf зміни до договору
19 січня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 18:18
Додаткова угода 3_2118_8.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:14
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:30
Додаткова угода 2_2118_8.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 13:32
Додаткова угода 1 до 2118_8.pdf зміни до договору
17 червня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 15:57
Договір 2118_8.pdf укладений
04 червня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У розділі XIII «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» реквізити ОДЕСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМIЇ БУДIВНИЦТВА ТА АРХIТЕКТУРИ викласти в редакції
Номер договору про закупівлю: 2118/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами)), п. 11.3.2. розділу ХІ «Інші умови» Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, та внести зміни до п.10.1 розділу Х Договору, а саме: продовжити термін дії Договору до 31 березня 2021р.
Номер договору про закупівлю: 2118/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна тарифу відповідно до Постанови НКРЕКП №2258 від 30.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 2118/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції до 19.04.2020року) (згідно ч.6, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами)), Сторони прийшли до згоди, що договір буде продовжений в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та внести зміни до п.3.1 розділу III «Ціна договору», а в частині визначення суми по Договору доповнити його наступним реченням: «Сума, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі, складає 598 281 грн. 00 коп. (п’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті вісімдесят одна гривня 00 коп.), в т.ч. ПДВ 99 713 грн. 50 коп.».
Номер договору про закупівлю: 2118/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 589 688,00
UAH (в тому числі ПДВ 598 281,33 UAH)