Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Реконструкція теплового пункту (ТП) розташованого за адресою вулиця Георгія Гонгадзе, 9А у м. Києві.»
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-05-27-008045-b a2146be522b04496936a685cf5f93fdd
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сопін Олександр Вікторович

380503680191
sportpodil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Подільський районний у м. Києві центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх"
Код ЄДРПОУ: 35363473
Місцезнаходження: 04208, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Георгія Гонгадзе 3-Б
Контактна особа: Сопін Олександр Вікторович
380503680191,
sportpodil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проектно- кошторисні роботи по заміні існуючого обладнання на нове, а саме:
- Насосне обладнання;
- Трубопроводи («обв´язка»);
- Загально-будівельні роботи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Реконструкція теплового пункту (ТП) розташованого за адресою вулиця Георгія Гонгадзе, 9А у м. Києві.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п. 4 и) Інформація для проведення закупівлі
Дата подання: 29 травня 2020 11:01
В документі "Інформація для проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему закупівель" у п. 4 и) для підтвердження критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" від учасника вимагаються наступні підтвердні документи: "Документальне підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) за останні 2 роки, копії відгуків колишніх замовників та дотримання наданих гарантій...". 1. Просимо пояснити, який документ для підтвердження "дотримання наданих гарантій" Замовник вважатиме задовільним для підтвердження відповідності зазначеній вимозі? 2. Чи буде вважатись достатнім, якщо колишній замовник по виконаному договору зазначить інформацію про дотримання наданих гарантій у своєму листу-відгуку? 3. Чи буде достатнім для відповідності критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" надати інформацію про виконання одного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 червня 2020 17:38
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: З'ясування обставин правомірності використання бюджетних коштів
Документи:
02 червня 2020 17:30
Електронний підпис
02 червня 2020 17:18
Протокол №2.pdf
02 червня 2020 17:30
Електронний підпис
02 червня 2020 17:30
Електронний підпис
02 червня 2020 17:18
Протокол №2.pdf