Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги їдалень» (забезпечення харчуванням дітей віком від 3 до 12 років на 75 ліжок, та мам на 15 ліжок)
Очікувана вартість
1 040 000,00 UAH
UA-2020-05-27-006346-b ● 86417adc5c5f434da6e8aabf29da7e52
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985274 |
Місцезнаходження: | 49051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, 62 |
Контактна особа: |
Тетяна Олександрівна Івчук +380980224301,+380567321421 ds4_dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 11:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 11:59 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 040 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги їдалень» (забезпечення харчуванням дітей віком від 3 до 12 років на 75 ліжок, та мам на 15 ліжок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Батумская вул., 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 12:01 |
ТД питание .doc | |
11 червня 2020 12:01 |
протокол.pdf | |
27 травня 2020 15:44 |
Додаток № 5 Проект договору.doc | |
27 травня 2020 15:44 |
ТД питание .doc |
11 червня 2020 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 червня 2020 12:01 |
ТД питание .doc
|
||||||
11 червня 2020 12:01 |
протокол.pdf
|
||||||
27 травня 2020 15:44 |
Додаток № 5 Проект договору.doc
|
||||||
27 травня 2020 15:44 |
ТД питание .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до ТД
Дата подання: 01 червня 2020 16:37
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:38
1. В связи с тем, что для разных возрастных групп детей и мам разное меню и выход блюд, требуем прописать в техническом задании раздельно (по возрастным группам) плановое кол-во питания дето-дней, так как все меню имеют разную себестоимость и они не могут реализовывается по единой цене.
2. Просьба предоставить технологические карты по которым составлено меню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зв’язку з тим, що в закладі немає чіткого розподілу прийому дітей за віковими категоріями, тому навіть спираючись на статистичні (практичні) дані минулих років неможливо визначити потрібні та постійні вікові групи дітей, які потребують харчування, адже дуже велика шкала розбіжності знаходження дітей у закладі у віці від 3 до 12 років по місяцах. Відповідно це унеможливлює розподіл вікових груп за потребою закладу. Є можливість відкоригувати розподіл за віковими категоріями тільки за фактичним надходженням дітей.
В подальшому переможець буде самостійно відслідковувати та вести облік мешканців закладу та їх вікових категорій згідно поданих заявок. Контроль за виконанням страв двотижневого меню буде здійснювати бракеражна комісія на чолі з дієтсестрою нашого закладу. Також Виконавець, з яким буде укладено договір, повинен додатково робити звітність по кожній віковій категорії та кількості днів харчування на місяць, та подавати її до бухгалтерії нашого закладу.
При складанні технологічних карток враховані норми, визначені постановою КМУ «Про затвердження нормативів харчування в державних і комунальних дитячих санаторно-курортних закладах (крім протитуберкульозних)» від 10.10.2012 р. № 918.
В подальшому переможець буде самостійно відслідковувати та вести облік мешканців закладу та їх вікових категорій згідно поданих заявок. Контроль за виконанням страв двотижневого меню буде здійснювати бракеражна комісія на чолі з дієтсестрою нашого закладу. Також Виконавець, з яким буде укладено договір, повинен додатково робити звітність по кожній віковій категорії та кількості днів харчування на місяць, та подавати її до бухгалтерії нашого закладу.
При складанні технологічних карток враховані норми, визначені постановою КМУ «Про затвердження нормативів харчування в державних і комунальних дитячих санаторно-курортних закладах (крім протитуберкульозних)» від 10.10.2012 р. № 918.
порядок надання послуг
Дата подання: 01 червня 2020 17:27
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:36
Пунктом 4 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю ТД передбачено, зокрема, "Виконавець забезпечує приготування та постачання їжі на адресу Замовника". " Виконавець здійснює постачання готової їжі власними транспортними засобами щоденно (у тому числі: у вихідні), 3 рази на день, ...."
Водночас, пункт 1.1. Проекту договору містить таку інформацію: "Виконавець зобов’язується надати послуги: «Послуги їдалень» (забезпечення харчуванням дітей віком від 3 до 12 років на 75 ліжок, та мам на 15 ліжок), .... .... шляхом приготування їжі на харчоблоці Виконавця відповідно до меню Замовника та кількості осіб".
Запитання: в який спосіб має надаватись послуга: приготування страв відповідно до меню НА ХАРЧОБЛОЦІ Виконавця чи поставка готових страв, виготовлених в іншому - не на харчоблоці - місці згідно з примірним меню?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Послуга має надаватись шляхом приготування їжі на ХАРЧОБЛОЦІ Виконавця відповідно до меню Замовника та кількості осіб.
Розрахунок цінової пропозиції
Дата подання: 01 червня 2020 17:33
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:39
Форма «ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», наведена в додатку 3, встановлює вартість 1 діто-дня харчування,
без ПДВ 1 та Загальну суму, без ПДВ.
А тендерна документація (розділ V п.1.3. ) встановлює, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Питання: включається ПДВ до суми пропозиції учасника- платника ПДВ чи ні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Ціновій документації зазначено що відповідно до пункту 197.1.7 підпункт г, Податкового кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг з харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах і громадян в закладах охорони здоров'я.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-27-006346-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 01 червня 2020 16:57
Уточнення до ТД
У зв`язку з тим, що для різних вікових груп дітей і мам різне меню та вихід страв, вимагаємо прописати в технічному завданні окремо(по віковим групам) планову кількість д/днів по категоріям, так як кожне меню має різну собівартість і вони не можуть реалізовуватися за єдиною ціною.
Також прохання додати до тентдерної документації технологічні картки за якими складено меню.
Розгорнути
Згорнути
Також прохання додати до тентдерної документації технологічні картки за якими складено меню.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 14:44
В зв’язку з тим, що в закладі немає чіткого розподілу прийому дітей за віковими категоріями, тому навіть спираючись на статистичні (практичні) дані минулих років неможливо визначити потрібні та постійні вікові групи дітей, які потребують харчування, адже дуже велика шкала розбіжності знаходження дітей у закладі у віці від 3 до 12 років по місяцах. Відповідно це унеможливлює розподіл вікових груп за потребою закладу. Є можливість відкоригувати розподіл за віковими категоріями тільки за фактичним надходженням дітей.
В подальшому переможець буде самостійно відслідковувати та вести облік мешканців закладу та їх вікових категорій згідно поданих заявок. Контроль за виконанням страв двотижневого меню буде здійснювати бракеражна комісія на чолі з дієтсестрою нашого закладу. Також Виконавець, з яким буде укладено договір, повинен додатково робити звітність по кожній віковій категорії та кількості днів харчування на місяць, та подавати її до бухгалтерії нашого закладу.
При складанні технологічних карток враховані норми, визначені постановою КМУ «Про затвердження нормативів харчування в державних і комунальних дитячих санаторно-курортних закладах (крім протитуберкульозних)» від 10.10.2012 р. № 918.
В подальшому переможець буде самостійно відслідковувати та вести облік мешканців закладу та їх вікових категорій згідно поданих заявок. Контроль за виконанням страв двотижневого меню буде здійснювати бракеражна комісія на чолі з дієтсестрою нашого закладу. Також Виконавець, з яким буде укладено договір, повинен додатково робити звітність по кожній віковій категорії та кількості днів харчування на місяць, та подавати її до бухгалтерії нашого закладу.
При складанні технологічних карток враховані норми, визначені постановою КМУ «Про затвердження нормативів харчування в державних і комунальних дитячих санаторно-курортних закладах (крім протитуберкульозних)» від 10.10.2012 р. № 918.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФУД-КУК #42665176 |
Відхилено |
97 704,00
UAH
|
24 червня 2020 11:06
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2020 00:00
|
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" #32298653 |
Переможець |
982 173,60
UAH
|
24 червня 2020 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 12:49
|
дод уг Оптітрейд.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2020 12:53
|
Додаткова угода харчування.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 13:31
|
протокол..jpeg | зміни до договору |
16 липня 2020 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 09:53
|
договор 22-07 тендер (1).pdf | укладений |
10 липня 2020 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вважати що кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг до предмету закупівлі «Послуги їдалень» (забезпечення харчуванням дітей віком від 3 до 12 років на 75 ліжок, та мам на 15 ліжок)» 16590 діто-днів харчування дорівнює 1 послуга |
Номер договору про закупівлю: | 22/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 46 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума договору №22/07 від 09.07.2020 р. зменшується на 246516,59 грн. і складає 243621,25 |
Номер договору про закупівлю: | 22/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |