Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги їдалень» (забезпечення харчуванням дітей віком від 3 до 12 років на 75 ліжок, та мам на 15 ліжок)
Очікувана вартість
1 040 000,00 UAH
UA-2020-05-27-006346-b 86417adc5c5f434da6e8aabf29da7e52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Олександрівна Івчук

+380980224301
+380567321421
ds4_dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985274
Місцезнаходження: 49051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, 62
Контактна особа: Тетяна Олександрівна Івчук
+380980224301,+380567321421
ds4_dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 11:59
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 11:59
Початок аукціону: 22 червня 2020 13:00
Очікувана вартість: 1 040 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги їдалень» (забезпечення харчуванням дітей віком від 3 до 12 років на 75 ліжок, та мам на 15 ліжок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Батумская вул., 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 12:01
ТД питание .doc
11 червня 2020 12:01
протокол.pdf
27 травня 2020 15:44
Додаток № 5 Проект договору.doc
27 травня 2020 15:44
ТД питание .doc
11 червня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 12:01
ТД питание .doc
11 червня 2020 12:01
протокол.pdf
27 травня 2020 15:44
Додаток № 5 Проект договору.doc
27 травня 2020 15:44
ТД питание .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до ТД
Дата подання: 01 червня 2020 16:37
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:38
1. В связи с тем, что для разных возрастных групп детей и мам разное меню и выход блюд, требуем прописать в техническом задании раздельно (по возрастным группам) плановое кол-во питания дето-дней, так как все меню имеют разную себестоимость и они не могут реализовывается по единой цене. 2. Просьба предоставить технологические карты по которым составлено меню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В зв’язку з тим, що в закладі немає чіткого розподілу прийому дітей за віковими категоріями, тому навіть спираючись на статистичні (практичні) дані минулих років неможливо визначити потрібні та постійні вікові групи дітей, які потребують харчування, адже дуже велика шкала розбіжності знаходження дітей у закладі у віці від 3 до 12 років по місяцах. Відповідно це унеможливлює розподіл вікових груп за потребою закладу. Є можливість відкоригувати розподіл за віковими категоріями тільки за фактичним надходженням дітей.
В подальшому переможець буде самостійно відслідковувати та вести облік мешканців закладу та їх вікових категорій згідно поданих заявок. Контроль за виконанням страв двотижневого меню буде здійснювати бракеражна комісія на чолі з дієтсестрою нашого закладу. Також Виконавець, з яким буде укладено договір, повинен додатково робити звітність по кожній віковій категорії та кількості днів харчування на місяць, та подавати її до бухгалтерії нашого закладу.

При складанні технологічних карток враховані норми, визначені постановою КМУ «Про затвердження нормативів харчування в державних і комунальних дитячих санаторно-курортних закладах (крім протитуберкульозних)» від 10.10.2012 р. № 918.
порядок надання послуг
Дата подання: 01 червня 2020 17:27
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:36
Пунктом 4 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю ТД передбачено, зокрема, "Виконавець забезпечує приготування та постачання їжі на адресу Замовника". " Виконавець здійснює постачання готової їжі власними транспортними засобами щоденно (у тому числі: у вихідні), 3 рази на день, ...." Водночас, пункт 1.1. Проекту договору містить таку інформацію: "Виконавець зобов’язується надати послуги: «Послуги їдалень» (забезпечення харчуванням дітей віком від 3 до 12 років на 75 ліжок, та мам на 15 ліжок), .... .... шляхом приготування їжі на харчоблоці Виконавця відповідно до меню Замовника та кількості осіб". Запитання: в який спосіб має надаватись послуга: приготування страв відповідно до меню НА ХАРЧОБЛОЦІ Виконавця чи поставка готових страв, виготовлених в іншому - не на харчоблоці - місці згідно з примірним меню?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуга має надаватись шляхом приготування їжі на ХАРЧОБЛОЦІ Виконавця відповідно до меню Замовника та кількості осіб.
Розрахунок цінової пропозиції
Дата подання: 01 червня 2020 17:33
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:39
Форма «ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», наведена в додатку 3, встановлює вартість 1 діто-дня харчування, без ПДВ 1 та Загальну суму, без ПДВ. А тендерна документація (розділ V п.1.3. ) встановлює, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Питання: включається ПДВ до суми пропозиції учасника- платника ПДВ чи ні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Ціновій документації зазначено що відповідно до пункту 197.1.7 підпункт г, Податкового кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг з харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах і громадян в закладах охорони здоров'я.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-006346-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 01 червня 2020 16:57
Уточнення до ТД
У зв`язку з тим, що для різних вікових груп дітей і мам різне меню та вихід страв, вимагаємо прописати в технічному завданні окремо(по віковим групам) планову кількість д/днів по категоріям, так як кожне меню має різну собівартість і вони не можуть реалізовуватися за єдиною ціною.
Також прохання додати до тентдерної документації технологічні картки за якими складено меню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 14:44
В зв’язку з тим, що в закладі немає чіткого розподілу прийому дітей за віковими категоріями, тому навіть спираючись на статистичні (практичні) дані минулих років неможливо визначити потрібні та постійні вікові групи дітей, які потребують харчування, адже дуже велика шкала розбіжності знаходження дітей у закладі у віці від 3 до 12 років по місяцах. Відповідно це унеможливлює розподіл вікових груп за потребою закладу. Є можливість відкоригувати розподіл за віковими категоріями тільки за фактичним надходженням дітей.
В подальшому переможець буде самостійно відслідковувати та вести облік мешканців закладу та їх вікових категорій згідно поданих заявок. Контроль за виконанням страв двотижневого меню буде здійснювати бракеражна комісія на чолі з дієтсестрою нашого закладу. Також Виконавець, з яким буде укладено договір, повинен додатково робити звітність по кожній віковій категорії та кількості днів харчування на місяць, та подавати її до бухгалтерії нашого закладу.

При складанні технологічних карток враховані норми, визначені постановою КМУ «Про затвердження нормативів харчування в державних і комунальних дитячих санаторно-курортних закладах (крім протитуберкульозних)» від 10.10.2012 р. № 918.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД-КУК 97 704,00
UAH
97 704,00
UAH
Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" 1 013 472,00
UAH
982 173,60
UAH
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 1 035 000,00
UAH
992 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 14:54
Електронний підпис
03 червня 2020 16:28
Електронний підпис
03 червня 2020 16:27
Статут Товариства.pdf
03 червня 2020 16:27
Проект договору.pdf
03 червня 2020 16:27
Лист згода.pdf
03 червня 2020 16:26
Аналогічний договір..pdf
03 червня 2020 16:26
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 20:07
Електронний підпис
02 липня 2020 19:56
Електронний підпис
02 липня 2020 19:53
ДОВІДКИ.pdf
02 липня 2020 18:53
МВС.pdf
02 липня 2020 18:53
ГУ ДПС.PDF
19 червня 2020 00:22
Електронний підпис
19 червня 2020 00:06
КОПІЯ ВИТЯГУ ЄДР.PDF
19 червня 2020 00:06
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.PDF
19 червня 2020 00:06
ВИПИСКА ЄДР.PDF
19 червня 2020 00:06
ДОВІДКА - насср.PDF
18 червня 2020 23:36
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF
18 червня 2020 23:36
ЛІЦЕНЗУВАННЯ.PDF
18 червня 2020 23:36
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ - 2019р..PDF
18 червня 2020 23:36
Rіchnij+zvіt+za+2019rg_ECP.pdf
18 червня 2020 23:36
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
18 червня 2020 23:36
Підписаний_G0620-7749-GL_tender.pdf
18 червня 2020 23:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 червня 2020 23:36
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
18 червня 2020 21:01
АКТ АУДИТУ - НАССР.PDF
18 червня 2020 21:01
ISO 22000.PDF
18 червня 2020 21:01
ISO 9001.PDF
18 червня 2020 21:01
КОПІЯ СТАТУТУ.PDF
18 червня 2020 21:01
ВИТЯГ ПДВ.PDF
18 червня 2020 21:01
ДОВІРЕНІСТЬ.PDF
18 червня 2020 21:01
СТ.17.PDF
18 червня 2020 20:20
ВІДГУК.pdf
18 червня 2020 20:14
МК - МУНТЯН С.Б..PDF
18 червня 2020 20:14
МК - ВОРОНИЙ П.П..PDF
18 червня 2020 20:14
МК - УС Т.М..PDF
18 червня 2020 20:14
МК - БОГУСЛАВСЬКА Г.І..PDF
18 червня 2020 20:14
НАКАЗ - ПАНЧИШИНА Т.В..PDF
18 червня 2020 20:14
НАКАЗ - МУНТЯН С.Б..PDF
18 червня 2020 20:14
НАКАЗ - ВОРОНИЙ П.П..PDF
18 червня 2020 18:28
ДОГОВІР ОБЛАДНАННЯ.PDF
18 червня 2020 18:28
ДОГОВІР СУБОРЕНДИ.PDF
18 червня 2020 18:28
ДОГОВІР ОРЕНДИ 2019.PDF
18 червня 2020 18:28
ДОГОВІР ОРЕНДИ 2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД-КУК

ТОВ "ОПТІТРЕЙД"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ФУД-КУК
#42665176
Відхилено
97 704,00
UAH
24 червня 2020 11:06
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2020 00:00
ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
#32298653
Переможець 982 173,60
UAH
24 червня 2020 11:12

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 червня 2020 11:06
Електронний підпис
24 червня 2020 11:04
отклонение.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
#32298653
982 173,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 12:49
дод уг Оптітрейд.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 12:53
Додаткова угода харчування.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 13:31
протокол..jpeg зміни до договору
16 липня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 09:53
договор 22-07 тендер (1).pdf укладений
10 липня 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати що кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг до предмету закупівлі «Послуги їдалень» (забезпечення харчуванням дітей віком від 3 до 12 років на 75 ліжок, та мам на 15 ліжок)» 16590 діто-днів харчування дорівнює 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 22/07
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума договору №22/07 від 09.07.2020 р. зменшується на 246516,59 грн. і складає 243621,25
Номер договору про закупівлю: 22/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 243 621,25
UAH