Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4 для бібліотек)
Очікувана вартість
2 550,00 UAH
UA-2020-05-27-006118-b 3741005d77604d978dd893623c707a22
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скорик Ніна Іванівна

380432553203 library.vmcbs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад культури "Вінницька міська централізована бібліотечна система"
Код ЄДРПОУ: 02222147
Вебсайт: http://www.vinbiblio.com.ua/
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, б. 4
Контактна особа: Скорик Ніна Іванівна
380432553203
library.vmcbs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А4 для бібліотек
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачок
Код за ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4 для бібліотек)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2020  —  27 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір А4 для бібліотек Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

27 травня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:34
Договір № 20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дерев'янко Лариса Андріївна
#2327719987
Переможець 2 550,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 15:42

Документи

27 травня 2020 15:42
Електронний підпис
27 травня 2020 15:41
Договір № 20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 15:50
Договір № 20.pdf укладений
27 травня 2020 15:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Код за ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4 для бібліотек) 30 пачок 85,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 425,00 UAH)