Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали -99 найменувань
Очікувана вартість
817 000,00 UAH
UA-2020-05-27-005135-b b75228fa327946dd9ebbca3d70d1f4d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудик Марія Василівна

034792-23-67 dudyk.m@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тлумацька центральна районна лікарня"Тлумацької районної ради Івано -Франківської області
Код ЄДРПОУ: 01993658
Місцезнаходження: 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, Винниченка, 84
Контактна особа: Дудик Марія Василівна
034792-23-67
dudyk.m@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:34
Очікувана вартість: 817 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 Одиниця
Канюля в/в G24 34904; Канюляв/в G20 34904 ; Канюляв/в G22 34904; Шприц з голкою 50 мл. 47017; Пристрій ПК призначено для переливання крові, кровозамінників та інших трансфузійних рідин 38569 і;Одноразова система ПР для переливання інфузійних розчинів 16649 Шприц з голкою 20 мл 47017 ; Шприц з голкою 10 мл 47017 ; Шприц з голкою 5 мл 47017,Шприц з голкою 2 мл 47017; Шприц інсуліновий , 1,0 мл., U-100, зі з’ємною голкою 30 G(0,30*13 мм.) 47017;Катетер урологічний, жіночий Ch16 34926; Катетер Фолея силіконовий, 3- ходовий 34926 ;Катетер Фолея латексний, 2- ходовий Fr16 34926; Катетер Фолея латексний, 2- ходовий Fr18 34926 я;Скарифікатори №200 13472 ; Лезо для скальпелю 9 з неіржавіючої сталі) 37445 ; Маска киснева (для дорослих, з мішком) 12557ї; Киснева маска для дорослих 12557 ї; Катетер назогастральний 38561 ; Зонд шлунковий №12-24 14230 ; Затискач для пуповини одноразового використання 32192; Клейонка медична гумотканева 35339 ; Трубка ендотрахеальна ( з манжетою) розмір 8 14085 ; Трубка ендотрахеальна ( з манжетою) розмір 7,5 14085 ; Трубка ендотрахеальна ( з манжетою) розмір 7 14085; Трубка трахеостомічна (з манжетою) розмір 8 35404 ; Пробірка Епендорфа 2.0 43761; Контейнер для забору сечі 120 мл 10944 ; Контейнер для забору калу 30 мл 57907 ; Контейнер для забору мокроти 30 мл 10943 ; Повітровід назофарингеальний 45036; Катетер назогастральний в асортименті 35415 ; Катетер підключний венозний КВ-1 (0,6-1,0) 10729 ;Фільтр вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний (електростатичний з портом, для дорослих) 60839 ; Комплект для катетеризації великих судин по методу Селдінгера двоканальний 16615; Голка для спінальної анестезії (тип вістря ” Квінке”) 35212 ; Комплекти для тривалої епідуральної анестезії (Perifix 401) 34842 в; Апарат для вимірювання кров’яного тиску зі стетоскопом 16156; Сечоприймач 2000 мл 38027 ; Гігрометри 36893; Електрод одноразовий , 55 мм 35053; Шпатель оглядовий медичний стерильний одноразового використання (дерев’яний) 14066; Подовжувач інфузійних магістралей 12170 ; Канюля назальна (для дорослих) Відріз марлевий медичний нестерильний 5 м*90 см, тип 17 34655; Бинт н/с 5*10 48 126 ; Бинт н/с 7*14 48126; Вата гігроскопічна 100 г 58234; маска захисна одноразова 35177; Бинт гіпсовий 10 см *2,7 м 33056; Бинт гіпсовий 15 см*2,7 м 33056; Бинт гіпсовий 20 см*2,7 м 33056; Пластир медичний ( в котушці; на нетканій основі, 1 см*500 см) 58484;капрон хірургічний н/с №2,5 250 м.45814
капрон хірургічний н/с №3 200 м.45814 ; капрон хірургічний н/с №4 130 м.45814 ; капрон хірургічний н/с №5 80 м.45814 ; капрон хірургічний н/с №6 80 м.45814 ; Вікрил 3/0 47194; Кетгут №4 13898; Кетгут № 3 13898; Кетгут № 5 13898; Хірургічний шовний матеріал Поліамід ріжуча голка 37997; Шапочки з нетканого матеріалу 32297; Бахіли одноразові 61937; комплект хірургічний № 1 619938; Халати стерильні одноразові 35091;Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран 10*15 см 34614; Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна для лікування гнійних ран 10*20 см 34614; ; Пов’язка антимікробна сорбційна стерильна для лікування опікових ран 20*20 см 34614;Рукавички хірургічні ст. 6,5 з пудрою 47179; Рукавички н/ст M, S, L47174; Рукавички хірургічні ст.7,0 з пудрою 47179; Рукавички хірургічні ст.7,5 з пудрою 47179; Рукавички хірургічні ст.8,0 з пудрою 47179; Рукавички хірургічні ст.8,5 з пудрою 47179; Рукавички хірургічні нітрилові подвійні стерильні 61938; Рукавички хірургічні латексні (стерильні, ортопедичні, текстуровані, без пудри, внутрішня поверхня вкрита полімерами, одягаються на мокрі руки , без валика) 61938; Рукавички оглядові нітрилові, підвищеного ризику, не припудрені. Стерильні.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумач, Винниченка 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:58
Проект договору .doc
27 травня 2020 14:57
Технічні вимоги до Мм.docx
27 травня 2020 14:46
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-25-000006 ● 194049a3943e44c99d3f1d947801144a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2020 10:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

25.06.2020 № 34

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.06.2020 №34

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-05-27-005135-b 27.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ" 816 856,64
UAH з ПДВ
808 156,64
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФІ-МЕД" 814 640,80
UAH з ПДВ
814 640,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 12:03
Електронний підпис
24 червня 2020 11:53
Довідка ДПІ.jpeg
24 червня 2020 11:52
Довідка ДПІ.jpeg
24 червня 2020 11:52
ст.17 1с..jpeg
18 червня 2020 15:39
Електронний підпис
18 червня 2020 15:34
МВС.jpeg
18 червня 2020 15:33
ст.17 2с..jpeg
18 червня 2020 15:32
ст.17 1с..jpeg
17 червня 2020 14:49
Електронний підпис
11 червня 2020 16:36
Електронний підпис
11 червня 2020 16:35
Електронний підпис
11 червня 2020 16:35
Електронний підпис
11 червня 2020 16:28
Зміст.pdf
11 червня 2020 16:28
Лист-згода (Додаток №3).pdf
11 червня 2020 16:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 14:52
Електронний підпис
11 червня 2020 14:51
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2020 14:51
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Глорія-ІВ"

ТОВ "СОФІ-МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
Переможець 808 156,64
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 14:40

Вимога про усунення невідповідностей

У зв’язку із тим, що учасник не зміг з технічних причин завантажити оновлену цінову пропозицію . Просимо усунути невідповідність.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
808 156,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:02
Додаткова угода № 2 до дог 21.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:19
Додаткова угода Глор.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 12:02
Договір №21.pdf укладений
30 червня 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви установи
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно ч.5, п.1 ст. 41 Закону України " Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 608 633,08
UAH (в тому числі ПДВ 10 655,10 UAH)