Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 03140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція» (яйця)
Очікувана вартість
64 400,00 UAH
UA-2020-05-27-003399-b 05a64b442afe4eff8a22a222f2e10d5a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Цеханська

+380502470643 tk_vira.nadija.ljubov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю "Віра, надія, любов"
Код ЄДРПОУ: 38189050
Місцезнаходження: 60523, Україна , Чернівецька обл., Герцаївський р-н, с. Банчени
Контактна особа: Світлана Цеханська
+380502470643
tk_vira.nadija.ljubov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 64 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 322,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32200 штуки
яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60523, Україна, Чернівецька область, Банчени, Герцаївського району, урочище Вознесенське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:42
дод №1 технічні.doc
27 травня 2020 12:42
дод №3 договор.doc
27 травня 2020 12:42
оголошення.doc
27 травня 2020 12:42
дод №2 яйця.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД 63 756,00
UAH з ПДВ
63 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 15:56
Копія Статуту.pdf
04 червня 2020 15:56
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
04 червня 2020 15:56
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
04 червня 2020 15:56
РЕЕСТР03.06.2020.pdf
04 червня 2020 15:56
ЦІ6НОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Наладка-Комерц ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД
#14271671
Переможець 63 756,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 11:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Наладка-Комерц ЛТД #14271671

№ рішення у справі

72/39-р/к

Дата рішення у справі

12.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно -західного МТВ

Документи

05 червня 2020 11:52
Електронний підпис
05 червня 2020 11:51
Scan1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД
#14271671
63 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2020 11:52
Електронний підпис
05 червня 2020 11:51
Scan1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 17:33
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2020 11:35
дод3_дог88_14_20_Наладка.pdf зміни до договору
27 грудня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:01
дод2_дог88_14_20_наладка_яйця.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 09:50
дод1_дог88-14-20.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 09:45
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 12:56
Договір яйця.PDF укладений
18 червня 2020 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 88-14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 88-14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 88-14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 729,30
UAH (в тому числі ПДВ 9 954,88 UAH)