Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” - ДК 021:2015 – 71245000-7 – Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження (Виконання робіт по коригуванню проектно-кошторисної документації та проведення експертизи по об'єкту: Капітальний ремонт центральної пішоходної алеї на пр. Свободи у м.Львові. Коригування.)
Очікувана вартість
75 127,50 UAH
UA-2020-05-27-002457-b 8406e4b9319e40f997dab78650ce5ca4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Федірко

380322546604 lymarkatia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Катерина Федірко
380322546604
lymarkatia@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” - ДК 021:2015 – 71245000-7 – Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження (Виконання робіт по коригуванню проектно-кошторисної документації та проведення експертизи по об'єкту: Капітальний ремонт центральної пішоходної алеї на пр. Свободи у м.Львові. Коригування.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по коригуванню проектно-кошторисної документації та проведення експертизи по об'єкту: Капітальний ремонт центральної пішоходної алеї на пр. Свободи у м.Львові. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ференца Ліста,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71245000-7 — Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

27 травня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Лібич Олександра Василівна
#2806907503
Переможець 75 127,50
UAH
27 травня 2020 11:42

Документи

27 травня 2020 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 09:12
Додаткова_угода_105_1.pdf зміни до договору
17 липня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 11:47
Договір_105.pdf укладений
27 травня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 74 317,50
UAH