Код ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019-43000 - аптечка колективна, аптечки медичні автомобільні (АМА-1) та аптечки медичні) (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-05-27-001788-b 18e2535cfff448138eb3bb1d0a5f0b56
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальний заклад "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 36729839
Місцезнаходження: 53564, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вищетарасівка, Томаківський р-н, вул. Шкільна, 23
Контактна особа: Наталя Семенюк
+380566836440,+380986334731,+380679962696
internat20@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Детальну інформацію викладено у Документації замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Аптечка колективна, аптечки медичні автомобільні (АМА-1) та аптечки медичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53564, Україна, Дніпропетровська область, c.Вищетарасівка Томаківського району, вул. Шкільна, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2020  —  22 червня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється відповідно п.4 Договору (додаток 3) Документації замовника Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо супровідної документації на товар
Дата подання: 28 травня 2020 11:40
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:29
Просимо пояснити замовника підстави, на яких встановлені наступні кваліфікаційні вимоги: "6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. 6.9. Свідоцтво про державну реєстрацію в Україні на комплектуючі лікарські засоби та медичні вироби"? Замовник не закуповує лікарські засоби, а лише медичні вироби: набори для надання допомоги (аптечки) ,які визнаються Технічним регламентом щодо медичних виробів №753 Наборами, і відповідно, медичними виробами. Одже, законодавчі вимоги регламентають обіг, в даному випадку, медичних виробів АПТЕЧОК, а не лікарських засобів (більш того, реєстраційні посвідчення вже не видаються на медичні вироби з 2013 року). Якщо б замовник закуповував окремо лікарські засоби, то і класифікатор був би інший навідь на Прозоро. Законодавство визначає, що для підтвердження якості наборів для надання допомоги виробник надає Декларацію про відповідність Тех.регламенту №753. Декларація має бути зареєстрована в Держлікслужбі. Більш того, обіг лікарських засобів без реєстрації в україні заборонено, а одже, купити їх, якщо вони не зареєстровані - просто не можливо. І на підтвердження якості, ще зрозуміло б, якщо Замовник вимагав би сертифікати якості на лік.засоби. А до чого реєстраційні посвідчення - не зрозуміло, адже перевірити реєстрацію можна у відкритих джерелах: http://www.drlz.com.ua/. А за Законом про публічні закупівлі Замовник не може вимагати від учасника те, що можна перевірити у відкритих реєстрах. Тож просимо Замовника виключити неправомірні вимоги до учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання пояснюємо наступне. Відповідно до доручення голови Дніпропетровської облдержадміністрації при проведенні допорогових закупівель замовнику надано право самостійно встановлювати вимоги до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 12 486,90
UAH з ПДВ
12 486,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 18:29
_Цiнова_пропозицiя_236.pdf
02 червня 2020 18:29
_Технiчнi_вимоги_235.pdf
02 червня 2020 18:29
_Статут_ФМА_2017_завiр.pdf
02 червня 2020 18:29
_Статистика_ФМА.pdf
02 червня 2020 18:29
_Сертификат_медична.pdf
02 червня 2020 18:29
_Сертифiкат_А-1.pdf
02 червня 2020 18:29
_Проект договору.pdf
02 червня 2020 18:29
_ПДВ_витяг_завiр.pdf
02 червня 2020 18:29
_Лицензия.jpg
02 червня 2020 18:29
_Гарантiйний_лист_234.pdf
02 червня 2020 18:29
_Виписка_EДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 12 486,90
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:54

Документи

09 червня 2020 16:54
sign.p7s
09 червня 2020 16:52
Протокол №23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
12 486,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2020 16:54
sign.p7s
09 червня 2020 16:52
Протокол №23.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 червня 2020 09:37
Договір П 123.pdf укладений
17 червня 2020 09:33
sign.p7s зміни до договору
25 червня 2020 14:01
Додоткова угода №1.pdf зміни до договору
25 червня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п 5.1"Умови постачання "викласти вновій редакціїї: Строк поставки товару 17.06.2020 - 03.07.2020р.
Номер договору про закупівлю: П 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку