Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
Очікувана вартість
443 402,80 UAH
UA-2020-05-27-001686-b e224026b41a44091bd474170376b28d2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 443 402,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 217,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 443 402,80 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 15.06.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__)
- Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
- Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
- Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
- Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 217,01 грн. (0,5%).

Затверджено Протоколом № 228/05.02.03-05 від 27.05.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:49
Перелік змін.docx
04 червня 2020 13:49
Додаток 6 (нова редакція).docx
04 червня 2020 13:49
Додаток 5 (нова редакція).docx
04 червня 2020 13:48
Додаток 4 Проект договору (нова редакція).docx
04 червня 2020 13:48
Додаток 3 (нова редакція).doc
04 червня 2020 13:48
Додаток 2 (нова редакція ).docx
04 червня 2020 13:48
Додаток 1 (нова редакція).docx
04 червня 2020 13:48
Тендерна документація (нова редакція).docx
27 травня 2020 10:51
Оголошення_0001.pdf
04 червня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:49
Перелік змін.docx
04 червня 2020 13:49
Додаток 6 (нова редакція).docx
27 травня 2020 10:51
Додаток 6.docx
04 червня 2020 13:49
Додаток 5 (нова редакція).docx
27 травня 2020 10:51
Додаток 5.docx
04 червня 2020 13:48
Додаток 4 Проект договору (нова редакція).docx
27 травня 2020 10:51
Додаток 4 Проект договору.docx
04 червня 2020 13:48
Додаток 3 (нова редакція).doc
27 травня 2020 10:51
Додаток 3.doc
04 червня 2020 13:48
Додаток 2 (нова редакція ).docx
27 травня 2020 10:51
Додаток 2.docx
04 червня 2020 13:48
Додаток 1 (нова редакція).docx
27 травня 2020 10:50
Додаток 1.docx
04 червня 2020 13:48
Тендерна документація (нова редакція).docx
27 травня 2020 10:50
Тендерна документація.docx
27 травня 2020 10:51
Оголошення_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 438 550,00
UAH з ПДВ
438 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 15:26
Електронний підпис
12 червня 2020 15:23
Договірна ціна.pdf
12 червня 2020 15:23
повноваження щодо КЕП.pdf
12 червня 2020 15:23
ліцензування.pdf
12 червня 2020 15:23
захист довкілля.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 6.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 4.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 3.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 2,ст.17.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 1 ф5.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 1форма 4,лютий.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 1,ф4,ч2.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 1,ф4,ч1.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 1 ф.2, 3.pdf
12 червня 2020 15:23
додаток 1 ф.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 червня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій