Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2020-05-27-001510-a ● 58b6cb3c7c7f46a3933fe6f04151d643
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, 03134, м.Київ, ВУЛ. СИМИРЕНКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій +380931004541 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Код ДК 021:2015: 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 15:32 |
Тендерна документація. Ремонт ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація по закупівлі
Дата подання: 29 травня 2020 09:56
Дата відповіді: 01 червня 2020 16:27
Ознайомившись з текстовим змістом документу з назвою «Тендерна документація. Ремонт ТЗ.docx» який оприлюднений замовником електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель, і є документацією щодо умов проведення тендеру, тобто тендерною документацією торгів UA-2020-05-27-001510-a.
Закон України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII в чинній редакції від 19.05.2020 року (надалі – Закон) в пункті 2, частини 2, статті 22, окрім іншого, визначає обов’язок замовника зазначити в тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так замовник відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 2, який є тендерною документацією в розумінні Закону визначає кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Поряд з цим, замовник, в п.6, графи «Перелік підтверджуючих документів» в Додатку 2 зазначеної вище тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагає надати документ на підтвердження наявності в учасника станції технічного обслуговування (з урахуванням всіх вимог Замовника) на відстані не більше 10 км. від адреси: м. Київ, вул. Якутська, 6а (автотранспортна дільниця). При цьому, замовник не обґрунтовує вимогу щодо встановлення відстані в 10 км. Від адреси м. Київ, вул. Якутська, 6а.
Тобто, фактично, тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію між учасниками і є дискримінаційними по відношенню до суб’єктів господарювання, що суперечить імперативній нормі Закону, а саме – ч. 4 статті 22 Закону, яка прямо вказує замовнику, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевказаного, та керуючись ст. 18, 22, Закону просимо:
Добровільно усунути вимогу, яка обмежує конкуренцію між учасниками і є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, а саме прибрати з Додатку 2 тендерної документації вимогу наступного змісту: «6) станції технічного обслуговування (з урахуванням всіх вимог Замовника) на відстані не більше 10 км. від адреси: м. Київ, вул. Якутська, 6а (автотранспортна дільниця)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Шановний учаснику, зазначена Вами вимога щодо усунення з кваліфікаційного критерію відстані від станції технічного обслуговування до транспортної дільниці, не вбачається доцільною. Нявність такої вимоги до учасників є незмінною протягом тривалого часу та обумовлена економічним чинником. З метою зменшення експлуатаційних та фінансових витрат, пов’язаних з пересуванням транспортних засобів, а також для забезпечення можливості отримання відповідних послуг в максимально оперативному режимі, Замовником було встановлено допустиму відстань від транспортної дільниці до станції технічного обслуговування.
Варто наголосити, що такий кваліфікаційний критерій не є дискримінаційним, в тому числі й через відсутність вимоги щодо розташування станції технічного обслуговування в межах конкретної адміністративно-територіальної одиниці та, разом з тим, на встановленій відстані знаходиться достатня кількість потенційних учасників.
Шановний учаснику, зазначена Вами вимога щодо усунення з кваліфікаційного критерію відстані від станції технічного обслуговування до транспортної дільниці, не вбачається доцільною. Нявність такої вимоги до учасників є незмінною протягом тривалого часу та обумовлена економічним чинником. З метою зменшення експлуатаційних та фінансових витрат, пов’язаних з пересуванням транспортних засобів, а також для забезпечення можливості отримання відповідних послуг в максимально оперативному режимі, Замовником було встановлено допустиму відстань від транспортної дільниці до станції технічного обслуговування.
Варто наголосити, що такий кваліфікаційний критерій не є дискримінаційним, в тому числі й через відсутність вимоги щодо розташування станції технічного обслуговування в межах конкретної адміністративно-територіальної одиниці та, разом з тим, на встановленій відстані знаходиться достатня кількість потенційних учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ #43269090 |
Переможець |
3 299 990,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2021 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 11:34
|
Договір № 327 від 30.06.2020.pdf | укладений |
01 липня 2020 11:33
|