Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо, бензин А-92, А-95 - талони
Очікувана вартість
3 890 000,00 UAH
UA-2020-05-27-001398-a 90fd91b322a74891b055971f1ec17e2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушка Михайло Васильович

+380445152569 sheudecn@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Контактна особа: Галушка Михайло Васильович
+380445152569
sheudecn@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 15:04
Очікувана вартість: 3 890 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 літр
Дизельне паливо талони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м.Київ, Заправка автомобілів замовника в межах м.Київ по обліковим карткам (талонам) та по всій території України, крім тимчасово окупованих територій, м.Київ, Заправка автомобілів замовника в межах м.Київ по обліковим карткам (талонам) та по всій території України, крім тимчасово окупованих територій
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
40000 літр
Бензин А-95 талони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м.Київ, Заправка автомобілів замовника в межах м.Київ по обліковим карткам (талонам) та по всій території України, крім тимчасово окупованих територій, м.Київ, Заправка автомобілів замовника в межах м.Київ по обліковим карткам (талонам) та по всій території України, крім тимчасово окупованих територій
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
35000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м.Київ, Заправка автомобілів замовника в межах м.Київ по обліковим карткам (талонам) та по всій території України, крім тимчасово окупованих територій, м.Київ, Заправка автомобілів замовника в межах м.Київ по обліковим карткам (талонам) та по всій території України, крім тимчасово окупованих територій
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 12:37
зміни від 11.06.2020.docx
11 червня 2020 12:37
Тендерна документація зі змінами 04.06.20р..docx
04 червня 2020 14:50
зміни від 04.06.2020 р..docx
27 травня 2020 15:13
Проєкт договору.docx
11 червня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 12:37
зміни від 11.06.2020.docx
11 червня 2020 12:37
Тендерна документація зі змінами 04.06.20р..docx
04 червня 2020 14:50
Тендерна документація зі змінами 04.06.20р..docx
27 травня 2020 15:13
Тендерна документація.docx
04 червня 2020 14:50
зміни від 04.06.2020 р..docx
27 травня 2020 15:13
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-001398-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 17 липня 2020 13:49
Вимога
Рішенням тендерного комітету КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району м.Києва", що оформлене Протоколом №58/20 від 10.07.2020р., опублікованим 10.07.2020р., відхилено пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП» у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації.
Вважаємо зазначене рішення замовника таким, що прийнято з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з наступним.
По-перше, відповідно до п.1.1 Протоколу №58/20 від 10.07.2020р., підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» стало невиконання останнім вимог п.2 Додатку №1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме – «у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» наявні копії трудових книжок, однак документ не цілісний, що не відповідає вимогам тендерної документації».
Згідно пункту 2 Протоколу №58/20 від 10.07.2020р. головою тендерного комітету зазначено про недоцільність надання ТОВ «МАНГО-ГРУП» вимог про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки ці невідповідності не стосуються інформації та/або документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, та/або право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, відповідно до п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з кваліфікаційних критеріїв, який може установлювати замовник, є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім того, вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження трудових відносин сканованих копій трудової книжки та наказу про призначення на роботу, копії трудового договору, міститься у пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №2 до тендерної документації, що має назву «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям».
Тобто, вимога про надання копій трудових книжок працівників учасника належить саме до кваліфікаційного критерію, передбаченого п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Проте, замовник повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що були подані ТОВ «МАНГО-ГРУП» у його тендерній пропозиції, зокрема, щодо надання копій усіх сторінок трудових книжок його працівників, в електронній системі закупівель не розміщував, чим грубо порушив вимоги ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
У той же час протоколом №61/2 від 14.07.2020р. у зв’язку з виявленням у тендерній пропозиції ТОВ «ОЛІС ОІЛ» недоліків, які є абсолютно ідентичними недолікам, які мали місце у тендерній пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» («у складі тендерної пропозиції наявні копії трудових книжок, однак документ не цілісний, що не відповідає вимогам тендерної документації»), замовник вирішив розмістити та розмістив повідомлення про їх усунення цим учасником відповідно до ч.16 ст.29 та ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, що зазначеними діями замовник грубо порушив вимоги ч. 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», він також порушив принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з тих підстав, що ТОВ «МАНГО-ГРУП» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», є грубим порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також прав та інтересів ТОВ «МАНГО-ГРУП».
По-друге, відповідно до п.1.2 Протоколу №58/20 від 10.07.2020р., підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» стало, нібито, невиконання останнім вимог п.1.5 Додатку №3 до Тендерної документації, а саме – «у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» надає Договір суборенди №7-суб від 01.08.2019р. та довідки №10/06/20-28 про місцезнаходження АЗС за адресою – вул. Братиславська, 48-б, де відповідно до договору власником АЗС зазначено ФОП Кулик С.П. Таким чином, не надавши документи, що наведені в п.1.5 Додатку №3 ТД – ТП не відповідає вимогам тендерної документації».
Так, другим реченням пункту 1.5 Додатку №3 до Тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції учасник надає копію ліцензії на роздрібну торгівлю пальним власника АЗС/АЗК, що зазначена Учасником у відповідній довідці, а у разі її відсутності – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (за довільною формою) про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», роздрібна торгівля пальним – це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Місце роздрібної торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Згідно статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами або пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
З вищевказаного вбачається, що ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним отримуються тими особами, які використовують належні їм на праві власності чи праві користування споруди та/або обладнання та/або ємності для здійснення роздрібної торгівлі пальним у цьому конкретному місці (за певною адресою розташування АЗС).
Власники або користувачі будівель АЗС, якщо вони безпосередньо не здійснюють господарську діяльність з роздрібної торгівлі пальним у належних їм на праві власності чи користування АЗС, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним отримувати не повинні та не можуть.
У складі тендерної документації ТОВ «МАНГО-ГРУП» був наданий файл з назвою «Договір оренди АЗС», який містить копію Договору суборенди №7-суб від 01.08.2019р., укладеного між ФОП Кулик С.П. (орендар) та ТОВ «МАНГО-ГРУП» (суборендар), з якого вбачається, що АЗС за адресою: м.Київ, вул.Братиславська, 48-Б передана в суборенду ТОВ «МАНГО-ГРУП» на строк з 01.08.2019р. по 29.07.2022р.
Також у складі тендерної документації ТОВ «МАНГО-ГРУП» був наданий архівний файл з назвою «Ліцензії», який містить копію ліцензії на право роздрібної торгівлі №26520314201900293 від 23.08.2019р., виданої ТОВ «МАНГО-ГРУП» на право останнього здійснювати роздрібну торгівлю пальним за адресою: м.Київ, вул.Братиславська, 48-Б.
Тобто, враховуючи, що АЗС за адресою: м.Київ, вул.Братиславська, 48-Б перебуває в користуванні у ТОВ «МАНГО-ГРУП» та саме ТОВ «МАНГО-ГРУП» здійснює діяльність з роздрібної торгівлі пальним за вказаною адресою, тому ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним на ім’я власника цієї АЗС чи її орендаря – ФОП Кулик С.П. отримуватися не повинна та не може.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, ТОВ «МАНГО-ГРУП» у складі його тендерної документації було надано усі ті документи, які вимагалися тендерною документацією, тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з вищевказаної підстави є абсолютно неправомірним.
Згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.31, ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом №58/20 від 10.07.2020р., опублікованим 10.07.2020р., рішення про визнання переможцем ТОВ «ОЛІС ОІЛ», оформлене Протоколом №62/20 від 15.07.2020р., опублікованим 15.07.2020р., та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-27-001398-a і направити йому повідомлення про намір укласти договір.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 13:48
Входячи з викладеного у відповіді, що завантажена до системи, вимога не підлягає задоволенню, а протокольне рішення №58/20 від 10.07.2020 року про відхилення пропозиції учасника ТОВ «МАНГО ГРУП» - без змін.

Документи

21 липня 2020 13:48
Відповідь на скаргу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000094 ● fbd15986243d4dafb80c0ee78d67631b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.07.2020 № 203

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-05-27-001398-a 17.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" 3 123 300,00
UAH з ПДВ
3 084 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 3 411 300,00
UAH з ПДВ
3 101 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 3 888 000,00
UAH з ПДВ
3 102 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" 3 883 800,00
UAH з ПДВ
3 883 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 11:54
Електронний підпис
26 червня 2020 11:53
Протоколи випробувань.rar
26 червня 2020 11:53
МТБ.pdf
26 червня 2020 11:53
Ліцензія Мазур.pdf
26 червня 2020 11:53
Ліцензія Барінова.pdf
26 червня 2020 11:53
Договір Мазур.pdf
26 червня 2020 11:53
Договір Барінова.pdf
26 червня 2020 11:53
Довідка протокол.pdf
26 червня 2020 11:53
Довідка бензовози.pdf
18 червня 2020 15:56
Електронний підпис
18 червня 2020 15:55
ЮСА оригінал.pdf
18 червня 2020 15:55
Пропозиція.pdf
18 червня 2020 15:55
ЮСА копія.pdf
18 червня 2020 15:55
Формальні помилки.pdf
18 червня 2020 15:55
Уповноважені особи.pdf
18 червня 2020 15:55
Тех вимоги.pdf
18 червня 2020 15:55
Субпідрядник.pdf
18 червня 2020 15:55
Статут.pdf
18 червня 2020 15:55
Ст.17.pdf
18 червня 2020 15:55
Система оподаткування.pdf
18 червня 2020 15:55
Санкції.pdf
18 червня 2020 15:55
Протоколи випробувань.rar
18 червня 2020 15:55
Протокол випробувань.pdf
18 червня 2020 15:55
Протокол 1.pdf
18 червня 2020 15:55
Працівники.pdf
18 червня 2020 15:55
Печатка.pdf
18 червня 2020 15:55
Персональні данні.pdf
18 червня 2020 15:55
Опис до Статуту.pdf
18 червня 2020 15:55
Наказ.pdf
18 червня 2020 15:55
Наказ №1 факсиміле.pdf
18 червня 2020 15:55
Ліцензія.pdf
18 червня 2020 15:55
Ліцензія Інтер Лайт.pdf
18 червня 2020 15:55
Листи та довідки ч.2.pdf
18 червня 2020 15:55
Листи Белнафтогаз.rar
18 червня 2020 15:55
Лист Інтер ЛАйт.pdf
18 червня 2020 15:55
Копія трудова.pdf
18 червня 2020 15:55
копія Статута.pdf
18 червня 2020 15:55
копія протокол+наказ.pdf
18 червня 2020 15:55
копія Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2020 15:55
Копія витяг ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 15:55
код доступу Мінюст.pdf
18 червня 2020 15:55
ІнтерЛайт копія.pdf
18 червня 2020 15:55
зразки.pdf
18 червня 2020 15:55
Зразки талонів.pdf.zip
18 червня 2020 15:55
Зразки талонів.pdf.p7s
18 червня 2020 15:55
Зразки талонів.pdf
18 червня 2020 15:55
Згода всі умови.pdf
18 червня 2020 15:55
Договір Утилізація.pdf
18 червня 2020 15:55
Договір бензовоз.pdf
18 червня 2020 15:55
Договір Белнфтогаз.pdf
18 червня 2020 15:55
Договір Белнефтегаз.pdf
18 червня 2020 15:55
Договір + згода.pdf
18 червня 2020 15:55
Довідки та листи.pdf
18 червня 2020 15:55
Довідка ФОП.pdf
18 червня 2020 15:55
Довідка об_єднання.pdf
18 червня 2020 15:55
Довідка бензовози.pdf
18 червня 2020 15:55
Відомості.pdf
18 червня 2020 15:55
Відомості ЄДРОПУ.pdf
18 червня 2020 15:55
Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2020 15:55
Белнафтогаз копія.pdf
18 червня 2020 15:55
БГ.rar
18 червня 2020 15:55
Атестат акредитації.pdf
18 червня 2020 15:55
Аналогічні договори.pdf
18 червня 2020 15:55
Аналогіч.договір.rar
18 червня 2020 15:55
10ХЦ.pdf
18 червня 2020 15:55
10 ХЦ копія.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 12:17
Електронний підпис
18 червня 2020 12:15
Протоколи випробувань.7z
18 червня 2020 12:15
Пропозиція.pdf
18 червня 2020 12:15
Проекти договорів.pdf
18 червня 2020 12:15
Мережа АЗС .pdf
18 червня 2020 12:15
Ліцензії.7z
18 червня 2020 12:15
Лист щодо ліцензій.pdf
18 червня 2020 12:15
Копія Статуту.pdf
18 червня 2020 12:15
Копія витягу ПДВ.pdf
18 червня 2020 12:15
Зразки талонів.7z
18 червня 2020 12:15
Заява.pdf
18 червня 2020 12:15
Документи утилізація.7z
18 червня 2020 12:15
Документи працівники.7z
18 червня 2020 12:15
Договір оренди АЗС.pdf
18 червня 2020 12:15
Договір з партнером.pdf
18 червня 2020 12:15
Договір з партнером 4.pdf
18 червня 2020 12:15
Договір з партнером 3.pdf
18 червня 2020 12:15
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

18 червня 2020 09:10
Електронний підпис
18 червня 2020 08:36
Лист пояснення.pdf
18 червня 2020 08:36
Чисті активи.pdf
18 червня 2020 08:36
ТТР-Д-880 САН ОЙЛ талон.pdf
18 червня 2020 08:36
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 08:36
Статут, протокол,описи.pdf
18 червня 2020 08:36
ст.17 1.pdf
18 червня 2020 08:36
ст 17.pdf
18 червня 2020 08:36
Санкції.pdf
18 червня 2020 08:36
Пояснення.pdf
18 червня 2020 08:36
Паспорт Бойчук В.В..pdf
18 червня 2020 08:36
оригінал 35-д-869.zip
18 червня 2020 08:36
ориг 785.zip
18 червня 2020 08:36
Накази.pdf
18 червня 2020 08:36
Митні декларації.pdf
18 червня 2020 08:36
Митна декларація 95.pdf
18 червня 2020 08:36
Ліцензія.pdf
18 червня 2020 08:36
Лист-згода персон.pdf
18 червня 2020 08:36
Лист згода п5 р 6.pdf
18 червня 2020 08:36
Лист згода 30 %.pdf
18 червня 2020 08:36
Лист еколог безпека.pdf
18 червня 2020 08:36
Лист витрати.pdf
18 червня 2020 08:36
Заява.pdf
18 червня 2020 08:36
Додаток 3.pdf
18 червня 2020 08:36
Договір ТТР-Д-842+ДУ 1-3.pdf
18 червня 2020 08:36
Договір ТТР-Д-792 Манго.pdf
18 червня 2020 08:36
Договір забезпечення.pdf
18 червня 2020 08:36
Договір ULTRA.pdf
18 червня 2020 08:36
Договір №ТТР-Д-1499.pdf
18 червня 2020 08:36
Довідка працівники.pdf
18 червня 2020 08:36
Довідка МТБ.pdf
18 червня 2020 08:36
Довідка емітент.pdf
18 червня 2020 08:36
Довідка досвід.pdf
18 червня 2020 08:36
Гарантійний лист АЗС.pdf
18 червня 2020 08:36
Гарантійний лист авто.pdf
18 червня 2020 08:36
Гарант лист якість.pdf
18 червня 2020 08:36
Відповідність ДСТУ.pdf
18 червня 2020 08:36
Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 08:36
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
18 червня 2020 08:36
Dovirenist_Savchenko.zip
18 червня 2020 08:36
Dovidka pro nazvu.zip
18 червня 2020 08:36
Bankivska Licenzia.zip
18 червня 2020 08:36
201826_19_39_202_77 800.zip

Публічні документи

22 липня 2020 14:14
Електронний підпис
22 липня 2020 11:10
Тендерна 17.07.pdf
22 липня 2020 11:10
МВС ЕЦП.p7s
22 липня 2020 11:10
ДПС ЕЦП.p7s
22 липня 2020 11:10
Довідка МВС.pdf
22 липня 2020 11:09
Довідка ДПС.pdf
22 липня 2020 11:09
д7.pdf
22 липня 2020 11:09
д6.pdf
22 липня 2020 11:09
д5.pdf
22 липня 2020 11:09
Д4.pdf
22 липня 2020 11:09
Д2.pdf
22 липня 2020 11:09
д1.pdf
15 липня 2020 14:42
Електронний підпис
15 липня 2020 14:34
Трудова Мікушин п.pdf
15 липня 2020 14:34
Трудова Іващук п.pdf
15 липня 2020 14:34
Трудова Пташник п.pdf
15 липня 2020 14:34
Трудова Вольтман п.pdf
14 липня 2020 19:52
Електронний підпис
14 липня 2020 17:27
Трудова Пташник.pdf
14 липня 2020 17:27
Трудова Мікушин.pdf
14 липня 2020 17:27
Трудова Іващук.pdf
14 липня 2020 17:27
Трудова Вольтман.pdf
18 червня 2020 13:07
Електронний підпис
17 червня 2020 14:25
Довідка АЗС Україна.pdf
16 червня 2020 11:24
Електронний підпис
15 червня 2020 15:53
Договір ТНТ + вн.pdf
11 червня 2020 12:32
Електронний підпис
11 червня 2020 12:29
Цінова ст-1.pdf
11 червня 2020 12:29
Цінова ст -2.pdf
11 червня 2020 12:29
Трудові.pdf
11 червня 2020 12:29
Статут.pdf
11 червня 2020 12:29
Протокол 33.pdf
11 червня 2020 12:29
Проект Договору 1.pdf
11 червня 2020 12:29
Паспорт Іващук.pdf
11 червня 2020 12:29
Наказ директор.pdf
11 червня 2020 12:29
МТБ.pdf
11 червня 2020 12:29
Львів.рн.pdf
11 червня 2020 12:29
Ліцензія.pdf
11 червня 2020 12:29
Ліцензія зберігання.pdf
11 червня 2020 12:29
Ліцензії перевезення.pdf
11 червня 2020 12:29
Лист відгук ТНТ.pdf
11 червня 2020 12:29
копії наказів та НН.pdf
11 червня 2020 12:29
Договір оренди офісу.pdf
11 червня 2020 12:29
Договір оренди бази.PDF
11 червня 2020 12:29
Договір завдатку.pdf
11 червня 2020 12:29
Договір Вог+пер АЗС.pdf
11 червня 2020 12:29
Дог пост Глуско талони.pdf
11 червня 2020 12:29
Дог Львівский НДЕЕКЦ.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка транспорт.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка працівники.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка оренда офісу.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка ліцензії.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка ліцензії АЗС.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка КЕП.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка договори.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка дог оренди.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка довкілля.pdf
11 червня 2020 12:29
Довідка АЗС ВОГ.pdf
11 червня 2020 12:29
Дов про тех хар.pdf
11 червня 2020 12:29
Дов про опис.pdf
11 червня 2020 12:29
Дов досвід.pdf
11 червня 2020 12:29
Дов досв Прозорро.pdf
11 червня 2020 12:29
відкриті рах..pdf
11 червня 2020 12:29
Витяг.pdf
11 червня 2020 12:29
Витяг ПДВ.pdf
11 червня 2020 12:29
Витяг акциз.pdf
11 червня 2020 12:29
Баланс 2019р.pdf
11 червня 2020 12:29
Рейтинг_Скан.pdf
11 червня 2020 12:29
Рейтинг.zip
11 червня 2020 12:29
Ліцензія_скан.pdf
11 червня 2020 12:29
Лiцензiя.zip
11 червня 2020 12:29
Довіреність_скан.pdf
11 червня 2020 12:29
Довiренiсть_Рижий.zip
11 червня 2020 12:29
Гарантия_3527.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ"

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВ "ОЛІС ОІЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ"
#23722888
Відхилено 3 084 300,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:20
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Відхилено 3 101 100,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:12
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
Відхилено 3 102 600,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:11
ТОВ "ОЛІС ОІЛ"
#40813124
Переможець 3 883 800,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 15:26

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до протокольного рішення № 55/1 від 24 червня 2020 року 1. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання умов п.1.6 додатку 3 Надати:- нотаріально завірена копія ліцензії на надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом На виконання умов п.1.9 додатку 3 Надати: копію протоколів випробувань дизельного палива, що пропонується до постачання, що підтверджує якість такого товару. Голова тендерного комітету ____ підпис_________ С.В. Аршинов

Документи

02 липня 2020 15:45
Електронний підпис
02 липня 2020 15:42
Протокол розгляду

Документи

14 липня 2020 15:10
Електронний підпис
14 липня 2020 15:08
Протокольне рішення

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. На виконання умов п.2 додатку 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Учасник надає в складі тендерної пропозиції на підтвердження трудових відносин скановані копії трудової книжки та наказу про призначення на роботу, копії трудового договору» У складі тендерної пропозиції наявні копії трудових книжок, однак документ не цілісний, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відсутні відомості/документи: - скановані копії трудових книжок в кількості відповідно до наведених даних про працівників. Надати: скановані копії трудових книжок в кількості відповідно до наведених даних про працівників.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛІС ОІЛ"
#40813124
3 883 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 13:50
Договір 123-08-20в.pdf укладений
03 серпня 2020 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 883 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 647 300,00 UAH)