Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04590234 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29 |
Контактна особа: |
Галушка Михайло Васильович +380445152569 sheudecn@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 15:04 |
Очікувана вартість: | 3 890 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 12:37 |
зміни від 11.06.2020.docx | |
11 червня 2020 12:37 |
Тендерна документація зі змінами 04.06.20р..docx | |
04 червня 2020 14:50 |
зміни від 04.06.2020 р..docx | |
27 травня 2020 15:13 |
Проєкт договору.docx |
11 червня 2020 12:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 червня 2020 12:37 |
зміни від 11.06.2020.docx
|
||||||
11 червня 2020 12:37 |
Тендерна документація зі змінами 04.06.20р..docx
|
||||||
04 червня 2020 14:50 |
зміни від 04.06.2020 р..docx
|
||||||
27 травня 2020 15:13 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо зазначене рішення замовника таким, що прийнято з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з наступним.
По-перше, відповідно до п.1.1 Протоколу №58/20 від 10.07.2020р., підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» стало невиконання останнім вимог п.2 Додатку №1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме – «у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» наявні копії трудових книжок, однак документ не цілісний, що не відповідає вимогам тендерної документації».
Згідно пункту 2 Протоколу №58/20 від 10.07.2020р. головою тендерного комітету зазначено про недоцільність надання ТОВ «МАНГО-ГРУП» вимог про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки ці невідповідності не стосуються інформації та/або документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, та/або право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, відповідно до п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з кваліфікаційних критеріїв, який може установлювати замовник, є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім того, вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження трудових відносин сканованих копій трудової книжки та наказу про призначення на роботу, копії трудового договору, міститься у пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №2 до тендерної документації, що має назву «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям».
Тобто, вимога про надання копій трудових книжок працівників учасника належить саме до кваліфікаційного критерію, передбаченого п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Проте, замовник повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що були подані ТОВ «МАНГО-ГРУП» у його тендерній пропозиції, зокрема, щодо надання копій усіх сторінок трудових книжок його працівників, в електронній системі закупівель не розміщував, чим грубо порушив вимоги ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
У той же час протоколом №61/2 від 14.07.2020р. у зв’язку з виявленням у тендерній пропозиції ТОВ «ОЛІС ОІЛ» недоліків, які є абсолютно ідентичними недолікам, які мали місце у тендерній пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» («у складі тендерної пропозиції наявні копії трудових книжок, однак документ не цілісний, що не відповідає вимогам тендерної документації»), замовник вирішив розмістити та розмістив повідомлення про їх усунення цим учасником відповідно до ч.16 ст.29 та ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, що зазначеними діями замовник грубо порушив вимоги ч. 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», він також порушив принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з тих підстав, що ТОВ «МАНГО-ГРУП» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», є грубим порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також прав та інтересів ТОВ «МАНГО-ГРУП».
По-друге, відповідно до п.1.2 Протоколу №58/20 від 10.07.2020р., підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» стало, нібито, невиконання останнім вимог п.1.5 Додатку №3 до Тендерної документації, а саме – «у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» надає Договір суборенди №7-суб від 01.08.2019р. та довідки №10/06/20-28 про місцезнаходження АЗС за адресою – вул. Братиславська, 48-б, де відповідно до договору власником АЗС зазначено ФОП Кулик С.П. Таким чином, не надавши документи, що наведені в п.1.5 Додатку №3 ТД – ТП не відповідає вимогам тендерної документації».
Так, другим реченням пункту 1.5 Додатку №3 до Тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції учасник надає копію ліцензії на роздрібну торгівлю пальним власника АЗС/АЗК, що зазначена Учасником у відповідній довідці, а у разі її відсутності – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (за довільною формою) про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», роздрібна торгівля пальним – це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Місце роздрібної торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Згідно статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами або пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
З вищевказаного вбачається, що ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним отримуються тими особами, які використовують належні їм на праві власності чи праві користування споруди та/або обладнання та/або ємності для здійснення роздрібної торгівлі пальним у цьому конкретному місці (за певною адресою розташування АЗС).
Власники або користувачі будівель АЗС, якщо вони безпосередньо не здійснюють господарську діяльність з роздрібної торгівлі пальним у належних їм на праві власності чи користування АЗС, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним отримувати не повинні та не можуть.
У складі тендерної документації ТОВ «МАНГО-ГРУП» був наданий файл з назвою «Договір оренди АЗС», який містить копію Договору суборенди №7-суб від 01.08.2019р., укладеного між ФОП Кулик С.П. (орендар) та ТОВ «МАНГО-ГРУП» (суборендар), з якого вбачається, що АЗС за адресою: м.Київ, вул.Братиславська, 48-Б передана в суборенду ТОВ «МАНГО-ГРУП» на строк з 01.08.2019р. по 29.07.2022р.
Також у складі тендерної документації ТОВ «МАНГО-ГРУП» був наданий архівний файл з назвою «Ліцензії», який містить копію ліцензії на право роздрібної торгівлі №26520314201900293 від 23.08.2019р., виданої ТОВ «МАНГО-ГРУП» на право останнього здійснювати роздрібну торгівлю пальним за адресою: м.Київ, вул.Братиславська, 48-Б.
Тобто, враховуючи, що АЗС за адресою: м.Київ, вул.Братиславська, 48-Б перебуває в користуванні у ТОВ «МАНГО-ГРУП» та саме ТОВ «МАНГО-ГРУП» здійснює діяльність з роздрібної торгівлі пальним за вказаною адресою, тому ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним на ім’я власника цієї АЗС чи її орендаря – ФОП Кулик С.П. отримуватися не повинна та не може.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, ТОВ «МАНГО-ГРУП» у складі його тендерної документації було надано усі ті документи, які вимагалися тендерною документацією, тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з вищевказаної підстави є абсолютно неправомірним.
Згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.31, ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом №58/20 від 10.07.2020р., опублікованим 10.07.2020р., рішення про визнання переможцем ТОВ «ОЛІС ОІЛ», оформлене Протоколом №62/20 від 15.07.2020р., опублікованим 15.07.2020р., та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-27-001398-a і направити йому повідомлення про намір укласти договір.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000094 ● fbd15986243d4dafb80c0ee78d67631b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-05-27-001398-a 17.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" |
3 123 300,00
UAH з ПДВ
|
3 084 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
3 411 300,00
UAH з ПДВ
|
3 101 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
3 888 000,00
UAH з ПДВ
|
3 102 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" |
3 883 800,00
UAH з ПДВ
|
3 883 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" #23722888 |
Відхилено |
3 084 300,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 15:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:20
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Відхилено |
3 101 100,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 14:12
|
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Відхилено |
3 102 600,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 15:11
|
|
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" #40813124 |
Переможець |
3 883 800,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 13:50
|
Договір 123-08-20в.pdf | укладений |
03 серпня 2020 13:49
|