Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання- за кодом CPV ДК 021:2015 - 30230000-0 (Багатофункціональні пристрої, монітори, диски CD-R, DVD-R)
Очікувана вартість
835 260,00 UAH
UA-2020-05-27-000715-c 848460c94d7f447e827468d5c2018f3f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:41
Очікувана вартість: 835 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 176,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Комп'ютерне обладнання- за кодом CPV ДК 021:2015 - 30230000-0 (Багатофункціональні пристрої, монітори, диски CD-R, DVD-R)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Комп'ютерне обладнання- за кодом CPV ДК 021:2015 - 30230000-0 (Багатофункціональні пристрої, монітори, диски CD-R, DVD-R)
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 617 од.

8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 835 260,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.06.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
617 од.
Комп'ютерне обладнання- за кодом CPV ДК 021:2015 - 30230000-0 (Багатофункціональні пристрої, монітори, диски CD-R, DVD-R)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 11:45
ТД (3).doc
27 травня 2020 11:45
Додаток 4 (3).doc
27 травня 2020 11:45
Додаток 5.doc
27 травня 2020 11:45
Додаток 2 (3).docx
27 травня 2020 11:45
Додаток 1 (3).docx
27 травня 2020 11:45
Додаток 3 (3).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 4 Тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2020 19:39
Дата відповіді: 04 червня 2020 15:01
Шановний замовник! просимо дати розяснення та внести відповідні зміни до ТД. Додаток 4 Тендерної документації "Загальні вимоги до предмету закупівлі" п.2.: "Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності запропонованого ним товару (крім дисків DVD-R, CD-R) вказаним технічним вимогам та характеристикам не гірше, ніж вказано у таблицях щодо даного предмету закупівлі, а саме: (оригінал або копію) інструкцію з експлуатації, або паспорту, або технічного опису, або офіційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару або іншу технічну документацію або посилання на сайт виробника українською або російською або англійською мовою." та Додаток 4 Тендерної документації "Загальні вимоги до предмету закупівлі" п.3.: "Товар, крім дисків DVD-R, CD-R повинен мати документи, що підтверджують якість товару, згідно чинного законодавства України (сертифікати на систему управління якістю та/або декларації, або протоколи, або інший документ про відповідність продукції вимогам Технічних регламентів з електромагнітної сумісності та/або безпеки низьковольтного електричного обладнання, або інший документ, тощо)". ПИТАННЯ: чи потрібно надавати підтвердження на окремі частини комплектів, такі як кабель живлення, контейнери з чорнилами, HDMI кабель,USB-кабель,касети для А4,А3 документів , тонер-картридж, стандартний п'єдестал сумісний з запропонованою моделлю БФП ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Умовами додатку 4 Тендерної документації вимагається надання документального підтвердження відповідності та якості на товар, що є предметом закупівлі. Надання окремих документів на його складові не вимагається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 567 534,00
UAH з ПДВ
567 534,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 668 259,00
UAH з ПДВ
668 259,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА 710 528,00
UAH з ПДВ
697 999,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 728 008,62
UAH з ПДВ
702 130,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 749 700,00
UAH з ПДВ
709 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 736 704,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 778 804,98
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 833 031,00
UAH з ПДВ
833 031,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 15:37
Електронний підпис
12 червня 2020 15:34
11_Інші документи_.pdf
12 червня 2020 15:34
5_Копія Статуту_.pdf
12 червня 2020 15:34
7_Проект договору_.pdf
12 червня 2020 15:34
15_Монітор_243v7qdab_00_у.pdf.p7s
12 червня 2020 15:34
13_Монітор Dell U2719D_у.pdf.p7s
12 червня 2020 15:34
14_Canon iR2630i_у.pdf.p7s
12 червня 2020 15:34
15_Монітор_243v7qdab_00_р.pdf
12 червня 2020 15:34
15_Монітор_243v7qdab_00_у.pdf.p7s
12 червня 2020 15:34
14_Canon iR2630i_р.pdf
12 червня 2020 15:34
15_Монітор_243v7qdab_00_у.pdf
12 червня 2020 15:34
13_Монітор Dell U2719D_у.pdf.p7s
12 червня 2020 15:34
13_Монітор Dell U2719D_у.pdf
12 червня 2020 15:34
14_Canon iR2630i_у.pdf.p7s
12 червня 2020 15:34
14_Canon iR2630i_у.pdf
12 червня 2020 15:34
13_Монітор Dell U2719D_р.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 17:59
Електронний підпис
12 червня 2020 17:59
Установчі Документи.pdf
12 червня 2020 17:59
Серт.pdf
12 червня 2020 17:59
Документи з Довідками.pdf
12 червня 2020 17:59
Додаток 4.docx.pdf
12 червня 2020 17:58
Додаток 3.pdf
12 червня 2020 17:58
Додаток 2.pdf
12 червня 2020 17:58
Додаток 1.docx.pdf
12 червня 2020 17:58
Гарантійний лист 2.pdf
12 червня 2020 17:58
Гарантійний лист 1.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 12:04
Електронний підпис
11 червня 2020 11:17
пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 12:36
Електронний підпис
12 червня 2020 12:18
Додаток 1.pdf.zip
12 червня 2020 12:18
HP LJ Pro M428dw.rar
12 червня 2020 12:18
Epson L5190.rar
12 червня 2020 12:18
Dell.rar
12 червня 2020 12:18
Canon iR2630i.rar
12 червня 2020 12:18
Сканер А4 Epson WorkForce DS-780N.rar
12 червня 2020 12:18
Монiтор Asus VP249HR.rar
12 червня 2020 12:18
Додаток 4.pdf.zip
12 червня 2020 12:18
ч.2 ст.17.pdf.zip
12 червня 2020 12:17
п.6 ч.1 ст.17.pdf.zip
12 червня 2020 12:17
п.13 ч.1 ст.17.pdf.zip
12 червня 2020 12:17
п.12 ч.1 ст.17.pdf.zip
12 червня 2020 12:17
Копія статуту.pdf
12 червня 2020 12:17
Довідка мат-тех база.pdf.zip

Публічні документи

12 червня 2020 15:43
Електронний підпис
12 червня 2020 15:42
Про ліцензування.pdf
12 червня 2020 15:42
Довідка_ст. 17.pdf
12 червня 2020 15:42
Гарантійний лист.pdf
12 червня 2020 15:42
Довідка_ ст.17.pdf
12 червня 2020 15:42
ТЕХНІЧНІ.pdf
12 червня 2020 15:42
Згода з договором.pdf
12 червня 2020 15:42
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 червня 2020 15:42
Лист _ згода.pdf
12 червня 2020 15:42
ВПО.pdf
12 червня 2020 15:42
Довідка про санкції.pdf
12 червня 2020 15:42
ДОВІДКА_ПІДПИС.pdf
12 червня 2020 15:42
Витяг з ЄДР.pdf
12 червня 2020 15:42
Гарантійний лист1.pdf
12 червня 2020 15:42
Довідка_мат.техн.база.pdf
12 червня 2020 15:42
Витяг розширений.pdf
12 червня 2020 15:42
Довідка.pdf
12 червня 2020 15:42
Лист-гарантія.pdf
12 червня 2020 15:42
Технічна частина.zip
12 червня 2020 15:42
Довідка_ без печатки.pdf
12 червня 2020 15:42
ІНН.pdf
12 червня 2020 15:42
Паспорт.pdf
12 червня 2020 15:42
Д О В І Р Е Н І С Т Ь .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Очікує рішення 567 534,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 13:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 14:29

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей - в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо технологій, необхідних для виконання договору; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідних для виконання договору - Додаток 2 Тендерної пропозиції; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідне для виконання договору

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 червня 2020 15:45
Кінець періоду оскарження: 03 липня 2020 00:00
Дата відміни: 03 липня 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити торги на підставі ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
22 червня 2020 15:45
Електронний підпис
22 червня 2020 15:45
Протокол відміни.docx