Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка робочого проекту "Реконструкція з добудовою відділення екстреної медичної допомоги КНП "Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради"
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2020-05-27-000281-a 10ed03c20a1e42b08adfde5afb199527
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зобків Ніна Степанівна

+380950612795 prozorrocmkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114
Контактна особа: Зобків Ніна Степанівна
+380950612795
prozorrocmkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 13:35
Очікувана вартість: 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Критерії: ціна - питома вага 100%. Мова закупівлі українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
розробка робочого проекту "Реконструкція з добудовою відділення екстреної медичної допомоги КНП "Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 10:10
витяг з т.п..pdf
27 травня 2020 10:02
Проект договору.docx
27 травня 2020 10:02
Вимоги до предмета закупівлі.docx
28 травня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 10:10
витяг з т.п..pdf
27 травня 2020 10:02
Проект договору.docx
27 травня 2020 10:02
Вимоги до предмета закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

експертиза
Дата подання: 27 травня 2020 11:10
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:55
Хто виступає замовником та оплачує експертизу ПКД?
Відповідь: експертиза покладається на генерального проектувальника
наслідки
Дата подання: 27 травня 2020 11:35
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:54
Чи є об'єкт реконструкції пам'яткою архітектури, та чи не знаходиться будівля в зоні архітектурних пам'яток?
Відповідь: даний об'єкт не є пам'яткою архітектури
Обсяги
Дата подання: 27 травня 2020 13:49
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:36
1. На які дані повинен опиратись проектант стосовно обсягів будівельних робіт? 2. Додайте до тендерної документації копію інвентарної справи. 3. Конкретизуйте обсяги робіт
Відповідь: запитану документацію долучено
Обсяги робіт
Дата подання: 28 травня 2020 10:01
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:52
Вкажіть площі обєкту, що реконструюється і добудовується
Відповідь: площа реконструкції - 418 м2;
орієнтовна площа добудови- 250 м2
Експертиза по проекту
Дата подання: 01 червня 2020 10:17
Чи входить вартість експертизи в розробку робочого проекту
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-000281-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 27 травня 2020 11:09
яка форма цінової пропозиції?
просимо надати форму цінової пропозиції та належним чином оформлений перелік кваліфікаційних вимог до учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 15:56
Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає обов'язок замовника розробляти форму цінової пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000281-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 27 травня 2020 11:27
термін виконання робіт нереальний
зазначений в п.7. "гарантійний лист про виготовлення проектно-кошторисної документації в термін до 15 календарних днів" абсолютно не реальний !!! а тому вважаємо що строк дискримінаційний, який порушує права інших учасників. Є підстави вважати що тендер зроблений під когось свого карманного учасника. Що в свою чергу є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" та є ознакою корупційних дій. Реальний термін розробки та погодження ПКД становить 60-90 р.д. Дуже просимо внести зміни у і вказати реальний строк розробки та погодження ПКД. В разі відписки або ігнорування змушені будемо подавати скаргу в АМКУ. Нагадуємо, що згідно закону на керівника Замовника який допустив складання тендерної документації із порушеннями (дискримінаційні вимоги) передбачено штрафні санкції. https://infobox.prozorro.org/articles/shtrafi-v-prozorro-vidpovidno-do-novoji-redakciji-zakonu
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 16:00
Виготовлення проектної документації станом на сьогоднішній день є нагальним, що пов'язано з необхідністю забезпечення медичного обслуговування населення. Таким чином дані роботи мають бути виконані в найкоротші терміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000281-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 27 травня 2020 11:31
технічне обстеження
просимо надати звіт із обстежень що передбачено п.4.1 ДБН А.2.2.3-2014, згідно якого не допускається розробка ПКД без інженерних вишукувань та інструментального обстеження об'єктів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2020 10:57
технічне обстеження буде надано переможцю закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000281-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 27 травня 2020 11:42
строк оплати
просимо внести зміни в п.2.2.1 і указати строк оплати не 60 к.д. а більш реальний а саме 10-15 к.д. Вказана фраза "у разі наявності фінансових призначень " підлягає питанню: якщо у вас немає фін призначень, або ви не знаєте чи вони будуть, то навіщо ви взагалі починаєте тендер?.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 16:06
Замовник не обмежений законодавством щодо встановлення строків оплати за договором. Проведення розрахунків з контрагентом напряму залежить від наявності фінансових призначень.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000281-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 27 травня 2020 12:08
завдання на проектування
просимо надати затверджене Замовником завдання на проектування що передбачено п.4 Наказу Мінрегіону №45 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0651-11 по формі додатку "Б" ДБН А 2.2.3-2014. Виконання проектних робіт без завдання на проектування не можливе згідно ст.31 ЗУ №3038-17 "Про регулювання містобудівної діяльності".
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2020 10:59
дане завдання надаватиметься під час його підписання з переможцем закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000281-a.b6
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 27 травня 2020 12:10
містобудівні умови та обмеження
просимо надати містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, що передбачено п.4 Наказу Мінрегіону №45 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0651-11 по формі додатку "Б" ДБН А 2.2.3-2014. Виконання проектних робіт без необхідних вихідних даних не можливе згідно ст.31 ЗУ №3038-17 "Про регулювання містобудівної діяльності".
Скасована
Дата: 27 травня 2020 12:13
Причина: технічна помилка по тексту
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000281-a.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 27 травня 2020 12:14
містобудівні умови та обмеження
просимо надати містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, що передбачено п.4 Наказу Мінрегіону №45 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0651-11 Виконання проектних робіт без необхідних вихідних даних не можливе згідно ст.31 ЗУ №3038-17 "Про регулювання містобудівної діяльності".
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2020 11:01
містобудівні умови надаватимуться переможцю торгів перед початком виконання проектних робіт
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000281-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 27 травня 2020 13:00
технічні умови
проектом передбачається побудова нових приміщень, що в свою чергу тягне за собою збільшення існуючих потужностей з електропостачання, теплопостачання, водопостачання та каналізації. Збільшення вказаних потужностей можливо лише після отримання технічних умов від відповідних служб міста. Отже, просимо надати технічні умови згідно вимог п.4. Наказу Мінрегіону №45 та ст. 31 ЗУ №3038-17.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2020 11:06
підключення здійснюватиметься до існуючих мереж за погодженням керівника замовника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000281-a.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 27 травня 2020 16:12
термін виконання робіт нереальний-2
нагальність у необхідності розробки проекту не є підставою для висування нереальних вимог до учасників які є дискримінанційними. це означає тільки те, що у вас є вже учасник який все розробив і вам необхідно лише законно все провернути. тому в разі відхилення вимоги щодо реальних строків однозначно буде скарга в АМКУ із послідючим накладанням штрафу на керівника замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 11:15
у випадку надання переможцем торгів обґрунтування неможливості виконання робіт у встановлені терміни, замовник допускає можливість перегляду зазначених строків; в той же час просимо взяти до уваги що потреба у проектних роботах є нагальною
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИВЕЖДІ ВЛАДІСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ 267 225,31
UAH з ПДВ
267 225,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКПРОЕКТ" 336 776,00
UAH з ПДВ
334 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 15:16
Електронний підпис
03 червня 2020 15:15
Виписка з ЄДРПОУ 001.gif
03 червня 2020 15:15
Сертифікат Плешинець.pdf
03 червня 2020 15:15
Проект договору.pdf
03 червня 2020 15:15
Диплом спеціал Цьока.png
03 червня 2020 15:15
Виписка з ЄДРПОУ.gif
03 червня 2020 15:05
Електронний підпис
03 червня 2020 15:04
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 15:04
Серт ярощук.jpg
03 червня 2020 15:04
Серт кириленко.jpg
03 червня 2020 15:04
Договор мукачево.pdf
03 червня 2020 15:04
Довідка матер-тех бази.jpg
03 червня 2020 15:04
Гарантійний лист.jpg

Публічні документи

03 червня 2020 16:42
Електронний підпис
03 червня 2020 16:38
Електронний підпис
03 червня 2020 15:18
Матеріальна база.pdf
03 червня 2020 15:18
Виписка.pdf
03 червня 2020 15:18
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 15:18
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИВЕЖДІ ВЛАДІСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИВЕЖДІ ВЛАДІСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ
#2723509797
Відхилено 267 225,31
UAH з ПДВ
04 червня 2020 16:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКПРОЕКТ"
#41850801
Переможець 334 726,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 16:19

Документи

04 червня 2020 16:12
Протокол

Документи

04 червня 2020 16:19
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКПРОЕКТ"
#41850801
334 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 16:19
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:18
Image_001.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:13
Договір укладений
09 червня 2020 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 4522
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 334 726,00
UAH