Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір ЛПФ 55-210-12 Super Lux (D); Папір А4/80г. «Sveto Copy»; Папка 2к.2,5см А-4 «Axent» син.;швидкозшивач пл.А-4 жест.з європерф.;Папка 4к. 3,5см «Axent/BM/Leo» син.;Олівець «Axent» НВ з гумкою; РК «Hiper Max Write» HO-335синя;Коректор 8мл. «Axent» ручка з мет.нак.;Ножиці 21см.; Гумка «K-I-N»; Ніж 18мм
Очікувана вартість
14 860,00 UAH
UA-2020-05-27-000092-c 7886cf6e9d664fc39421b2ce20c9af17
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Леонідівна Трофімова

0552318222 knp-19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ О.С.ЛУЧАНСЬКОГО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05396876
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул. Кримська, 138
Контактна особа: Таміла Леонідівна Трофімова
0552318222
knp-19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Протокол № 65 від 26 травня 2020р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
267 штуки
Папір ЛПФ 55-210-12 Super Lux (D); Папір А4/80г. «Sveto Copy»; Папка 2к.2,5см А-4 «Axent» син.;швидкозшивач пл.А-4 жест.з європерф.;Папка 4к. 3,5см «Axent/BM/Leo» син.;Олівець «Axent» НВ з гумкою; РК «Hiper Max Write» HO-335синя;Коректор 8мл. «Axent» ручка з мет.нак.;Ножиці 21см.; Гумка «K-I-N»; Ніж 18мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73005, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Кримська, 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

27 травня 2020 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство « ЛТ -Офіс»
#31917623
Переможець 14 860,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 09:19

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 09:21
звіт №901 ПП ЛТ-Офіс .pdf укладений
27 травня 2020 09:21
договір №901 ПП ЛТ-Офіс .pdf укладений
27 травня 2020 09:19