Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для початкових класів «Нової української школи»
Очікувана вартість
622 377,00 UAH
UA-2020-05-27-000016-b 1c7e7fb9516347ef8067e0864632af82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миколаєвич Мар'яна Михайлівна

+380323441341 vommrlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41064044
Місцезнаходження: 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3
Контактна особа: Миколаєвич Мар'яна Михайлівна
+380323441341
vommrlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 03:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 13:39
Очікувана вартість: 622 377,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 111,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18671.31 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
676 шт
Шкільні меблі для початкових класів «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Заклади освіти Мостиської міської ради Львівської області: ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 I-III ст.» – 81300, Львівська обл., м. Мостиська, вул. Міцкевича, 7; Філія «Липниківський ЗЗСО I-II ст.» ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 I-III ст.» – 81371, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Липники, вул. Шевченка,113; ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 I-III ст.» – 81300, Львівська обл., м. Мостиська, вул. Шевченка, 2; Філія «Годинівський ЗЗСО I-II ст. - ЗДО» ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 I-III ст.» – 81301, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Годині, вул. Івасюка, 46; Філія «Підлісецький ЗЗСО I-II ст. - ЗДО» ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 I-III ст.» – 81373, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Підліски, вул. Окружна, 1; Мостиський ЗЗСО № 3 I-III ст. – 81300, Львівська обл., м. Мостиська, вул. Сагайдачного, 9; ОЗ «Твіржанський ЗЗСО I-III ст. - ЗДО» – 81330, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Твіржа, вул. Центральна, 71; Філія «Хоросницький ЗЗСО I-II ст.» ОЗ «Твіржанський ЗЗСО I-III ст. - ЗДО» – 81333, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Хоросниця, вул. Центральна, 1; Арламівськоволянський ЗЗСО I-II ст. – 81315, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Арламівська Воля, вул. Березівка, 23; Берегівський НВК – 81334, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Берегове, вул. Миру, 113; Пнікутський НВК – 81362, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Пнікут, вул. Миру, 125; Раденицький НВК – 81372, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Раденичі, вул. Сонячна, 75; Стрілецький НВК – 81360, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Стрілецьке, вул. Зелена, 4; Буховицький ЗЗСО I ст. – 81362, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Буховичі, вул. Tарасівка, 1; Зарічанський ЗЗСО I ст. – 81335, Львівська обл., Мостиський р-н., с. Заріччя, вул. Лісова, 82/а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 15 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 03:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 03:36
2-ТД-Меблі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яворська Вікторія Мар'янівна 619 810,00
UAH з ПДВ
619 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 622 370,00
UAH з ПДВ
622 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 15:07
Електронний підпис
08 липня 2020 15:05
ч2 ст 17.pdf
08 липня 2020 15:05
п.12 ч1 ст17.pdf
06 липня 2020 15:17
Електронний підпис
11 червня 2020 17:28
Електронний підпис
11 червня 2020 17:26
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2020 17:26
техпаспорт 001.jpg
11 червня 2020 17:26
Технічна специфікація.pdf
11 червня 2020 17:26
Порівняльна таблиця.pdf
11 червня 2020 17:26
паспорт стілець.pdf
11 червня 2020 17:26
Довідка про мову.pdf
11 червня 2020 17:26
Довідка опис.pdf
11 червня 2020 17:26
договір перевезення.pdf
11 червня 2020 17:26
довідки 11 06 2020 18671_31грн.pdf
11 червня 2020 17:26
Довідка про транспорт.pdf
11 червня 2020 17:26
Витяг ЄДР Яворську В.М.pdf
11 червня 2020 17:26
авторизаційний лист.pdf
11 червня 2020 17:26
Garantiya_18 671_31.zip

Публічні документи

10 червня 2020 15:28
Електронний підпис
10 червня 2020 15:27
Пропозиція.pdf
10 червня 2020 15:27
Технічна специфікація.pdf
10 червня 2020 15:27
Статут.PDF
10 червня 2020 15:27
Опис.PDF
10 червня 2020 15:27
Лист-Відгук Сарни.pdf
10 червня 2020 15:27
Лист - Відгук Житомир.PDF
10 червня 2020 15:27
Захист довкілля.pdf
10 червня 2020 15:27
Відомості по статті 17.pdf
10 червня 2020 15:27
Відомості з ЄДР.PDF
10 червня 2020 15:27
Витяг з протоколу.pdf
10 червня 2020 15:27
Витяг ЄДРПОУ.PDF
10 червня 2020 15:27
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 15:27
Виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яворська Вікторія Мар'янівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Яворська Вікторія Мар'янівна
#3696204964
Переможець 619 810,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 14:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 13:08

Вимога про усунення невідповідностей

Учаснику відкритих торгів ФОП Яворська Вікторія Мар'янівна Львівська обл., Старосамбірський р-н, с. Спас, Україна, 82073 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Шкільні меблі для початкових класів «Нової української школи»)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-27-000016-b) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. перелік виявлених невідповідностей: - у поданій довідці про працівників відсутня інформація безпосередньо про працівників, які будуть залучатись до виконання договору та які мають необхідні знання та досвід. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «2.1. Довідка в довільній формі а про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору та які мають необхідні знання та досвід (сканований оригінал).». 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити в електронну систему) довідку в довільній формі, в якій зазначити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору та які мають необхідні знання та досвід (сканований оригінал). 06.07.2020 року

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Яворська Вікторія Мар'янівна
#3696204964
619 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 02:39
Договір укладений
28 липня 2020 00:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 619 810,00
UAH