Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво міні-футбольного майданчика Новоград-Волинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 художньо-естетичного профілю, вулиця Гетьмана Сагайдачного, 215, м. Новоград-Волинський Житомирської області
Очікувана вартість
1 311 624,00 UAH
UA-2020-05-26-007918-b 2de8701661c6485db8e913db72cc9a9e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Ковальчук

+380414124427 osvitanv1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143229
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 16
Контактна особа: Надія Ковальчук
+380414124427
osvitanv1@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:33
Очікувана вартість: 1 311 624,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 558,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво міні-футбольного майданчика Новоград-Волинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 художньо-естетичного профілю, вулиця Гетьмана Сагайдачного, 215, м. Новоград-Волинський Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, Гетьмана Сагайдачного, 215
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Для перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 1 робочого дня з дати укладення Договору, рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від суми обсягу робіт, які мають бути оплачені у відповідному році, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним планом виконання робіт поточного року. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 30 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:50
Оголошення.docx
26 травня 2020 16:50
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ" 1 012 183,20
UAH з ПДВ
1 012 183,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ" 1 270 705,00
UAH з ПДВ
1 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДІФАСТ" 1 300 899,25
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 13:12
Електронний підпис
04 червня 2020 13:11
Форма Пропозиції.pdf
04 червня 2020 13:11
Наказ про призначення.pdf
04 червня 2020 13:11
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 червня 2020 13:11
Ліцензія.pdf
04 червня 2020 13:11
Статут.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 17:20
Електронний підпис
05 червня 2020 17:18
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 17:18
Паспорт Федоренко ПМ.pdf
05 червня 2020 17:18
Наявність персоналу.pdf
05 червня 2020 17:18
Кошторисні документи.pdf
05 червня 2020 17:18
Акти виконаних робіт.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 14:49
Електронний підпис
05 червня 2020 14:46
Електронний підпис
05 червня 2020 14:44
Дог.з Техноізолбуд.pdf
05 червня 2020 14:44
Виписка з ЄДРПУО.pdf
05 червня 2020 14:44
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 14:44
Статут Хардіфаст.pdf
05 червня 2020 14:44
Описи реєстратора.pdf
05 червня 2020 14:44
Договірна ціна.pdf
05 червня 2020 14:44
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
05 червня 2020 14:44
Дефектний акт.pdf
05 червня 2020 14:44
Пояснювальна записка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи"

ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДІФАСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ"
#03580179
Переможець 1 012 183,20
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ"
#03580179
1 012 183,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:49
ДУ №3 до Договору №353-С від 19.06.2020р.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 09:01
д.у.№2 ЗОШ №100001.JPG зміни до договору
17 грудня 2020 09:01
д.у.№2 ЗОШ №10.JPG зміни до договору
17 грудня 2020 09:01
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 12:03
ДУ №1 до Довору №353 С (зміна реквізитів).pdf зміни до договору
25 червня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 10:16
Договір підряду №353-С.PDF укладений
23 червня 2020 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: № 353-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до Договору № 353-С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний план виконання робіт у новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 353-С
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Плану фінансування
Номер договору про закупівлю: № 353-С
Договір:
Номер додаткової угоди: д.у.№3 ЗОШ №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 012 183,20
UAH (в тому числі ПДВ 168 697,20 UAH)