Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей – інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській, 15 в м. Житомирі – улаштування футбольного поля зі штучним покриттям. ІІ черга." (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
6 624 450,00 UAH
UA-2020-05-26-007736-b 1497ea5ba66f4599bbe37a7b2e3ffdd4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:08
Очікувана вартість: 6 624 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 123,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33122 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей – інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській, 15 в м. Житомирі – улаштування футбольного поля зі штучним покриттям. ІІ черга."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, Коростишівській, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:37
Додаток 7 до тендерної документації.rar
26 травня 2020 16:37
Коростишівська.docx
26 травня 2020 16:36
Додаток 2 до тендерної документації.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ" 6 598 689,56
UAH з ПДВ
6 598 689,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 6 624 321,54
UAH з ПДВ
6 624 321,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 12:45
Електронний підпис
24 червня 2020 12:45
Dovidka_20162362760410149128.pdf.p7s
24 червня 2020 12:45
Dovidka_20162362760410149128.pdf
24 червня 2020 12:45
Довідка (3).zip
24 червня 2020 12:45
Довідка (2).zip
17 червня 2020 14:34
Електронний підпис
17 червня 2020 14:34
3.imd
10 червня 2020 22:51
Електронний підпис
10 червня 2020 22:51
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 22:50
Банківська гарантія.rar
10 червня 2020 22:50
3.imd

Публічні документи

10 червня 2020 16:34
Електронний підпис
10 червня 2020 16:33
81.imd
10 червня 2020 16:33
тендерна Л.pdf
10 червня 2020 16:33
реєстрЛ.pdf
10 червня 2020 16:33
Лист відгук.PDF
10 червня 2020 16:33
дцЛ.pdf
10 червня 2020 16:33
Довідка ст.17 ЗУ.PDF
10 червня 2020 16:33
довідка МТБ.pdf
10 червня 2020 16:33
довідка Л.pdf
10 червня 2020 16:33
7 Відсутність боргів.pdf
10 червня 2020 16:33
6Баланс 2019.pdf
10 червня 2020 16:33
6 Фінансовий звіт.PDF
10 червня 2020 16:33
6 Довідка про звіт.pdf
10 червня 2020 16:33
5 Довідка про досвід.pdf
10 червня 2020 16:33
5 Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 16:33
18 ПДВ Витяг.PDF
10 червня 2020 16:33
18 паспорт.pdf
10 червня 2020 16:33
18 Виписка ТПК 03 02 2020.pdf
10 червня 2020 16:33
15 Персональні дані.pdf
10 червня 2020 16:33
12 Ліцензії дозволи.pdf
10 червня 2020 16:33
10 наказ директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ"
#20419787
Переможець 6 598 689,56
UAH з ПДВ
19 червня 2020 18:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 17:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відсутні технічні паспорти на техніку, яка надається, а саме: асфальтоукладчик та спеціальний вантажний-С (поливо-мийна машина). Відсутній розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, а саме: н/причіп самоскид-Е, сідловий тягач –Е, вантажний-спеціалізований фургон малотонажний. (вимоги Додатку 6 до тендерної документації – Примітки: Обов’язково до даних відомостей Учасник зобов’язаний надати розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої техніки та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), та завірені копії технічних паспортів або інші реєстраційні документи (у разі якщо технічні паспорти не передбачено).). 2. Не чітка копія додаткової угоди №2 до договору від 01.09.2016р. №1/16. Копії актів КБ-2в, довідка КБ-3 не чіткі та мають накладення. (вимоги пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації – Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.). Сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи).

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ"
#20419787
6 598 689,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:27
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 18:21
1467-118-1_329_934.48.zip укладений
30 червня 2020 18:19
договір 44-20 від 30.06.2020.pdf укладений
30 червня 2020 18:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 44-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 589 560,58
UAH (в тому числі ПДВ 1 098 260,10 UAH)