Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» код 90510000-5 за ДК 021:2015 (послуги по розміщуванню будівельних відходів та відходів, які можуть бути прирівняні до будівельних, але виключно ІV класу небезпеки на полігоні філіями/ відокремленими підрозділами КП «Київпастранс» в 2020 році)
Очікувана вартість
490 200,00 UAH
UA-2020-05-26-006970-b d308cf84e9b2475f8fe80b30e9b06e53
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Квіткіна

+380442546680 tender@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Наталія Квіткіна
+380442546680
tender@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 13:24
Очікувана вартість: 490 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» код 90510000-5 за ДК 021:2015 (послуги по розміщуванню будівельних відходів та відходів, які можуть бути прирівняні до будівельних, але виключно ІV класу небезпеки на полігоні філіями/ відокремленими підрозділами КП «Київпастранс» в 2020 році)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, м.Київ, полігон захоронення будівельних відходів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює оплату Послуг шляхом оплати вартості Талонів на підставі накладної та гарантійного листа. Оплата здійснюється грошовими коштами на поточний рахунок Виконавця, вказаний в Договорі/рахунку на оплату, протягом 5 банківських днів з дати підписання накладної незалежно від заборгованості третіх осіб перед Замовником. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:55
Оголошення УО будівельні відходи.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-006970-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КСФ ТОВ "Рекультивація", Код ЄДРПОУ:33098488
Дата подання: 14 червня 2020 14:49
Оскарження результатів закупівлі
Відповідно до технічних вимог оголошення закупівлі обов'язковою умовою для виконавця є: Наявність у Виконавця матеріально-технічної бази (місця розміщення та захоронення безпечних відходів) для здійснення приймання будівельних відходів у відповідності з чинним законодавством України, а також учасник повинен надати документ, що підтверджує право володіння земельною ділянкою під полігон будівельних відходів або оренди.
Проте, в переможця закупівлі відсутнє місце для розміщення та захоронення будівельних відходів, а також ним не надано документ, що підтверджує право володіння земельною ділянкою саме під полігон будівельних відходів, оскільки з наданого договору 01/ІІ Т/2019 від 02 жовтня 2019 року на тимчасове користування місцем для зберігання рослинних відходів та будівельних відходів для переробки, вбачається, що ТОВ "Рестофікс" передало ТОВ "Навігатор-Київ ЛТД" у тимчасове платне користування місце для зберігання рослинних відходів та будівельних відходів для переробки, а не для їх розміщення та захоронення. Тобто, в переможця закупівлі відсутнє місце для розміщення та захоронення саме будівельних відходів, оскільки ним не надано будь-яких підтверджуючих документів. Надані переможцем закупівлі копії договорів на комплексне обслуговування у сфері поводження з небезпечними відходами та надання послуг із організації приймання і захоронення твердих побутових відходів не можуть братися до уваги, оскільки стосуються виключно небезпечних та твердих побутових відходів, а не будівельних відходів, які є предметом закупівлі.
Також, п. 1 (розділ І. Предмет Договору) договору 01102019-ОР від 01 жовтня 2019 року та п. 1.1. (розділ 1. Предмет Договору) договору 01/ІІ Т/2019 від 02 жовтня 2019 року на тимчасове користування місцем для зберігання рослинних відходів та будівельних відходів для переробки, які надані переможцем у складі своєї пропозиції, дають підстави вважати, що дані пункти містять фіктивні дані та наводять на міркування про їх підробку з огляду на наступне:
1. В п. 1 (розділ І. Предмет Договору) договору 01102019-ОР від 01 жовтня 2019 року та п. 1.1. (розділ 1. Предмет Договору) договору 01/ІІ Т/2019 від 02 жовтня 2019 року на тимчасове користування місцем для зберігання рослинних відходів та будівельних відходів для переробки, чітко прослідковується різниця у надрукованому шрифті по відношенню до всього тексту договорів;
2. У відкритих торгах на закупівлю послуг по утилізації будівельних відходів (талони на вивіз), які були оприлюднені 07 лютого 2020 року НАЦІОНАЛЬНИМ ТЕХНІЧНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003158-a, ТОВ "Навігатор-Київ ЛТД" у складі своєї пропозиції надавало документ: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (1), в якому міститься копія ідентичного договору 01102019-ОР від 01 жовтня 2019 року, окрім п. 1 (розділ І. Предмет Договору) договору 01102019-ОР від 01 жовтня 2019 року, який містить наступну редакцію: ТОВ "Рибне Господарство-База відпочинку "Крючок" надає, а ТОВ "Рестофікс" приймає в строкове платне користування земельну ділянку цільове призначення - для ведення особистого сільського господарства, яка знаходиться у селі Тарасівка. Площа земельної ділянки складає 6,268 га. В даному випадку договір 01102019-ОР від 01 жовтня 2019 року містить однаковий надрукований шрифт, що наводить міркування щодо його справжності. Тому, вбачається, що на даній земельній ділянці дозволяється вести тільки особисте сільське господарство, а не використовувати її, як місце для розміщення та захоронення будівельних відходів.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про особисте селянське господарство": "Особисте селянське господарство - це господарська діяльність, яка проводиться без створення юридичної особи фізичною особою індивідуально або особами, які перебувають у сімейних чи родинних відносинах і спільно проживають, з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків та надання послуг з використанням майна особистого селянського господарства, у тому числі й у сфері сільського зеленого туризму".
Також, у складі тендерної пропозиції за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003158-a ТОВ "Навігатор-Київ ЛТД було надано договір від 02 жовтня 2019 року, за яким ТОВ "Рестофікс" передало ТОВ "Навігатор-Київ ЛТД" у тимчасове платне користування місце для зберігання рослинних відходів та будівельних відходів для переробки. Однак, у вказаному договорі, а саме в. 1.2. вказано, що ТОВ "Навігатор-Київ ЛТД використовує надане місце за цільовим призначенням, тобто для ведення особистого сільського господарства, що забороняє не тільки використовувати дане місце для зберігання рослинних відходів та будівельних відходів для переробки, а й для розміщення та захоронення будівельних відходів;
3. Предметом договору 01102019-ОР від 01 жовтня 2019 року та договору 01/ІІ Т/2019 від 02 жовтня 2019 року на тимчасове користування місцем для зберігання рослинних відходів та будівельних відходів для переробки є земельна ділянка нібито з кадастровим номером 3222486600:04:004:5027. Однак, дана земельна ділянка з вказаним кадастровим номером відсутня у публічній кадастровій карті, що дає підстави вважати про відсутність існування даної земельної ділянки.
Крім цього, ТОВ "Навігатор-Київ ЛТД" повинен був надати завірені підписом та печаткою копії договору 01102019-ОР від 01 жовтня 2019 року та договору 01/ІІ Т/2019 від 02 жовтня 2019 року на тимчасове користування місцем для зберігання рослинних відходів та будівельних відходів для переробки, що відповідно не було зроблено, оскільки ним було надано відскановані нібито оригінали договорів.
Тому, враховуючи, що ТОВ "Навігатор-Київ ЛТД" не відповідає технічним вимогам оголошення, просимо Вас скасувати рішення про визначення ТОВ "Навігатор-Київ ЛТД" переможцем даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 13:32
Відсутність підстав для задоволення скарги у повному обсязі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР-КИЇВ ЛТД" 425 700,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Київспецтранс" 398 610,00
UAH з ПДВ
398 610,00
UAH з ПДВ
Документи
КСФ ТОВ "Рекультивація" 490 200,00
UAH з ПДВ
490 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 08:48
Довідка ліцензія.pdf
04 червня 2020 08:48
Довідка працівники.pdf
04 червня 2020 08:48
Технічна специфікація.pdf
04 червня 2020 08:48
Проект договору.pdf
04 червня 2020 08:48
Статут та Опис.pdf
04 червня 2020 08:48
свідоцтво_ПДВ.pdf
04 червня 2020 08:48
Виписка ЄДРЮОФОПГФ.pdf
04 червня 2020 08:48
Наказ.pdf
04 червня 2020 08:48
Наказ Булавіна А.М..pdf
04 червня 2020 08:48
довіреність 2020.pdf
04 червня 2020 08:48
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 09:06
Електронний підпис
03 червня 2020 09:05
Додаток5.pdf
03 червня 2020 09:05
Додаток4.pdf
03 червня 2020 09:05
Додаток2.pdf
03 червня 2020 09:05
Додаток2 продовження.pdf
03 червня 2020 09:05
Додаток1.pdf
03 червня 2020 09:05
Довідка по оплаті.pdf
03 червня 2020 09:05
Відповідь НКРЕП.pdf
03 червня 2020 09:05
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР-КИЇВ ЛТД"

ПрАТ "Київспецтранс"

КСФ ТОВ "Рекультивація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР-КИЇВ ЛТД"
#35454556
Переможець 390 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР-КИЇВ ЛТД"
#35454556
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:32
53.20-161 ДУ№2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:31
повідомлення ДУ 2 53.20-161 ТОВ Навігатор ч.6, ст.41.docx зміни до договору
22 грудня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 14:23
повідомлення ДУ1 53.20-161 ТОВ Навігатор п.5 ч5 ст 41.docx зміни до договору
01 липня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:06
53.20-161.pdf укладений
01 липня 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 53.20-161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 53.20-161
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 227 828,35
UAH (в тому числі ПДВ 37 971,39 UAH)