Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-05-26-005723-b ba5cefd29a2c4a83a5d1a8289bdff68e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Сергач

+380612238016 sergachnatali58@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Териториальне медичне об’єднання «Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38563265
Вебсайт: http://www.smp.zp.ua
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Контактна особа: Наталя Сергач
+380612238016
sergachnatali58@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 14:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 14:51
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
573 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:53
Оголошення.docx
26 травня 2020 14:53
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-005723-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 01 червня 2020 14:10
Дискримінаційні технічні показники паперу формату А4
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-05-26-005723-b на закупівлю Канцелярських товарів Код ДК 021:2015:30190000-7 ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ, де Замовником виступає Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне обєднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради», нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу формату А4, Клас С були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу формату А4, Клас С: яскравість D65(%) 104, непрозорість по ISO (%) – 93, шорсткість (мл/мин) - 250. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу формату А4, Клас С, а саме показники паперу: яскравість D65(%) не менше 104, непрозорість по ISO (%) – не менше 92, шорсткість (мл/мин) – не менше 220 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 10:57
Шановний Учаснику, Замовник вважає свої вимоги до предмету закупівлі, такими, що відповідають вимогам Закону. В абзаці другому частини 4 статті 14 Закону зазначено:
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
тобто це право, а не обов'язок Замовника втановити можливість подання пропозиції аналогів та/або еквівалент продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 59 546,34
UAH з ПДВ
59 546,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 11:28
Електронний підпис
02 червня 2020 11:27
ISO укр.PDF
02 червня 2020 11:27
Проект договору.PDF
02 червня 2020 11:27
Повноваження.PDF
02 червня 2020 11:27
Копія діючого Статуту.PDF
02 червня 2020 11:27
Документи ч 2.PDF
02 червня 2020 11:27
Документи ч 1.PDF
02 червня 2020 11:27
Договір.PDF
02 червня 2020 11:27
відомості ЄДРПОУ.PDF
02 червня 2020 11:27
Витяг ПДВ, копія.PDF
02 червня 2020 11:27
Витяг з ЄДР.PDF
02 червня 2020 11:27
Видаткова.PDF
02 червня 2020 11:27
Банк рахунки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 59 546,34
UAH з ПДВ
05 червня 2020 10:06

Документи

05 червня 2020 10:06
Електронний підпис
05 червня 2020 10:04
Рішення №8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
59 546,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2020 10:06
Електронний підпис
05 червня 2020 10:04
Рішення №8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 09:51
Договір.pdf укладений
12 червня 2020 09:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 546,34
UAH (в тому числі ПДВ 9 924,39 UAH)