Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 (капітальний ремонт вулиці Віті Хоменка в Інгульському районі в м.Миколаєві) (ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
4 038 144,00 UAH
UA-2020-05-26-005418-b bc22974e28904e31820a035800fc9d78
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 alla170283@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
alla170283@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 16:10
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:25
Очікувана вартість: 4 038 144,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 381,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20190.72 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


2020р.- 3378474,02грн.; 2021р. - різниця суми, з якою Підрядник став переможцем торгів та вартості робіт на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3997 м.кв
45230000-8 (капітальний ремонт вулиці Віті Хоменка в Інгульському районі в м.Миколаєві) (ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Віті Хоменко
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт за фактично виконані роботи Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 14:14
протокол внесення змін.pdf
29 травня 2020 14:14
ТД нова редакція Хоменко.pdf
26 травня 2020 14:39
ТД Хоменко.pdf
29 травня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 14:14
протокол внесення змін.pdf
29 травня 2020 14:14
ТД нова редакція Хоменко.pdf
26 травня 2020 14:39
ТД Хоменко.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уточнення переліку до Ліцензії
Дата подання: 28 травня 2020 10:57
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:20
Згідно п.7 Таблиці 2 до тендерної документації за предметом закупівлі: 45230000-8 (капітальний ремонт вулиці Віті Хоменка в Інгульському районі в м.Миколаєві) (ДК 021-2015:45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації передбачено надання Учасником Ліцензії державної архітектурно-будівельної інспекції України з переліком послуг: будівництво транспортних споруд, доріг автомобільних, місцевого транспорту. ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 30 березня 2016 р. № 256 було затверджено Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, які підлягають ліцензуванню, а саме: Код Вид робіт 1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ: 1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних 1.02.00 улаштування фундаментів із застосуванням паль 1.03.00 улаштування фундаментів, що виконуються спеціальними способами 1.04.00 зведення металевих конструкцій 1.05.00 зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій 1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій 1.07.00 зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій 1.08.00 зведення дерев’яних конструкцій 1.09.00 будівництво гідротехнічних споруд та комплексів 1.10.00 розробка гірничих споруд та комплексів 1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини 1.12.00 монтаж технологічного устаткування 1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт: 1.13.01 електротехнічних пристроїв 1.13.02 автоматизованих систем управління 1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря 1.13.04 підйомно-транспортного устаткування 1.13.05 металообробного устаткування 1.13.06 холодильних і компресорних установок 1.13.07 теплоенергетичного устаткування 1.13.08 деревообробного устаткування 1.13.09 водопостачання та водовідведення 2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: 2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.01.01 водопостачання та водовідведення 2.01.02 опалення 2.01.03 вентиляції і кондиціювання повітря 2.01.04 газопостачання 2.01.05 технологічних трубопроводів 2.01.06 електропостачання і електроосвітлення 2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж 2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.02.01 водопостачання та водовідведення 2.02.02 теплопостачання 2.02.03 газопостачання 2.02.04 магістральних нафтогазопроводів 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення 2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж 2.03.00 монтаж інженерних споруд 3.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: 3.01.00 залізничних та трамвайних колій 3.02.00 доріг автомобільних 3.03.00 мостів і мостових переходів: 3.03.01 мостів для перепуску через перешкоди водних потоків 3.03.02 мостових переходів, шляхопроводів, естакад, віадуків, переходів 3.04.00 аеродромів та вертодромів 3.05.00 тунелів та метрополітенів 3.06.00 вертикального транспорту (ліфтів, ескалаторів, підйомників, канатних доріг тощо) Просимо Вас надати уточнення щодо переліку послуг Ліцензії для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, що діє на момент оголошення про закупівлю робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік послуг Ліцензії для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, що діє на момент оголошення про закупівлю робіт:
Код Вид робіт
1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ:
1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних
1.02.00 улаштування фундаментів із застосуванням паль
1.04.00 зведення металевих конструкцій
1.05.00 зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій
1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій
1.07.00 зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій
3.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ:
3.02.00 доріг автомобільних
Дискримінація Учасників
Дата подання: 28 травня 2020 12:19
Дата відповіді: 28 травня 2020 14:25
Згідно Відомості обсягів робіт не передбачається виконання робіт з улаштування фундаментів із застосуванням паль, тому вважаємо, що вищезазначений пункт: 1.02.00 улаштування фундаментів із застосуванням паль, є необґрунтований та дискримінує Учасників. Згідно ч.4 ст 5.Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо що дані умови є дискримінаційними та обмежують Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність або відсутність пункту: 1.02.00 улаштування фундаментів із застосуванням паль, не є обовязковим та не впливає на розгляд пропозиції вцілому.Учасник повинен мати ліценцію на капітальний ремонт доріг с середнім класом наслідків СС2

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-24-000016 ● b1fa629e8b874c339242d72259f31da2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 10:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.06.2020 № 184

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-26-005418-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами висновку моніторингу від 26.06.2020, проведеному органом державного фінансового контролю виявлені порушення з боку замовника. Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Протоколом № 41 від 03.07.2020 торги відмінено.

2020-07-06 15:54:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2020-07-14 13:28:39

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АС-СІТІБУД" 3 915 000,43
UAH з ПДВ
3 915 000,43
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРУТЮНЯН НАТЕЛА ГАРУШІВНА" 4 030 000,00
UAH з ПДВ
3 989 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 12:58
Електронний підпис
26 червня 2020 12:56
Кошторисні документи.pdf
26 червня 2020 09:28
Електронний підпис
26 червня 2020 09:27
Кошторисні документи.pdf
26 червня 2020 09:27
100018.bdcu
22 червня 2020 15:20
Електронний підпис
22 червня 2020 11:30
Електронний підпис
22 червня 2020 11:27
Документ_ЄДР_1006741676.zip
22 червня 2020 11:27
Довідка.zip
22 червня 2020 11:27
Довідка з МВС України.pdf
22 червня 2020 11:27
Довідка.zip
11 червня 2020 15:55
Електронний підпис
11 червня 2020 15:54
зм_ни до гарант___85.pdf
11 червня 2020 15:32
Електронний підпис
11 червня 2020 15:30
Реєстр.pdf
11 червня 2020 15:30
3.1. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АС-СІТІБУД"

ФОП "АРУТЮНЯН НАТЕЛА ГАРУШІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АС-СІТІБУД"
#43225650
Переможець 3 915 000,43
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АС-СІТІБУД"
#43225650
3 915 000,43
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:09
Кінець періоду оскарження: 14 липня 2020 00:00
Дата відміни: 14 липня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: За результатами висновку моніторингу від 26.06.2020, проведеному органом державного фінансового контролю виявлені порушення з боку замовника. Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
03 липня 2020 16:09
Електронний підпис
03 липня 2020 16:02
протокол