Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Васильєва в смт Ріпки Ріпкинського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
1 484 296,00 UAH
UA-2020-05-26-002096-c c7f6de5b0c574eab923e8c902fb8affe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 15:37
Очікувана вартість: 1 484 296,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Васильєва в смт Ріпки Ріпкинського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, Ріпкинський район, смт Ріпки, вул. Васильєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН Ріпки вул Васильєва.docx
05 червня 2020 15:23
ТД зі змінами Ріпки Васильєва.doc
26 травня 2020 18:52
ТД Ріпки Васильєва.doc
26 травня 2020 18:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
26 травня 2020 18:52
Схема Ріпки Васильєва.rar
26 травня 2020 18:52
ТЗ Ріпки Васильева.rtf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-002096-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 03 липня 2020 13:38
Скарга
СКАРГА
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 07.07.2020 № 13158.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 17:37
Номер скарги: UA-2020-05-26-002096-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 09 липня 2020 13:52
Скарга
скарга на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2020 15:54
рішення від 13.07.2020 № 13477.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 15:54
Рішення від 28.07.2020 № 14551.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 19:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погоджується з рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2020 10:21

Документи подані скаржником

08 липня 2020 14:23
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

09 липня 2020 12:36
Скарга.pdf
09 липня 2020 13:42
Скарга (2).pdf

Документи подані замовником

16 липня 2020 19:00
Пояснення
16 липня 2020 19:00
Пояснення1

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000030 ● aecd05f8829240e0a8197110f3767750
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.06.2020 № 33

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-05-26-002096-c 26.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 1 148 441,15
UAH з ПДВ
1 148 441,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРДОРБУД" 1 451 404,55
UAH з ПДВ
1 451 404,55
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ 1 478 518,96
UAH з ПДВ
1 478 518,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 15:52
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:51
МВС.zip
19 серпня 2020 15:50
МВС.zip
19 серпня 2020 15:50
довідка дпі для укб 1.zip
19 серпня 2020 15:44
довідки переможця.pdf
16 серпня 2020 11:36
Електронний підпис
16 серпня 2020 11:35
протокол.pdf
24 червня 2020 18:37
Електронний підпис
24 червня 2020 18:36
дц.pdf
24 червня 2020 18:21
тп.pdf
24 червня 2020 18:19
КВАЛІФІКАЦІЯ 1 ЧАСТИНА.pdf
24 червня 2020 18:19
КВАЛФІКАЦІЯ ДОСВІД.PDF

Публічні документи

10 липня 2020 20:23
МВС.pdf
10 липня 2020 14:08
Scan.pdf
06 липня 2020 13:08
Рішення власника.PDF
24 червня 2020 16:21
4. Банківська гарантія.zip
24 червня 2020 16:21
47.imd

Публічні документи

24 червня 2020 15:10
Забезпечення.zip
24 червня 2020 15:10
12.imd
24 червня 2020 15:10
10. КОШТОРИСНА РІПКИ.pdf
24 червня 2020 15:10
07. Техніка.pdf
24 червня 2020 15:10
06. Робітники.pdf
24 червня 2020 15:10
05. Договір, Акт, Відгук.PDF
24 червня 2020 15:10
04. Довідки.pdf
24 червня 2020 15:10
03. Витяг з Реєстру ПЄП.PDF
24 червня 2020 15:10
02. Виписка.PDF
24 червня 2020 15:10
01. Паспорт, код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРДОРБУД"

ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Рішення скасоване 1 148 441,15
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРДОРБУД"
#42702867
Рішення скасоване 1 451 404,55
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:21
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Переможець 1 148 441,15
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:16

Документи

02 липня 2020 16:45
Електронний підпис
02 липня 2020 16:31
491

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
1 148 441,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:38
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 16:34
61_3.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 17:10
61_2.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 09:55
61_1.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 18:56
61 укладений
31 серпня 2020 18:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 148 441,15
UAH (в тому числі ПДВ 191 406,86 UAH)